Mijn tepels deden al pijn sinds mn menstruatie, en nu zijn mijn borsten een klein beetje gezwollen en beginnen ze verder wat vervelend te worden. Ik heb last van een opgeblazen gevoel + winderigheid en af en toe wat steekjes iets boven mn liezen. En ik merk dat ik op sommige dingen wat heftig kan reageren. En mn tranen moest ik gisteren in bedwing houden.
Oceanspirit en Dezelfde mooie testen! Fenna ook een mooie test! Wanneer krijg je op de clearblue 2-3 weken, wat voor streepje op de Kruidvat moet je dan hebben ? Mommy hoe ging het? @kwaaltjes, het verschilt hier per moment. Ik heb de eerste echo ingepland op 19 januari. Is een pretecho, als het goed is ben ik dan 6 weken. Bij onze verloskundige is de eerste echo pas met 11 weken.
@marni een echo met 6 weken is wel erg vroeg, maar ik denk dat je graag een bevestiging met kloppend hartje wil zien? Een pretecho wordt alleen via de buik gemaakt, het is goed mogelijk dat erhet met 6 weken nog niet goed in beeld kan worden gebracht. De gyn doet het op deze termijn inwendig, baarmoeder ligt nog ver achter schaambot verstopt. Als tip; veel drinken zodat je een volle blaas hebt! Ben ook erg benieuwd mommy, denk aan je
Het is mijn tweede kindje. Bij de eerste ook met 6 weken en idd ook inwendig. Wil dat nu graag weer idd Dan kan ik het daarna vertellen aan de opa's en oma's.
Even snel hoor meiden... ben zoooo blij!! 😃😃😃😃 Alles is helemaal goed! Super zelfs! Want het zijn er TWEE!! Wauwww hoewel het in m'n hoofd ergens rond spookte was ik toch echt heel verbaasd! Ook ben ik al wat verder dan ik dacht en kwam de meting vandaag uit op 6 weken. We hebben dus ook 2 kloppende hartjes gezien! Van 1 kindje moesten we even goed kijken maar toch uiteindelijk 2 kloppende hartjes gezien. Zo bizar dit... zo'n tijd bezig geweest en ineens is het raak en is het een TWEELING!! Officieel hoor ik niet meer op deze lijst... dus ik ga jullie verlaten.. Haha nee grapje ik blijf graag met jullie mee kletsen als het mag. Sta nu op 30/8/2017 maar het is nog pril dus de echte termijn word later vast gesteld. Hier even een mooi plaatje geknutseld van mijn 2 wonders!
Wauw Mommy!!! Gefeliciteerd! Geweldig nieuws! Ik ben nu dus weer misselijk. Echt hoor, niets voelen was véél fijner!
Wowwww!! Wat prachtig! En wat een goed nieuws Dat verklaart ook die testuitslagen! Ben zo blij voor je, dat alles maar goed mag blijven gaan!
Aaaaah😍😍 Daarom had je zo'n knaltest! Jeetje meid wat een verassing.. super nieuws!! Geniet er van 😊
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje Mamatee - 26 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september 15 september Marni1 - 27 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 4 januari - intake vk patries2310 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 9 januari - echo ikkehouvanjou ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 13 januar - echo sassiekaa ♡ 13 januari - echo zeksem ♡ 13 januari - echo Sweety28 ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 25 januari - echo Liva ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 15 februari - intake Livaz In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje Klopt de lijst zo weer?
Wow Mommy!!! Wat een fantastisch nieuws!! Hebben jullie een behandeling gehad of zit tweelingen in de familie? Onwijs leuk joh!!! Super zo goed nieuws na alle stress. Nu proberen een beetje te genieten.