Hallo meiden. Mag ik ook meekletsen? Ik ben nog een beetje voorzichtig maar vind het te leuk om hier mee te kletsen. Ik heb een zoon van anderhalf en ben nu dus zwanger van de 2e. Nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou worden. Super dankbaar ervoor! Ik ben helaas wel wat onzeker aangezien ik veel pijnklachten links heb, waar ik ook mijn eisprong heb gehad. Donderdag 12.01 eerste echo bij de gynaecoloog om te kijken of het beebje op de juiste plek zit. Super spannend. Heb namelijk endometriose en een grotere kans op een BBZ. Hopelijk hebben we allemaal over 8 maanden een gezond beebje in onze armen. Iedereen alvast veel geluk gewenst!
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Wij hebben het vorige keer direct verteld, ze wisten van het traject waar we in zaten. Dat het nog mis kon gaan vond ik geen reden, omdat ik ze dan alsnog har me nodig zou hebben. Nu willen we het na de eerste echo (intake VK) vertellen omdat we het wel leuk vinden om het nog even geheim te houden. Alleen 2 vriendinnen van mij weten het.
Ah wat gaat dat leuk worden voor je ouders en schoonouders! Ik zou het ze lekker vertellen.. als het mis gaat krijgen ze het toch ook vast wel te horen? Juist wel fijn dat je het al kan delen met iemand!
Wij gaan wachten met het vertellen tot na de eerste echo, dat is ongeveer met 10 weken. Dan kunnen we de blijheid van de echo vieren met hun en nemen we ze niet mee in de onzekere eerste paar weken. Ze gaan wel allemaal heeel blij zijn, voor allebei de kanten wordt het het eerste kleinkind 😊
Hier ook de eerste aan beide kanten! Wij hebben met 8 weken een eerste echo. Ging er vanuit bij 10 weken pas maar de verloskundige kwam zelf met 8 weken vitaliteitsecho en dan 10 weken termijnecho en intake. Neig nu ook naar wachten tot deze echo. Dan hebben we meteen wat om te laten zien....
Hoi meiden nou ik het hebt meteen verteld hoor met 3w+6d... Ik ben ook niet zo een doem denker! Dit kindje komt er gewoon klaar uit! EN IEDEREEN MAG HET WETEN !
Wauw een tweeling-zwangerschap lees ik hier!! Wat bijzonder 💕 En de meeste dames gaan ook al vrij vroeg voor echo... Ik Begin het steeds meer te geloven nu m'n testjes zo goed oplopen 🍀 31 januari mogen we sowieso voor echo 💕 En zeer waarschijnlijk ook al ergens over 2 weken een keer 🍀
Welkom nieuwe mama's en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb het mijn ouders en mn vriend's moeder meteen verteld 30 -12. Gisteren de rest hihi
Ik heb het voornemen om te wachten tot de eerste echo met 8 weken (nog 3 weken wachten), maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ons dat niet gaat lukken. We hebben het tot nu toe alleen aan zijn beste vriend en mijn beste vriendin verteld. Ik wil mijn ouders een leeg fotolijstje geven met een tekstje van: ruimte reserveren tot +- 6 september. Liefst zou ik langsgaan en bij het inschenken van de koffie laten vallen dat ik zwanger ben, maar manlief wil het iets leuker/groter aanpakken. Nou, vooruit dan maar Ik heb trouwens volgende week woensdag een vrijwillige (anonieme ) afspraak met mijn bedrijfsarts. Om gewoon eens te kijken wat mijn rechten zijn, welke hulp ik van haar kan verwachten enz. Ik heb haar vorig jaar ook een aantal keren gezien in verband met een gebroken enkel en ziekte van Pfeiffer, en kan goed met haar. Fijne vrouw. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom
Jaa morgen half 11, zo spannend. Ben benieuwd of we al iets van een hartje zullen zien. Denk het niet ,want ben pas 5.3 weken, maargoed ben al blij als het op de goede plek zit en alle ruimte heeft om te groeien al zagen we bij mij dichter met 5.6 wel al een hartje. Ik laat het weten morgen
Ik heb eigenlijk nergens meer last van al 2 dagen.alleen rechtsonderin voel ik steekjes krijg er de zenuwen van.
Dat denk ik ook telkens...Maar dan ineens heb ik het weer heel erg koud, of de zijkant van mijn borsten doet ineens zeer, of ik voel mijn onderrug ineens. Of ik voel de hele dag niks en slaap ineens 4 uur op de bank als ik thuiskom 's avonds. Ik denk dat je wel dingen voelt als je er op let, blijkbaar hangt niet iedereen de hele dag misselijk boven de wc....
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje 15 september Marni1 - 27 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 9 januari - echo ikkehouvanjou ♡ 12 januari - echo GYN Mommy91 ♡ 13 januari - echo sassiekaa ♡ 13 januari - echo zeksem ♡ 13 januari - echo Sweety28 ♡ 13 januari - echo jster ♡ 13 januari - MVM lyan88 ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - echo Liva ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 15 februari - intake Livaz In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje
mevrouw van moeders voor moeders net de deur uit. super knaltest gehad vanaf volgende week vrijdag mag ik mee gaan doen. alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd en welkom
Spannend easypeasy! Hopelijk indd een mooi knipperlichtje te zien! En daarna ben jij aan de beurt Hope! Paar daagjes aftellen nog. Duim ook alvast voor een mooi knipperlichtje voor jou! Vertellen... wij wilden eigenlijk wachten tot 1e trimester voorbij was of miss langer. Maar denk niet dat me dat gaat lukken. Waarsch sowieso niet omdat ik vermoed dat Mn buikje nu wel sneller gaat groeien. En ja wil natuurlijk het verassende nieuws delen Haha. Denk dat sowieso mensen nu geen zwangerschap verwachten. Maar dan ook nog 2 Haha. Zag pas een filmpje van een stel die hadden geheim gehouden dat ze een tweeling kregen dus bij de geboorte vertelde ze dat pas. Lijkt me echt Supergrappig maar dat ga ik never nooit volhouden Haha. We wilden ook t geslacht niet weten maar nu met 2 denk ik toch van Hmm miss wel handig om t wel te weten en ben nieuwsgierig. Het is 2eiig als t goed is dus kan ook alle kanten op. Jongen/jongen, meisje/meisje en jongen/meisje. Dus dat word veel namen bedenken 😳
Goedemiddag meiden! Hoe is het met iedereen? @ Patries Ja, leuk om de vk weer te zien he .. Hoe oud is zoontje? Over 1,5 week de echo, spannend!! Jammer dat de 20 weken echo vorige keer tegenviel, fijn dat je nu namen van de vk hebt meegekregen. @ Ddara volgens mij is het tegenwoordig wel standaard om een echo rond de 8 weken te krijgen. Ook een liggingsecho eind van de zwangerschap is volgens mij standaard, die was er bij mijn dochter in 2010 niet maar bij mijn zoon in 2012 wel. @ Pollewop goed bezig met MvM! @ Manuuw hier weinig tot geen kwaaltjes.. Wauw, wat een mooie test van MvM! @ indy22 hoe was je intake bij de vk? @ Lyan88 welkom en gefeliciteerd! @ Oceanspirit wat leuk dat je vrienden het weten! En fijn dat je vriendin zo lief reageerde. @ jster 3 vriendinnen weten het, voor de rest nog niemand. We gaan het eerst aan de kinderen vertellen en zij zullen het de omas en opas vertellen (ik verwacht dat als mijn (schoon)ouders de deur open doen dat de kinderen dan meteen heel enthousiast gaan roepen dat ze een zusje/ broertje krijgen). @ danielle83 welkom en gefeliciteerd! Fijn dat je testen mooi oplopen. @ Lootje welkom en gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook zwanger bent van de 3e.. @ Fenna0780 Leuk dat het bij je (schoon)ouders echt een verrassing gaat zijn!! Bij onze 1e 2 zwangerschappen hebben we het meteen verteld. Dit keer wachten we denk ik tot 8 -10 weken. We gaan het eerst aan de kinderen vertellen maar we zijn er nog niet over uit wanneer we dat gaan doen. @ Vlindermama2014 welkom en gefeliciteerd! Succes met wachten en hopelijk heb je 12 januari een mooie/ goede echo. @ Blosje89 mooie test!! @ Easypeasy Spannend hoor, alvast succes voor morgen! Hier gaat alles goed. Vanavond ga ik hopelijk mijn laatste test doen en hopen op een knaller! Vorige maand een miskraam gehad, mijn testen liepen toen niet mooi op. Mijn avatar is van 16dpo dus ik ben nog een beetje onzeker omdat ik hem nog (te) licht vindt.. *duim duim*
Mijn buik is al hard aan het groeien! Echt bizar Hoelang ik verborgen kan houden dat er een kleine aankomt vraag ik me dan ook af. Maar goed, de brutalen die er naar vragen vertel ik het maar gewoon Met 10 weken hebben we de termijnecho en als alles goed is vertellen we het aan de kindjes. Zooo benieuwd hoe ze reageren! Ben in elk geval van plan het te filmen. Is dat filmpje gelijk een mooie manier om de rest van de familie op de hoogte te stellen!
Wat een berichten weer! Probeer vanavond even bij te lezen Even een fotootje van de testen, ben nog steeds onzeker zo stom De bovenste is van 15 dpo s avonds, en de onderste is van 17 dpo net een uur geleden. Had gehoopt op een knaltest, maar bij allebei de testen knalt de controle streep ook niet. Lijkt wel alsof die niet helemaal goed is doorgelopen. Sommige delen zijn donker en dan is de teststreep ook donker. Maar waar de controlestreep licht is, is de teststreep ook licht. Denk dat het aan de testen ligt. Wat vinden jullie?