Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Hopelijk helpt de lactulose goed voor je. Dit kun je overigens ook gewoon bij de Etos kopen!
    Ik ben ook weer net zo aan het aftellen naar de volgende echo het blijft idd spannend. Kloppend hartje zegt veel inderdaad maar voor mij helaas niet alles, mijn mk was na een mooie eerste echo met kloppend hartje.

minder mee bezig zijn lukt me echt totaal niet dus geen tips hihi

2. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Waarschijnlijk zelfbescherming inderdaad. Het is ook iets waar je geen controle over hebt en dat maakt heel onzeker.

Nou, wij vertellen het op een heel sneaky manier waarbij iedereen op het verkeerde been wordt gezet en het kwartje wat later valt. Ontzettend leuk om die verwarring te zien.
    In verband met herkenbaarheid geef ik hier niet teveel details, maar als je meer wilt weten, mag je altijd een pb sturen.

3. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Zwangerschapsbrein: Ik vergeet gewoon mijn bril. Hoe dan?! En nog beter: Kom er op de plaats van bestemming achter dat hij onverwachts in mijn brillenkoker zit. o_O:roflmao:

Holagente en 23Lena23 vinden dit leuk.
  4. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Nee, helaas niet… Ik kreeg het er wel iets beter door weg, maar het ging nog steeds erg moeizaam. Heb nu wel een afkeer gekregen tegen die smaak ranja, terwijl ik het eerst zo lekker vond! :roflmao:

5. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Klopt! Ik moet alleen echt de suikervrije variant hebben en die kon ik dan weer nergens vinden.

Ik kan wel begrijpen dat je door de miskraam nog niet helemaal kan vertrouwen op het zien van een kloppend hartje. Hopelijk vliegt de tijd voorbij en hebben we straks allemaal weer een mooie echo!

Dat is het inderdaad, we hebben er geen controle over en dat is best wel eng. Enige wat dan helpt is het proberen los te laten, maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan haha.

Dat klinkt wel als een erg leuke aankondiging! Ik ga nu naar het werk, maar stuur je - als ik het niet vergeet - later nog wel even een pb!

Stoeptegel vindt dit leuk.
  6. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    :( dat lijkt me zo zwaar. Had jij enig idee dat het niet of wel goed zat? Kwaaltjes? Wanneer was het hartje toen gestopt?

Ik ben ook erg erg erg nerveus. Nog 2 weken tot de termijnecho. Als we dan geen kloppend hartje zien dan is ook (misschien klinkt dit heel stom) maar ook al deze misselijkheid en overgeven voor niets geweest.

7. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Klinkt niet stom.. het is zo.. ik was bij de missed abortion tot de dag van de echo super misselijk en overgeven en gevoelige borsten. Terwijl het kindje al bijna 3 weken niet meer leefde…. Dus ja.. dat was wel voor niks en ik haatte mijn lichaam er voor! Waarom doe je me dit aan terwijl het kindje al niet meer leeft!!?? :evil:

Dusja.. klachten zeggen niks.. en ik ga daar dus ook totaal niet meer van uit..

8. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022

1 oktober

2 oktober
    ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar
    ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar

3 oktober

4 oktober

5 oktober

♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar

6 oktober

♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar

7 oktober

♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar
    ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar

8 oktober

♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar
    ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar

Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar

9 oktober

♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar

10 oktober

♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar
    ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar

11 oktober

12 oktober

♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar

13 oktober

14 oktober

♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar
    ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar

15 oktober

♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar
    Elmii - 3e kindje - 33 jaar

---------------------------------------------
    ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend
    ---------------------------------------------

Sterretjes:
    ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar

Afspraken:

Maart:

9 - Juffie123 - 1e echo (8+4)
    11 - Laraxx- intake VK
    14 - Nandine - termijnecho
    14 - BKD - termijnecho (11+1)
    14 - Mila2017 termijnecho
    15 - Eliizzaa - termijnecho
    16 - Laraxx - termijnecho
    16 - Nino12 - termijnecho
    18 - JNZ - termijnecho (10+4)
    21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2)
    24 - capo - termijnecho (11+3)
    24 - Peetje83 - termijnecho (11+6)
    25 - Holagente - termijnecho (10+6)
    25 - Elmii - termijnecho (10+6)
    28- Happymom5- termijnecho( 11+3)

April:
    1- 23lena23 nip test echo 13w

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
    [/QUOTE]

9. bloempje2606

bloempje2606 Actief lid

20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    Net onverwachts een echo gehad, klein propje heerlijk aan het bewegen en een paar daagjes vooruit en nu 9+1!

Stelt weer gerust.. Nu weer even genieten :rolleyes:

23Lena23, Elmii, Holagente en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk moet dat geweest zijn :(

Ik denk (ook misschien stom): er zijn nog niet veel sterretjes in deze groep. Kwestie van kansberekening dat er toch nog wat volgen? :(

Sorry dames heb volgens mij een beetje een depressieve dag vandaag qua zorgen. Wil niemand mee de put in trekken.

Misschien heeft iemand wat opbeurende woorden? :)

11. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Hoe kom jij aan onverwachte echo’s? :D

12. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Die gedachte is herkenbaar hoor. Heb ik ook al eens gedacht. Voor de eerste echo bijvoorbeeld. Bij iedereen ging het goed dus ik had het idee dat ik gewoon geen kloppend hartje zou zien.
    Maar kansberekening kan je niet specifiek op deze groep loslaten. Het gaat om het grotere geheel. Dus wij kunnen gewoon bij de groep gelukkige vrouwen horen die allemaal in oktober een baby vasthouden, ondanks dat de statistiek binnen de groep dan niet klopt.

Maar gevoel en verstand zijn twee dingen hè. Heel vervelend dat je dit gevoel zo hebt en je zo zorgen maakt! Kan het ook komen doordat je je zo beroerd voelt wat na lange tijd uitwerking heeft op je mentale welzijn? Wat @Eliizzaa een tijdje terug ook had?

En gewoon lekker hier je zorgen blijven delen hè! Je trekt niet zomaar anderen mee hoor. We (her)kennen je gevoel en onzekerheid en willen er gewoon voor je zijn als je je rot voelt! Dikke knuffel voor jou! ❤️

capo vindt dit leuk.
  13. bloempje2606

bloempje2606 Actief lid

20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    De moeder van een vriendin van mij heeft een echografie bureau, die had toevallig een uitvaller vandaag om 18:00 en had me toen een berichtje gestuurd of ik even wilde komen spieken.. daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk :oops:

en wat betreft de zorgen, ik ken het.. Maar hopelijk is het hier gewoon allemaal goed en een geluksgroepje met allemaal gezonde kindjes straks!

Elmii en capo vinden dit leuk.
  14. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.938
    3.085
    113
    Vrouw
    Nou meiden ik heb vanavond voor het eerst weer gesport! Aquarobic! Was heftig maar ook zo fijn om weer te sporten:) spierpijn zal ik hebben morgen:roflmao:. Wat betreft de zorgen of het goed zit, ja ik heb ze ook maar wil mij er niet te veel door laten lijden. Anders ben ik alleen maar somber en onzeker en dat vind ik ook jammer helemaal omdat ik mij eindelijk weer wat beter voel:D. Komt wel goed meiden niet te veel piekeren❤️

Nandine, Marinda1988, Mila2017 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @capo al jouw gedachten heb ik allemaal gehad afgelopen 2 weken. Ik dacht ook idd wat stom van mezelf dat ik zo denk, maar blijkbaar ben ik niet de enige. Het groepje waar wij toen in zaten samen had enorm veel sterretjes en het groepje van mijn zoontje met 16 weken ook. Ik dacht toen juist het kan niet bij mij ook nog mis gaan en dat gebeurde wel. Het zegt niks, maar het schoot precies ook door mijn hoofd toen ik als 1 van de laatste voor de echo moest voor een kloppend hartje. Ik dacht ik zal wel de pineut zijn. Wat wel grappig is trouwens, ik volgde iemand die vorig jaar oktober was uitgerekend en ik weet nog dat in dat groepje er geen 1 sterretje was. Zij spraken daar toen ook over hoe bijzonder dat was. Oktober is gewoon een goede maand ;). Maar oh wat herken ik iedereens angsten en zorgen en ik ben wel blij dat we dat hier gewoon kunnen delen

Nandine, Elmii, Nino12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    De miskraam had ik toen ik voor het allereerst zwanger was. Ik was toen niet op forums, internet enz bezig. Ik ging dus vrij onbezonnen erin zeg maar. Ik was zo blij dat ik zwanger was, was niet misselijk, wel moe. Ik had gewoon niet gedacht aan een mk. Tot ik op een dag echt knallende hoofdpijn had en 2 minuscule druppels bloed zag. De volgende ochtend was het nog steeds vrij weinig tot geen bloedverlies maar ik mocht toch langskomen. Ik was toen 8 weken, mooie echo, kloppend hartje, geen bloed in de bm. Ik kon weer naar huis, alles was goed en dinsdag zou ik weer een echo hebben. Toen ik daarna thuis kwam stroomde 45 min later ineens alles eruit. Toen wist ik zeker dat het niet goed was. Ik heb zoveel gebloed toen 4 dagen lang Die dinsdag was ik alweer schoon, nog wel lang bloedverlies gehad.
    Maar het was echt een ‘schijn’ bedriegt… Ze wilde eigenlijk namelijk de echo van dinsdag niet meer door laten gaan omdat de echo van de dag dat de mk begon zo mooi en goed was, vonden ze eigenlijk overbodig.

Maja niet echt een opbeurend verhaal voor hier.

capo vindt dit leuk.
  17. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Dit is juist wel een mooi verhaal!
    Onze gedachtes kunnen zo met ons aan de haal gaan, dat is echt wel pittig. Maar wat we ook denken of doen we hebben er geen invloed op, kunnen het niet voorspellen of beredeneren dus ik probeer toch echt van het positieve uit te gaan en de negatieve gedachtes niet binnen te laten!

Aftellen naar de termijnecho!

Stoeptegel, Marinda1988 en capo vinden dit leuk.
  18. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    10 weken dansjeeee :o::o::o:

heb dinsdag de echo (10+4) wat denken jullie? Zal je dan echt een kindje zien?

Laraxx, Nandine, Elmii en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Ah jaaaaaa volgens mij is dat vanaf 10 weken heel duidelijk. Ik vind dat 1 van de mooiste echo’s en met een beetje geluk springt je kleintje ook lekker in het rond :)!

Nino12 en Eliizzaa vinden dit leuk.
  20. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Omg.. kijk er nu nog meer naar uit haha:p Bij de echo met 8+5 zagen we ook de kleine een beetje bewegen :D

Marinda1988 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina