Neeeee niet doen dit, ik heb ook al moeite met de reclames van kinderbueno Ik wil me dan instant volstoppen met allerlei slechts, maar ik wil niet teveel aankomen en vooral goede voedingsstoffen binnen krijgen. Dilemma all over
Ik snap niet dat je dat doet haha de weegschaal durf ik niet meer aan te kijken. Ik eet zoveel want m’n maag moet echt compleet gevuld zijn anders voel me ik nog slechter.
Nu ik het zo bezie, begin Kaas eigenlijk ook wel een leuke naam te vinden. Jongen of meisje, maakt niet uit
Ik heb dat ooook….. maar baal daar wel van. Geef ik eraan toe of niet. Vorige zwangerschap was ik volgens mij al 9 kg zwaarder met 20 weken. Dat kan écht niet van de baby, dus gewoon eraan gegeten. Ik wil dat niet meer, maar ik wil ook me niet zo beroerd voelen. En groenten of fruit werkt zo slecht tegen de misselijkheid. Dilemma’s
En van die crackertjes dan? Die kale toastjes die je doormidden kan breken waardoor je vierkantjes krijgt? Die werken hier wel fijn..
Ja! Die werken wel! Maar dan moet zo’n pakje ook wel leeg om wat fijn effect te bemerken in mijn buik en dat zijn toch ook wel behoorlijk wat calorieën?
Mijn darmen staan zo op knappen op dit moment, dat ik echt heel snel vol zit als ik eet. Helaas eet ik de laatste tijd ook weer wat ongezonder, dus door die twee dingen wil ik ook niet meer op de weegschaal staan.
Als je een heel pakje nodig hebt elke keer kan het wel aantikken ja. Ik doe vaak minstens drie dagen met zo'n pakje dus voor mij is het ideaal juist. Eén zo'n vierkantje en ik voel me al beter, nja, ietsje dan.. genoeg in ieder geval.
Herkenbaar! Ik heb dus dat ik twee of drie dagen vast zit en dan ineens het tegenovergestelde. Moet je dan juist vezels eten of juist gedroogde pruimen? Voor jou dus gedroogde pruimen
Vervelend is dat, hè… Ik heb inderdaad iets met een laxerend effect nodig, haha. Zou voor jou dagelijks Movicolon niet kunnen helpen? Dan blijft het soepel, maar is er ook nog steeds sprake van ‘vaste’ ontlasting.
OMG! Ik liep vandaag langs de action en dacht, zal ik ze mee nemen? Neeehhhh niet goed eliza loop maar door. Nu heb ik spijt
Waarschijnlijk helpt dat niet. Heb afgelopen jaren echt alle mogelijke middelen geprobeerd, ook Movicolon, maar het doet werkelijk niks. Volgens mijn moeder liep ik als baby al paars aan als ik 'bezig' was en als kind had ik een mega knuffel die ik fijn kneep op het toilet. Als iemand ooit nog eens de oplossing vindt voor dit probleem, ben in diegene echt eeuwig dankbaar! Maar bedankt voor de tip hoor! Fijn dat je mee probeert te denken
Och heden, wat vreselijk irritant als niets blijkt te werken… Of toch maar weer een grote knuffel meenemen naar het toilet. Ik heb ook al jáááren een slechte stoelgang, ook zonder zwangerschap dus, en het enige wat mij tot nu toe een beetje heeft geholpen is een koolhydraatarm dieet. Maar goed, dat is niet echt aan te raden op dit moment haha.