Hier milde kwaaltjes, soms wat misselijkheid maar niet overgeven. Groot contrast met mijn vorige zwangerschap, toen hing ik de hele dag boven de wc.. Ik eet ook wel slecht merk ik. Weeg 58 KG maar denk dat ik over ‘n maand zo wel de 60 aantik moet echt wel even wat gezonder gaan doen. Hier overigens nog totaal geen buikje oid zichtbaar, maar wel mega verstopping… er komt gewoon niks meer uit??? En ZO moe, ik slaap het liefst de hele dag. Dit is mijn echootje trouwens (hier krijg je een USB stick voor de hele zwangerschap waar ze alles op uploaden)
Wij hebben het vanmiddag aan de jongens verteld. Ze reageerden allebei heel blij gelukkig! Er worden al namen verzonnen en de jongste vindt het helemaal niet erg dat z'n slaapkamer gehalveerd wordt, want hij houdt van de baby. De jongste wil graag een zusje en de oudste een broertje haha.
Oeh dat lijkt me ook wel een pittig dieet. Maar als het helpt, levert het wel een groot voordeel op natuurlijk! Ik zal eens een grote knuffel opscharrelen om mezelf door de zwangerschap te slepen
Morgen weer even spieken naar de kleine. Vind het wel een beetje eng hoor.. Ben nu al 8+4 en nog geen buik krampje gehad niks... (Ook geen groeipijn dus)
Aah ja je haalt je vanalles in je hoofd hoewel het niets zal betekenen. Ik heb juist wel steken of pijn en dan ga je je andersom ook een beetje zorgen maken. Het is wat die eerste weken, maar als je er straks op terug kan kijken wel weer een speciale periode!
Je tweede echo morgen, spannend en leuk… ❤️ Ik zit dan nog niet op de 8+4, maar bij mij is het ook helemaal stil daar beneden hoor. Hoe laat heb je je echo?
Oh dat stelt wel een beetje gerust Heb m om 12:45. Bij de vorige zwangerschap had ik m met 8+4 en toen bleek het niet goed dus daarom zit de spanning er nu wel in .. En door de emesafene ben ik niet misselijk meer dus voel me daardoor meteen minder zwanger haha
Pff meiden ik denk steeds oké ik moet wat actiever worden op het forum maar als je je niet lekker voelt dan is dat best pittig! Moest wel even heerlijk lachen om die kaas grapjes en ja hier ook kaas is de oplossing! Ben blij dat het er voor iedereen nog goed uit ziet❤️ Ik had stiekem al op de weegschaal gestaan en ben al 2 kilo zwaarder
Dan is je spanning heel goed te begrijpen, maar ik heb er wel vertrouwen in bij jou! Haha, fijn dat je niet meer misselijk bent, maar ik snap heel goed dat je je daardoor minder zwanger voelt.
@Nino12 Wat lief, dank je wel! En je moet je in ieder geval niet verplicht voelen om actiever te worden hier. Heel begrijpelijk dat je daar wat minder puf voor hebt als je je niet lekker voelt. Gewoon lekker online komen als jij daar zin in hebt!
@Eliizzaa en @Holagente, slaap lekker vannacht zodat jullie morgen topfit klaar zijn voor de echo. Succes! Ik duim voor een mooie echo voor allebei! En @Nino12, maak je niet druk over hoeveel je reageert! Je bent niks verplicht en doet gewoon wat goed is voor jou (en natuurlijk je ieniemini). Neem je tijd en doe lekker waar je je goed bij voelt!
Na al dat gepraat over eten gister, ben ik vanochtend toch maar even op de weegschaal gaan staan . Gelukkig was hij lief voor me, loop tot nu toe nog op schema. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud..