Heb je een foto van de test? Niet tof dat je in onzekerheid zit, hopelijk gaan de dagen snel voorbij voor je! Dikke knuffel
Oh mommy91, wat vervelend! Ik hoop dat het met de concentratie van je urine te maken heeft en dat de verloskundige goed nieuws heeft volgende week. Welke dag mag je heen? pollewop, dat is nog eens een leuke verrassing Welk boek wil je gebruiken om het te vertellen aan je familie? Ik ben ook nog op zoek naar een leuk idee.
Ik meld me ook aan! Volgens mijn eigen berekening zou er hier rond 10 september een kleintje komen. Ik ben 27 en dit wordt ons eerste kindje spannend!
Meteen een vraagje aan jullie. Welke vitamines gebruiken jullie? Ik denk dat ik VSM puur mama ga slikken.
Wat vervelend! Snap je onzekerheid, maar heb pas ook gelezen dat je hcg ook kan schommelen. Wanneer heb je voor het laatst getest? Heb je een foto van vandaag? Hoop voor je dat het niks betekend 😘
Welkom 😊 Ik slik nu foliumzuur en vit D van kruidvat eigen merk. Maar heb het idee dat dat een beetje 'goedkoop' is. Al zou je overstappen op een ander merk zou dat niet schadelijk zijn?
Welkom kanawa en gefeliciteerd Ik slik orthica prena fem Overstappen maakt niet uit hoor. Je moet zelf beslissen wat je wil. VitD en foliumzuur is wat minimaal geadviseerd wordt Ik zelf slik graag een multi en goede vetzuren, extra vitD ivm tekort in vorige zwangerschap. En liever iets natuurlijks dan synthetisch
Mag ik jullie dillema voorleggen Mijn ouders zijn gescheiden Mijn moeder nieuwe man. Mijn vader nieuwe vriendin Echter wil liever niet dat hun aanhang oma/opa worden genoemd Ik heb problemen met de vriendin van mij vader Hoe pak ik dit aan? Ook met bekend maken Ik wil dan alleen iets kopen voor mn vader maar kwets ik haar daar mee Mijn mening is dat mij. Mijn kind 2 opa' en oma heeft en niet 4
Mommy, wat naar zeg. Ik begrijp je onzekerheid al hoeft het niks te betekenen. Gelukkig mag je volgende week al naar de vk, deze kan je vast meer vertellen. Hier cb test gedaan 2-3 weken ( wat zijn die dingen ook achterlijk duur he:-|) We wisten al hoe lang we zwanger zijn natuurlijk haha, mn man wilde het gewoon graag nog erbij boven op. Verder ontzettend moe en ik merk dat mn lichaam hard bezig is met veranderingen. Geregeld door de dag heen last van mn buik. Gelukkig Ik heb nu in totaal 3testen gedaan, vind het wel best zo. Lekker oud en nieuw vieren morgen. Geen moeite om het dan geheim te houden. Ik ben altijd de BoB met oud en nieuw. Ik wil altijd fris en zonder kater het nieuwe jaar beginnen, soort persoonlijke traditie. No problem dus.
Ah mommy91, dat is schrikken! Heb je foto van de Test? Gelukkig heb je idd volgende week al een echo hoef je niet heel lang in spanning te zitten. Welkom kanawa! Ik slik ook die van vsm! Prima pillen Ikkehouvanjou, ik snap je dilemma en ook dat van 2 opa's en oma's! Ik zou gewoon alleen je vader als opa benoemen of anders dat gewoon in het midden laten en alleen aankondigen dat je zwanger bent. Maar lastig! Hier willen wij het dit keer niet weten wat het wordt.. we hebben van allebei geslachten kleren en dekentjes in huis en een babykamer gaat er nu nog niet komen. De baby gaat eerst een tijdje bij ons op de kamer. Later komt er wel een kamertje maar eerst die van dochterlief op zolder maar eens afmaken.. Het lijkt me ook heel leuk om het nu een keer niet te weten (bij vorige 2 wel).. maar zal wel heel moeilijk worden..
Hebben jullie of last van buikkrampen? Echt zeg maar van die steken in je darmen als je buikgriep heb. Pff stond net bijna krom zoveel pijn. En als je gaat googlen zie je natuurlijk weer gelijk miskraam staan. Maar heb t niet in mn onderbuik, juist echt darmen. Hoort er zeker allemaal bij 😇
Heb ik ook. Inc. de vieze narigheid die bij buikgriep komt kijken. Ik sta nog niet krom van de pijn, dat dan niet. Vandaag wel een paar keer echt rustiger aan moeten gaan doen. Qua vitamines heb ik de Davitamon dingen gehaald met visolie en de hele rataplan. Vorige zwangerschap ook genomen. Beviel me prima
Ik heb sinds vanmiddag ook echt enorm rommelende darmen Leuk dat jullie het nu niet willen weten hope Wij willen het wel weten, denk rond 15-16 wk een geslachtsbepaling. Vond ik vorige keer een fijne termijn om weer even binnen te kijken, -aangezien je de kleine dan nog niet voelt en de 20wk echo nog even duurt Mijn gevoel zegt nu een jongen, maar dat is nergens op gebaseerd
Hier even foto van mn testen en de test van 14 dpo. Had m ook in test topic weer geplaatst en daar zei iemand ook van miss door meer hcg dat test niet meer goed reageert. Daar hoop ik dan maar heel erg op. Vind t zo spannend allemaal. Geslacht weten: als dit allemaal goed gaat willen we dit keer het geslacht niet weten.
Hahah, ik geniet nu nog maar even vannde goed werkende darmen. Bij de zwangerschap van mn dochter was het opeens de andere kant van het verhaal. En echt, Ik moet elke dag poepen. Toen net echt niet ging, belde ik ook in redelijk geagiteerde toestand de huisarts op met deze zelfde mededeling. ( Met daar achteraan ' anders ga ik dood '). Ik wilde op z'n minst het best laxerende spul voorgeschreven krijgen wat er was , al was het maar voor 1 poepbeurt. De assistente moest lachen, evenals mn man die het telefoon gesprek ook mee luisterde. Ik was furieus, maar behield al de rust die ik kon behouden en zei ' als het zo moet, dan hoeft het hele zwanger zijn niet voor mij'. Bij deze uitspraak brak ik zelf gelijk in lachen uit, tranen met tuiten van de hilariteit van het gesprek en de situatie. Uiteraard kreeg ik een goedje, iets wat gewoon met de zwangerschap samen kan. Dus kortom, ik geniet er volop van want ik wete dat het binnen nu een paar weken zo vol kan komen te zitten.