Ohhhh jij gaat hard zeg! En wat fijn dat je al zo snel weer een echo hebt. Wachten is ellende, haha. Veel leuke dingen doen dit weekend, dan gaat de tijd lekker snel en is het ineens dinsdag..
Oh lieve meiden ontzettend dank voor de lieve en steunende woorden op mijn depri-berichtjes van gister. Het is fijn om te weten dat er veel herkenning is, gedeelde smart is halve smart. En ook fijn om even de blik te helpen krijgen van: we zijn zo'n kleine groep dat kansberekening niet perse op gaat. Misschien zijn wij allemaal wel de geluksvogels inderdaad (en veel van ons ook al het nodige meegemaakt). Het klopt denk ik ook dat het een beetje begint op te breken hoe beroerd ik me voel. 24/7 misselijk. Behalve het eerste half uur na ontwaken. (En het eerste kwartier na overgeven ) Betere tijden móeten eraan komen. Bijna 10 weken. Ik hou me vast aan dit grafiekje: https://www.researchgate.net/figure/Relation-between-peak-nausea-and-vomiting-symptoms-and-human-chorionic-gonadotropin-hCG_fig5_51517968 Met 10 weken is het niveau van overgeven/misselijkheid gemiddeld gezien gelijk aan ongeveer 6,5 week. Dat is ook het moment dat het bij mij ongeveer begon. Einde moet dus in zicht zijn Yes @Eliizzaa dinsdag al de termijnecho joh!!! Super benieuwd, zijn prachtplaatjes altijd hoor. Beweeglijke mensjes tegen die tijd Heerlijk @Nino12 dat je weer hebt kunnen sporten. En? Spierpijn vandaag?
Ik hoop van harte dat dat grafiekje gaat kloppen! Maar idd je kunt je maar beter ergens aan vasthouden. Ik ben ook zo klaar met de misselijkheid en dan heb ik dat overgeven niet iets maar steeds dat enorm beroerd, opboeren, misselijk.. Tja voor het goede doel!
Ik heb nog steeds zo goed als geen symptomen, mááár mijn borsten… Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn borsten. Oké, ze zijn erg gevoelig en ik heb soms van die scherpe steken in mijn (linker)borst, maar wauw: het volume! Ik heb niet vooraan in de rij gestaan bij het uitdelen, dus dit is zeer welkom.
Er staan echt een hoop termijnecho’s gepland volgende week! Super spannend, maar ook super leuk voor iedereen!
Zoooo herkenbaar, ik zei deze week nog tegen mijn vriend dat ze elk wel een kilo meer lijken te wegen
Hier ook big boobs! Die kg die ik nu zwaarder ben zit volgens mij volledig bij die twee meiden Ze voelen ook echt zwaar als ik ze ‘lift’. Bijzonder hè, hoe onze lichamen werken.
Oh ik hoop dat je misselijkheid snel over is! Bij mij is het gelukkig ook weer verdwenen dus er is hoop haha! Ja ik heb zeker spierpijn, ook wel weer een goed gevoel haha
Ik heb de echo maandag ook met 10+4! Ben super benieuwd wat we dan te zien krijgen! Kun je het hartje dan ook al horen? De onzekerheid en spanning slaan daarnaast ook best wel weer erg toe! Vooral ook omdat mijn kwaaltjes wat veranderen/verminderen. Al weet ik natuurlijk dat dat niks verkeerds hoeft te betekenen. Ik wil nog even zeggen hoe mooi ik het vind hoe open hier over alles gepraat wordt! Niks wat wordt gezegd is stom maar juist super herkenbaar en fijn om erkenning bij elkaar te vinden. Ik heb niet iedere dag puf om te reageren maar lees zeker wel alles mee en heb er veel aan! ❤️
Ik hoop dat het grafiekje klopt bij jou en je je heel snel minder beroerd voelt! Heel logisch dat het ook invloed op mind heeft.
Hier het 9 weken dansje...nou ja dansje corona heeft toe geslagen dus ook niet heel veel actief op het moment. Succes dames met de termijn echo's❤
Pffff echt zwaar beroerd ervan. Ongelofelijke hoofdpijn, overgeven waardoor mn middenrif echt pijn doet en overal spierpijn. Gelukkig geen koorts dus daar ben ik wel blij mee.
Hier is de griep komen aanwaaien. Mijn zoontje heeft maandag de waterpokken gekregen. Gister is mijn dochter ziek geworden. En vandaag ben ik aan de beurt. Hoofdpijn, warm/koud hebben, lamlendig voelen keelpijn etc. Het is geen corona. Test is negatief. Hebben begin januari 22 corona gehad, daar niet ziek van geweest. Dit kindje is gemaakt in quarantaine tijd.