Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hi dames. Gevonden!!Hierbij mijn aanmelding. Hoop dat ik bij jullie clubje mag blijven 😉

2. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Sorry nog even goed voorstellen:

Ik ben 29, heb een zoontje van bijna 3, ben nu 6,5 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd.

We zijn sinds september 2015 aan het proberen met af en toe een pauze om verschillende redenen. Maar na 3 vroege mks hoop ik dat deze lekker bij me blijft.

Vooralsnog 4 september uitgerekend

3. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Wauw wat veel aanmeldingen leuk! En natuurlijk is iedereen welkom! moeten maar eens een lijst maken anders haal ik jullie allemaal door elkaar denk ik haha.. wat ik dus al deed bij mommy91, sorry!

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Pfffff ben bij m'n ouders maar kan bijna niet wakker blijven. Ik ben m'n zoontje aan het voorlezen maar zo moe dat ik steeds verkeerde woorden zeg. Ik was alweer vergeten hoe dit ook al weer was haha.. Komen jullie de kerst goed door?

5. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

30 augustus
    Patries2310 - ? jaar - 2e kindje

1 september
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje

2 september
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje

3 september
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Goo - 28 jaar - 2e kindje

4 september
    Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

5 september

6 september

7 september

8 september

9 september

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Afsprakenlijstje:

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

6. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Zo hopelijk staat iedereen erop. Na de echo's kunnen er natuurlijk nog datums veranderen maar dat is zo aangepast 😊

Indy22, Herkenbaar! Vandaag zoiezo nog niet fit (griepje) maar afgelopen week ook al zo moe. Scheelt dat mijn dochter naar school gaat en zoontje smiddags nog slaapt. Ik slaap lekker mee 😊

7. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Mooi lijstje!

Oh en die rottige moeheid... Ben ook maar even weer op bed gaan liggen voordat we gaan gourmetten. Sommige momenten denk: yes! Ik voel me goed en fit. Maar, daar is helaas vaak van korte duur. M'n ogen prikken super snel van moeheid en val soms half in slaap op de bank. Zit me nu al te bedenken of ik niet nog een paar dagen vrij neem in het nieuwe jaar. Heel slecht, haha. Maar schiet er waarschijnlijk niks mee op, zal alleen maar erger worden.

Kerst is tot nu toe heerlijk rustig.

Jullie al last van een berg kwaaltjes?

8. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    En we hadden ons zo voorgenomen niks te vertellen... Zijn vandaag bij mijn ouders en mijn moeder blijkt een heel scherp afgestelde antenne te hebben. :$ Ik zei niks, maar ze had het meteen door. Fijn, mam! ;)

9. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Dezelfde, en? Hoe reageerden ze? 😊 zo'n moeder heb ik ook haha ben benieuwd hoelang het duurt voor ze het door heeft.

Mutsefruts, idd met een beetje pech nu nog 8 weken moe moe moe.. nee verder geen kwaaltjes eigenlijk jij?

10. Mutsefruts88

Gelukkig ook (nog) niet zo veel kwaaltjes. Voel wel dat er een hoop gaande is. Met vlagen echt buikpijn aanvallen, net alsof ik flink ongesteld ben geworden. En sneller moe. Maar verder, so far so good ;)

Oh, m'n hersenen zijn nu al aangetast haha. Vergeet nu al veel en ben zo nu en dan warrig.

11. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw

Ooh moeders!!!! Mijn schoonmoeder had speciaal Gin tonic voor me meegenomen en filet americain............ viel flink door de mand. Maar goed. We hebben gezegd dat ik nog een beetje kater had van de avond ervoor en over de filet heb ik gezegd dat ik die later nog wel wilde. Maar uiteindelijk zat ik natuurlijk super vol en Kon ik echt niks meer eten 😉

Weet zeker dat ze het doorhad!

12. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag verteld aan m'n schoonouders. Die waren helemaal blij natuurlijk. Vanavond bij mijn ouders gegeten. Hun heb ik het nog niet verteld. Gelukkig vroegen ze niet waarom ik geen wijn dronk.

Nu we het aan iemand verteld hebben voelt de zwangerschap opeens veel echter of zo.

13. Mutsefruts88

Dit probleem ga ik morgen ook krijgen.. ;) maar ach, het heeft ook wel wat. Een klein geheimpje. Ik denk alleen wel dat we ons veel meer aangekeken voelen omdat we wat verbergen en daardoor misschien onszelf een soort verlinken. Deze dagen zijn gewoon moeilijk om onder het e.e.a. uit te komen zonder smoes.

Het liefste zou ik op zo'n moment zeggen: f*ck it! 'Ja, ik ben zwanger idd, daarom wil ik geen wijn. Mag ik nog een stuk stokbrood?' i.p.v. allemaal gekke smoesjes.
    Ga ik natuurlijk niet doen :)

14. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Kom hier ook even snel Mn test van vanmorgen vroeg dumpen hoor. 14 dpo vandaag, mijn nod.
    KNAL KNAL KNAL test! Haha.
    Meer kan t niet worden. Bizarrrrr.

Bijgevoegde bestanden:

15. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hahah precies wat ik dacht: wil het wel van de daken schreeuwen. Maar ja. Wachten we maar even mee. Hihi

16. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Nogmaals: van harte mommy!!! Echt een super test op nod!

Hieronder nog even trots m'n rijtje vanaf 11 dpo en vandaag dus 14 dpo allemaal ochtend🤗🤗🤗

Bijgevoegde bestanden:

17. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw

Fijn gevoel he!!! En nu kun je er ook eens met iemand anders over praten 😇

18. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016