Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Beginnen we al met buik foto’s? Vandaag 8 + 1. Wil met 12 weken weer een foto maken!

Bijgevoegde bestanden:

2. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    @MM34 Wat een verdrietig bericht. Ontzettend veel sterkte de komende tijd ❤️

MM34 vindt dit leuk.
  3. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Lief dat je t vraagt.. ik ben een beetje afwezig geweest, eerst de kindjes corona toen ik.. en mijn man maar die heeft nergens last van. Ik ben dr goed ziek van! En nog steeds onwijs misselijk echt gewoon niet leuk,.

Hoe is t met jullie??

4. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Fietfjieeeuw!!!!

Eliizzaa vindt dit leuk.
  5. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Marinda1988 ik snap je hoor, die keerzijde van geen kwaaltjes hebben is vreselijke onzekerheid. Hoe ver ben je nu ook al weer ongeveer? Misschien komt het nog… Hoe was het bij eerdere zwangerschappen?

@Eliizzaa Hoeveel tabletten Emesafene nam (neem?) je en op welk tijdstip? Je was na een paar dagen toch in eens van de misselijkheid af?

@JNZ juuuugh wat vervelend joh. Misselijk & corona samen vond ik ook een vreselijke combi.

Marinda1988 vindt dit leuk.
  6. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Eerste keer dat ik het gebruikte savonds om 6 uur en smorgens om 9 uur. Misselijkheid was compleet weg maar wel erg vermoeid.

nu alleen savonds om 9 uur eentje en dat maakt minder moe, wel heeel lichtjes misselijk soms, maar dat is goed te doen! 2 pillen op een dag was echt te veel voor m’n lichaam

Nino12 en capo vinden dit leuk.
  7. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Fijn dat je de juiste mix hebt!
    En dan bewust nu ‘s avonds vanwege nachtmisselijkheid?

Ik heb dus Suprimal genomen vanmiddag. Wordt ook aangeraden om ‘s avonds te nemen, maar ik heb (als ik eenmaal in slaap ben) juist niet zoveel last, kan de nacht dan goed door. Wil er dan liever overdag profijt van hebben. Benieuwd naar jouw beweegredenen :)

8. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte… ❤️

9. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Ik neem m voor t slapen gaan omdat het & op de bijsluiter staat, maar ook omdat ik inderdaad ook snachts misselijk en spugend wakker word.
    Neem nu overdag bij ontbijt en lunch een gember pilletje. Tot nu toe werkt het zo goed voor mij.
    maar t is even uitzoeken wat t beste voor je werkt! Ik begon dus echt extreem moe door 2 pilletjes. En dat is dus niet eens nodig nu ik die gember pilletjes heb.
    Weet alleen niet zo goed hoe lang ik met die emesafene savonds door kan/wil gaan.

capo vindt dit leuk.
  10. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Ik weet niet hoever ik precies was, hij was iig van deze week hahaha

Bijgevoegde bestanden:

Nino12 en Eliizzaa vinden dit leuk.
  11. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    mooi buikje!! Ik ga ook beginnen met foto’s maken denk ik! Zit jullie kleding ook al strakker??

Eliizzaa vindt dit leuk.
  12. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    hè bah niet fijn! Hopelijk snel weer in een wat rustiger vaarwater. Hier is het redelijk ook nog steeds misselijk maar meestal ja het te doen!

13. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Jaa haha heb al zwangerschapsbroeken aan :) Zit gewoon niet lekker meer die gewone broeken..

14. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Nu 6 weken en 5 dagen. Bij mijn dochter werd ik met 8 weken misselijk en bij mijn zoontje met 6 weken al (en best pittig). Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, maar na alles wat ik meegemaakt heb maakt het mij niet zoveel meer uit als ik kotsend boven de wc hang. Dat geeft me iig bevestiging dat het hcg stijgt ;). De laatste zwangerschap was ik namelijk ook niet misselijk en dat werd een missed abortion, dus ben dan toch weer bang.

Ik heb nu ook Corona, gister begonnen de klachten, zelf test gedaan en die was positief. Inmiddels ook mijn reuk en smaak kwijt nu ik wakker ben geworden. @capo hoe is het bij jou verlopen? Ik heb wel lichte koorts (38 graden) nu, had jij dit ook? En er waren volgens mij nog 2 forum leden die Corona hebben gekregen afgelopen weken, klopt dat? Hoe ging het bij jullie? Dan lees ik weer enge dingen over koorts in de 1e 8 weken en dan denk ik pfffff.. had lekker ff weg gebleven nog. Ik hoop dat het hier bij blijft (lichte koorts en verkouden). Nou ik ga maar eens proberen weer verder te slapen, warm koud warm koud, dus het gaat lekker hier. En ondertussen dat kleintje in mijn buik toespreken om sterk te blijven

15. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Oh hè nee @Marinda1988 corona shit :( :( Ik heb klein beetje verhoging gehad (37,8), geen koorts. Reuk en smaak zijn gewoon gebleven. 3 dagen in bed gelegen (vooral ook door de combinatie met misselijkheid), daarna ging het snel beter. Ik had voor de geruststelling even met de vk gebeld. Koorts is inderdaad niet slim om flink te laten wakkeren, en voor de rest weten ze er gewoon vrij weinig van nog. Beterschap!

16. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    Spannend ik ga het vandaag vertellen aan mijn zoontje van 8 en mijn ma , omdat ik van smorgends tot en met s avonds misselijk ben en wij volgende week samen op vakantie gaan heb ik besloten Om het toch te zeggen nog voor de eerste echo. Heb een beertje laten maken met op wil jij mijn grote broer worden oktober 2022 . :p:D

Nino12, capo en Eliizzaa vinden dit leuk.
  17. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Oh wat super leuk @23Lena23 Laat je weten hoe ze reageerden?

Wij hebben het ook door de misselijkheid ‘moeten’ vertellen aan mijn ouders. Het lukte me echt niet gister om mijn dochter naar de zwemles te brengen en mijn vriend zit in isolatie. Mijn moeder was zo lief en zat door te vragen op wat ik dan had (nasleep corona?) dat we ‘s avonds maar besloten te bellen om te vertellen dat ik niet ziek maar zwanger ben. Super lief, hun stralende hoofden. Echt leuk om het nieuws te delen :)

Holagente en Nino12 vinden dit leuk.
  18. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    nou hier is het dus ook een gevecht om ze dicht te krijgen alleen ik dacht het is m’n eerste kindje en verder ben ik vrij slank van postuur maar dat buikje is er al wel echt!

19. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    ja kan hard gaan hoor! Zag bij mijn eerste met 8 weken ook al een mini bump. De baby is nog maar klein maar er zit ook van alles nog omheen he! Ter grootte van een vuist ongeveer. En je darmen maken plaats dus niet gek dat t een beetje bol staat!

Nino12 vindt dit leuk.
  20. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    De reactie van mijn zoon was geweldig zag het twinkeling in zijn ogen is dat echt echt echt waar . Straks mag hij het tegen moeke vertellen :D:D:D

Nandine, Laraxx, Mila2017 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina