Voor de ervaringsdeskundigen onder ons hè. Hoe voelt bandenpijn ongeveer? Ik heb echt een beurs gevoel onderin mijn buik waardoor ik het idee heb dat het bandenpijn is, maar me ook een beetje zorgen maak. Want pijn in je buik is gewoon eng . Vanochtend lag ik op de bank en moest ik niezen waarbij ik het gevoel had dat mijn baarmoeder eruit getrokken werd ofzo. Nu is het niet pijnlijk meer hoor, gewoon zeurend, maar ik heb denk ik gewoon even wat geruststellende woorden nodig, haha..
Die pijn bij het niezen is 100% bandenpijn. Oh man bij mijn dochter kreeg ik direct angst als ik voelde dat ik moest niezen want dan wist ik dat ik pijn zou krijgen.. Is heel normaal dus!
Dames.. Bij mij is vandaag ineens de onzekerheid aangebroken.. Door de emesafene ben ik helemaal niet misselijk meer (heel fijn) maar ik ben dus alleen moe en gevoelige borsten.. Ik voel me dus niet echt zwanger meer sinds vandaag.... Ik dacht dat ik over m'n angst en onzekerheid heen was maar blijkbaar dus niet..
Dat had ik afgelopen drie dagen ook. Bij mij een kwestie van wachten tot ik vanochtend het meest beroerd was sinds de hele zwangerschap.. Het gevoel is gewoon heel irritant, je weet gewoon niet wat zich in je buik afspeelt. In principe is er natuurlijk een kans dat het mis is gegaan in de tussentijd, maar de kans is een stuk kleiner na de vorige echo. En als je nu geen aanwijzingen hebt qua bloedverlies of iets dergelijks, heb je echt een veel grotere kans dat het goed gaat dan dat het fout gaat. Maar gevoel en verstand hè.. ik ken het. Nog even volhouden tot de volgende echo en dan heb je weer duidelijkheid!
Ja.. Het is een onzekere periode. Maar als je het al eens hebt meegemaakt voelt de kans mega groot.. want het is al eens gebeurd.. Gelukkig dinsdag de echo al.. De kans is zeg maar 3% maar voelt als 50/50 .. echt vervelend. En ineens heb ik het weer.. Hopelijk is het na de echo weer weg.
Oh mop wat naar die onzekerheid. De Emesafene, maar ook de termijn inmiddels!, maakt de kans op misselijkheid kleiner, en je wéét het maar zo voelt dat niet. Nog twee nachtjes aftellen… na een goede termijnecho zal je zeker weer even gerustgesteld zijn! Daarna komt snel al weer de 13-wekenecho (doe je die?) en dáárna is het aftellen tot het voelen van de eerste schopjes. Man, als ik het zo opschrijf is het best intens zo. Al dat gewacht. Had de natuur dat niet anders kunnen bedenken? Hang in there… afleiding, proberen positief te denken, en hier je zorgen opschrijven. Je kunt het! Liefs!
Aah wat vervelend die onzekerheid, zolang je geen echte tekenen hebt dat er iets mis is (bloedverlies) zou ik proberen jezelf niet te gek te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Hopelijk voel je je gewoon echt minder misselijk, moe en gevoelige borsten zijn ook nog steeds kwaaltjes. Worden een paar lange dagen maar hopelijk ben je na de termijnecho wat geruster! Nou precies wat jij zegt hoor over dat afwachten. Voor mijn gevoel is m’n eerste echo alweer zeker 2 weken geleden en zou het onderhand tijd moeten zijn voor de termijnecho. Niets is minder waar want ik moet echt nog een kleine 2 weken wachten… Het is zo slopend die eerste weken. Duurt lang… Ook al groeit m’n buik, het geeft je toch niet de zekerheid die je wilt.
En de eerste zwangerschap na een mk/ma is gewoon echt pittig, in ieder geval dat vond ik. Ik was ook nog steeds wel emotioneel soms door de mk en het is gewoon balen dat je dat stukje extra onzekerheid erbij hebt gekregen.
Zojuist een prachtige 3-in-1 kinderwagen gekocht op MP, voor een erg leuke prijs. Het is misschien nog (veel) te vroeg voor zo’n aankoop, maar goed, we gaan natuurlijk gewoon uit van een kindje in Oktober en we hebben genoeg opbergruimte. Met de rest wacht ik nog wel een lange tijd haha!
Dank voor de lieve berichten dames. Vandaag gelukkig veel afleiding maar morgen helaas niet.. pfff. Moet er echt even doorheen merk ik.. en nu ook nog eens een allergische reactie op m’n nieuwe make-up remover dus ogen zijn opgezwollen -.-
@Nandine @BKD @Mila2017 Ik zie jullie op het lijstje staan van morgen. Succes en veel plezier bij de termijnecho’s!
Zo wat veel echo's vandaag! Altijd weer even spannend zo'n dag. Succes @Nandine, @Mila2017 en @BKD! Hopelijk kunnen jullie er allemaal van genieten!
Goedemorgen, voor iedereen die vandaag een echo heeft heel veel succes. Hier nog steeds griep maak mij zorgen om de kleine in mijn buik. Is de koorts niet schadelijk etc. Ben echt beroerd Vandaag 10 weken dansje en woensdag termijn echo. Door vele hoest inmiddels bandenpijn.
Nou het is misschien gek hoor maar ik werd vannacht wakker en ben plat op mijn rug gaan liggen. En ik voelde meerdere keren toch echt wat! Een soort als een visje in een zak met water.. Zal wel heel vroeg zijn maar bij mijn dochter voelde ik bij 12 weken al duidelijk de schopjes (werd ook bevestigd op de echo want ik voelde een schop en een seconde later zag je een been omhoog gaan!) en misschien zit t tussen m’n oren maar ik hou me maar aan het idee vast dat ik de kleine heb gevoeld. Dan gaat het iig nog goed
@Nandine @Mila2017 @BKD succes en veel plezier!!! De eerste termijnecho’s toch, van de groep? Zo spannend @Eliizzaa oh wat bijzonder!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven @mama20152018 Ik hoop dat je snel opknapt, heel naar zo. En dat je beter bent voor de termijnecho! Hier 10-wekendansje!!! En (afkloppen) maar het lijkt iets beter te gaan met de misselijkheid (slik nog wel Suprimal). Luistert allemaal iets minder nauw qua eten, hele weekend niet overgegeven, en zelfs het avondeten lukte gisteravond best prima