ja ben zo blij dat ik gewoon ook wat meer energie heb en niet continue die misselijkheid! Wat lief ❤️ Ja precies dan is het ook niet ineens een verrassing ofzo..
Zijn we weer, Ik voel me toch ook nog niet oke, super moe ook! Ben blij dat dr Kids even naar school zijn vandaag en ik een dagje alleen heb haha, Wij doen geen nipt test. De kansen zijn zo klein dat ik t niet nodig vind. De 13 weken echo zie ik ook nog steeds als een extra echo haha dus die doen we wel. De 18e heb ik de termijn echo dan kan ik een afspraak maken voor de 13 weken echo.
Hier is de echo een dag naar voor voren verplaatst. We hebben een mooi kloppend hartje gezien. De termijn komt ook precies overeen met wat ik had gedacht. Ben helemaal blij!
Goedemorgen Meiden, Hier nog steeds enorme moeheid. Afgelopen echt enorm brak geweest in combi met een misselijkheid. Dit heb ik tijdens de vorige zwangerschappen nooit gehad. Ik heb van alles geprobeerd door weinig te eten, of door juist kleine beetjes te eten. Ik wordt vooral aan het einde van de ochtend misselijk tot en met het naar bed gaan s'avonds. Straks heb ik een telefonische intake bij de verloskundige. Zal het eens bespreken.
Wat fijn zeg! Was dit de eerste echo voor jullie? Altijd een fijne geruststelling zo'n kloppend hartje!
Ik wist nog niet dat er een vlokkentest word gedaan nav de NIPT (is dat alleen als de uitslag afwijkend is?) ik neig er sws na om geen NIPT te doen, ik ga er vanuit dat er bij de 13 weken en 20 genoeg gescreend wordt. en evt down is ook dmv de nekplooimeting te checken toch? Down zou voor mij geen reden zijn de zwangerschap af te breken.. Gister het hartje gehoord van onze kleine ukkupuk! <3 Ik voelde me sinds een week minder misselijk en ik tegenstelling tot bij mn oudste 2 maak ik me deze zwangerschap iets meer zorgen.. Geen idee waarom, misschien meer bewust?! Bij ons in de praktijk is er elke maandagavond het 'hartjesspreekuur' (dit is eigenlijk vanaf 12 weken...) Ik dacht ik ga gewoon en dan zie ik wel wat ze zeggen... De assistent achter de balie riep meteen ' we gaan het gewoon proberen!!' (super lief) De vk die me vervolgens hielp gaf al aan 'als we (nog) geen hartje vinden kan ik altijd nog een echo maken..... ' het duurde even maar toen hoorden we naast mijn (toch wel versnelde hartslag) een heel krachtig snel hartje kloppen!!! Zo mooi!!!! De eerste keer dat in hem hoorde van dit kindje. ZO bijzonder!!!! Ik ben dus weer gerustgesteld
Dit was inderdaad de eerste echo. Zeker fijn. Heb mij op sommige momenten ineens zo onzeker gevoeld. Dit valt nu weg.
Hoe houden jullie het lange wachten vol? Ik vind het heel moeilijk, zó lang tot de volgende echo (30 maart), en de vorige was 26 februari.. Dus bijna 5 weken wachten , ik vind dat wel heel moeilijk, de dagen voelen zó lang nu.. Ik ben overigens ook mega moe en MEGA opgeblazen, heeft iemand anders dit ook? Mijn darmen hebben het volgend mij gewoon opgegeven. Qua misselijkheid gaat het, soms een wat misselijk gevoel maar niet overgeven. Bij mijn dochter hing ik 24/7 boven de wc dus dat is dan een meevaller.
Nou voordat ik m'n 2de echo had gehad was het wachten niet te doen.. Maar na de 2de echo heb ik vertrouwen in deze zwangerschap dus ben ik van wachten overgestapt naar genieten Dat werkt mega goed En opgeblazen? ja zeker! vooral op werkdagen.
ik heb zojuist een pretecho gepland op 9+5, tóch nog even spieken en wat geruststelling, dat zou dan mijn 2e echo zijn, en dan op naar de termijn echo en dan kan ik hopelijk ook lekker genieten.
Oh ja hier dus ook echt een heftige darm buik! Echt al een buikje daar door en het gaat ook echt niet meer weg haha.
Niet, ik houd het niet vol . Ik vind het een grote marteling en kan die tijd wel weg kijken. Gelukkig gaan we ons huis deze maand op funda zetten en heb ik afleiding. Die eerste 12 weken zijn gewoon verschrikkelijk en in mijn geval de eerste 16. Ik zit nu op 8, nog 8 te gaan en dan hoop ik ook vertrouwen te krijgen. Mijn darmen zijn ook van slag en ik heb gewoon echt al een buikje ook! Ik zwem altijd met een vriendin en zij zegt altijd dat ze mijn platte buik zo mooi vindt, dus ik vind het best spannend morgen. Er is namelijk niks meer van over . Ik wil echt nog niet dat veel mensen het weten door mijn geschiedenis en met grote truien kom ik wel een eind, maar in het zwembad.. dat wordt een uitdaging haha! Ik zie dat jij inmiddels nog maar een extra pret echo hebt gepland, groot gelijk! Ik moet nog 2 weken wachten voor de termijn echo, het wordt echt aftellen….
Ik vind de eerste 12 weken ook echt vreselijk maar wel fijn om wat afleiding te hebben! Oeh ja met zwemmen zul je een opgeblazen buikje wel spotten.. Ik hoop dat dat opgeblazen nog wel wegtrekt, ik vind het echt heel vervelend. Voel me net een luchtballon. Ja ik moet nu nog 3 weken wachten op de termijnecho, en 26 februari geweest dus dat is dan bijna 5 weken en dat vind ik wel zoooo lang dus dan maar even kijken tussendoor..
en snap ik, tot 16 bij jou.. dat is al helemaal spannend en lang wachten. Moeten maar even vol houden met z’n allen nog
Vandaag intake gehad verloskundige! alles zeg er goed uit en zagen een mooi hartje kloppen. Ben voor nu wel 3 daagjes terug gezet. ❤️
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober 2 oktober ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 oktober ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 9 oktober 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 12 oktober ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11 - Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 14 - BKD - termijnecho (11+1) 14 - Mila2017 termijnecho 15 - Eliizzaa - termijnecho 16 - Laraxx - termijnecho 16 - Nino12 - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2) 24 - capo - termijnecho (11+3) 24 - Peetje83 - termijnecho (11+6) 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)