Hoi, Ik 'doe' ook graag mee! Ben zwanger van 3e kindje, 39 jaar en volgens internetberekeningen 1 sept uitgerekend. Ik las net wat over een banner, ga ik ook even opzoeken, handig!
Hier m'n testen: 1e 11 dpo 2e 13 dpo 3e vandaag 14 dpo Wat vinden jullie? Was gisteren wel een beetje geschrokken want was maar weinig opgelopen na twee dagen. Daarom vandaag weer gedaan, en wel donkerder toch Begin steeds meer hoop te krijgen! Bij mij zijn de symptomen per dag verschillend. Zaterdag voelde ik me echt zwanger. Snel misselijk, dikke keel en ik ruik alles zo goed! Gisteren weer bijna niks, alleen ontzettend moe en vanmorgen buikkrampen van m'n darmen met vlagen. Denk ook door de oliebollen Toch ga ik iedere keer naar het toilet of ik al bloed zie. Hou mezelf nog steeds voor dat het mis kan gaan. Hoe gaan jullie daarmee om? En wanneer hebben jullie de laatste test gedaan, hoeveel dpo? Ben morgen jarig en wil eigenlijk wel de cb digitaal doen voor m'n vriend. Ben dan 15 dpo, zou het dan al 2-3 weken aangeven?
Welkom Fenna0780 en Jenn1115 Leuk dat jullie het topic ook gevonden hebben! Leuk Oceanspirit, 1 dag voor mij. Kunnen we samen aftellen.. men wat duurt het nog lang he! Ik heb mijn laatste test 2 dagen na de NOD gedaan. Ik vond het toen wel duidelijk. Denk dat ik mijzelf alleen maar stress aanjaag als het af zou lopen. Mijn motto is: het gaat goed totdat het mis zou gaan, je hebt er toch geen invloed op. Ik voel mij vandaag erg zwanger. Ik denk dat ik volgende week al op pad kan voor grotere bh's Had ik toch de exemplaren van voor mijn verkleining in 2008 moeten bewaren (grapje, ik had toen maat H pff). Maar ze doen echt PIJN! En zijn GROOT! Voelt alsof het 2 grote blauwe plekken zijn, zo beurs. Vanochtend de huisarts gebeld om mijn zwangerschap te melden. Assistente is de man van de huisarts, ouder echtpaar waar ik al vanaf mijn 4e jaar kom. Ze reageerde zó ontzettend leuk, had ik niet verwacht. Als zij al zo blij voor me is, hoe moet dat wel niet met mijn ouders straks Nog even geduld... wil wachten tot de echo op 25 januari!
Pffff moet t even kwijt, over vijf minuten afspraak voor mvm.. Afgelopen twee miskramen was een slechte mvm test t eerste teken dus merk dat ik nu stikzenuwachtig ben
Ja heel spannend!! Ik kan echt niet wachten! Mijn borsten begonnen vanmorgen een beetje vervelend aan te voelen, ze beginnen ook een beetje op te zwellen. Ik zit eraan te denken om speciale bh's te halen voor de steun en groei. Ik heb cup F en de bh's van mijn verkleining heb ik allemaal weggegooid (cup G). En wat een ramp 's ochtends bloedheet elke keer, en zweet me rot. Zou het erbij horen of ligt t gewoon aan mij? Hihi.
Gefeliciteerd meid!!!! Ik heb me serieus gewoon een half uur afgevraagd wie je ook alweer op fb was 😂. Maar ben eruit haha. Geniet ervan meid!! (Zaten samen in 1-15 juli 2014 clubje ) Ps. Wat is je dochter prachtig!! Trouwens alle andere dames ook gefeliciteerd
Welkom Jenn en Fenna! Super mooie testen loulouxx! Ze lopen goed op! Ik heb door getest tot ik een knaller had dat was met 17dpo. Indy22, spannend!! Je houdt ons niet lang in spanning he?
Ik wilde heel graag meedoen. Vooral omdat ik tijdens iui hormonen heb gebruikt die mede mogelijk worden gebruikt door de urine van zwangere vrouwen. Maar helaas mag ik niet mee doen. Heb twee jaar geleden een bloedtransfusie gehad en dan mag je niet mee doen. Vind het wel erg jammer n
Ik heb ook net gebeld voor een afspraak en heb 13 januari de eerste echo. Ik hoop een mooi kloppend hartje te zien. Hier ook al veel last van pijnlijke borsten, rommelende darmen en een trekkerig geboelmin mijn liezen n
Hahaha, die had ik ook. Wat een zoete troep, helemaal als de wijn je normaal niet droog genoeg kan zijn Ik had een hele goede fles champagne staan maar die heb ik dicht gelaten en niet aan mijn gasten geschonken hoor. Doodzonde, die houden er toch niet van. Die kregen gewoon goedkope prosecco Indy22, wat goed dat je mee gaat doen! Houd je ons op de hoogte? Zeksem, ik herken wat je zegt over het trekkende gevoel. Nog niet bij stilgestaan, maar dat heeft natuurlijk ook allemaal met de veranderingen van je lichaam te maken. Ik leer elke dag weer bij
Poeh! Een duidelijkere test dan ooit! Terwijl ik nu vroeger was dan eerdere keren.. Zelfs de zwangerschappen die goed gingen waren niet zo duidelijk als deze.. Tijdelijk opgelucht