Goedemorgen lieve meiden! Vanochtend inderdaad termijnecho gehad, sta op 10 weken + 6 dagen. Als ik me niet vergis zou 4 oktober (dierendag) de uitgerekende datum zijn. Vanmiddag hebben we nog een gesprek met de verloskundige ook over de NIPT aanvraag. Over de echo: alles ziet er goed uit, armpjes en beentjes waren duidelijk zichtbaar en ook de hersen- en hartactiviteit konden we zien. Nu al zin in de 13 weken echo!! Hopelijk is bij de rest ook alles prima!! Dankjewel voor jullie berichtjes en succes wensen!
Wat fijn dat het goed was! En nu is het echt al een duidelijk herkenbaar baby'tje, wat mooi zeg! Geniet nog goed na
Hoi Dames, ik vertelde jullie in mn laatste berichtje dat we met 10+3 een mooi krachtig hartje hebben gehoord, maar nu komt het Afgelopen vrijdag de intake bij de VK gehad (dit keer een ander) en aan het eind van de intake gaf ze aan dat ze wilde proberen om het hartje te laten horen.. Ik vertelde haar dat t 5 dagen daarvoor wel gelukt was en best snel ook! Nou ze deed een poging van ongeveer 5 min en t lukte haar dus niet.... ik was 11 weken. De vk maakte grapjes dat beebje super goed verstopt zit etc en riep daarna vrolijk " ik maak me overigens totaal geen zorgen hoor! tis nog zo klein en als er een ader van jou voorligt dat horen we de baby niet...." zo ging ik dus t weekend in maak me toch wel zorgen !!! vanavond ga ik dus weer naar t hartjesspreekuur...... mn man gaat mee en wil een echo vragen als t opnieuw niet te vinden is... Duimen jullie voor me?
Wij duimen héél hard mee!!!! Kon ze vrijdag niet even de echo erop zetten om in ieder geval het kleintje te zien? Wat een onzekerheid zo! Maar hou je vast aan haar luchtige reactie oké? Het zal iets normaals zijn met deze termijn, als je kleintje er niet goed voor ligt. Sterkte en succes vanavond!!
nee dat vroeg ik ook (echo) maar deed ze niet.... wil dat vanavond echt wel! Vooral omdat ook de kindjes as woensdag met de termijn echo meegaan..... Dankjewel meis! X
Wat rot zeg dat ze geen echo wilde maken, ik snap dat je nu graag zekerheid wilt. Natuurlijk is de kans ontzettend groot dat het gewoon goed zit en weet zij met haar ervaring dat het heel normaal is en is haar “luchtigheid” logisch, maar voor jou is dit echt niet fijn. Je gaat toch allerlei scenario’s in je hoofd af laten spelen. Ik duim heel hard voor je!
Vervelend joh, die onzekerheid die op deze manier gecreëerd is! Ik lees overal dat het hartje vanaf week 12 te horen is, dus waarschijnlijk deed de verloskundige daarom erg luchtig. Blijkbaar past dit bij het beeld dat zij gewend is om te zien en is er niets om je zorgen over te maken. Snap wel dat je dat doet als je eerder wel het hartje hoorde. Is wel zeker dat het het hartje van de baby was en niet die van jou zelf bijvoorbeeld?
Ja die was zeker van de baby! ze vertelde ook dat doordat ik meer kids heb gehad dat mn baarmoeder meer naar voren zat en daarom de kans groter was dat ze t zou vinden.... Vandaar ook dat ik denk waarom 5 dagen later niet meer? Maar goed, we gaan t zien (hopelijk horen!) vanavond!! dankjulliewel meiden!!
Hoi meiden, Onze echo was ook helemaal goed!! Zo bijzonder om te zien! Alles erop en eraan en het kindje zelfs al zien bewegen. We hebben een heel leuk filmpje waarop hij of zij het beentje strekt en over de andere heen doet, zo lief! ❤️ fijn dat bij jou ook alles goed is @Mila2017 @Laraxx succes vanavond! Alles is vast helemaal goed, maar snap je bezorgdheid. Niet fijn dat ze niet gelijk een echo wilde maken toen ze de hartslag niet kon vinden..
Proficiat @Nandine Geweldige plaatjes!!! Op die eerste ook zo lief een handje bij het gezichtje ♥️ (toch?)
Wauw wat mooi!!! Is je termijn t zelfde gebleven? Fijn meid! Bekijk dat filmpje maar 100x over en over hihi
Dankjewel! Ja klopt! Lijkt haast wel duimen ❤️ Ze hebben de handjes vaak bij het gezichtje zei de vk.
Dankje! Haha heb het filmpje al heel vaak bekeken inderdaad! ❤️ Ze kwam op 10.6, maar omdat ik via een traject zwanger ben geworden weet ik precies wanneer de bevruchting was dus hij blijft op 10.4. 6 april heb ik trouwens de 13 weken echo. 7 april intake vk. De Nipt doen wij niet.