Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha misselijk heb ik helemaal niet gelukkig. Alleen dat trekkerige gevoel in mijn buik en ik lijk wel 5 maanden zwanger zo dik is mijn buik echt wel een beetje raar. Vanmiddag wel 2 uur geslapen hoor na het werk.

2. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Nou deze zijn aardig knal hoor!!! Ik zie dat we even ver zijn ongeveer en die van mij zijn een stuk lichter.
    Andere testen reageren bij mij veel beter.

3. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Zie...er zijn wel symptomen: trekkerig gevoel, opgezette buik en tukjes doen na het werk ;)
    Het is blijkbaar voor iedereen anders!

Vandaag overdag niks gevoeld. Pas nu ik rustig op de bank ligt komt het trekkerige/zware gevoel in mijn onderbuik weer. Het voelt niet als menstruatiepijn maar zit wel op dezelfde plek ongeveer.

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik wil het mijn ouders enzo pas vertellen als ik een goede echo heb gehad.
    We hebben al wel besloten om een geslachtbepalingsecho te laten doen rond de 15/16 weken en dan het geslacht op een briefje laten schrijven en dan een taart te laten maken met aan de binnenkant roze of blauw. En deze samen met de kids aan te snijden. Dan weten zij ook dat ik zwanger ben en of ze een broertje of zusje gaan krijgen... lijkt me zo tof om hun reactie te zien!

We hebben vandaag al enige inspiratie op gedaan qua babykamer wagen etc etc erg vroeg maar erg leuk!

Ben benieuwd naar de echo's aankomende weken. Ik ga maandag verloskundige bellen... dan ben ik denk ik 4+2 wkn. Ben benieuwd wat ze aanraden. Ik heb namelijk een maagverkleining en dan heb je weer met hele andere zaken van doen. .en denk dat ik goed in de gaten gehouden moet worden... ivm de groei van de kleine enz.

5. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag goede vitamines gekocht zonder chemische dingen erin.

6. MamaTee

MamaTee Lid

27 dec 2016
    81
    0
    0
    Welke gebruik jij? Ik heb die van vsm

7. MamaTee

MamaTee Lid

27 dec 2016
    81
    0
    0
    Ziet er heel goed uit hoor! Maar als je onzeker bent zou ik als ik jou was gewoon nog met wen ander merk test testen

8. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Sodeju.... ik heb de hele tijd mee gelezen maar geen tijd gehad om te reageren.

We hebben enen heuse tweeling in deze club. Zo gaaf gefeliciteerd. Grappig ook dat het wel een beetje door je hoofd is gegaan.

Aan alle andere dames, Jullie doen het allemaal super volgens mij. Veel benoemde kwaaltjes heb ik ook last van.

Extreem koud, erg zere buik trekkende liezen (banden) en op z'n tijd ferme steken in buik. Ik ben erg moe, zodra het kan pak een moment om te slapen, echt diep in coma slapen. Op mn werk hebben ze niks door, daarvoor is er te weinig veranderd.

Ik soms ook echt emeotionele aanvallen, zonder aanleiding. Laatst liep ik richting de supermarkt en moest mn tranen bedwingen, in de supermarkt ook meerdere malen mn tranen moeten bedwingen.
    Man, man, man wat was ik trots toen ik thuis was. Voelde echt als een overwinning.

Ik heb het idee dat ik dit vorige keer niet had. Vorige zwangerschap was ik wel heel erg misselijk met veel overgeven, dat is er deze keer(nog) nog.

intake heb ik 26 en eerste echo 29 januari. Dat is dan met 9weken. Ze doen de eerste echo daar standaard met 8 weken maar de dag dat zij de echo's doen was voor mij gene optie ivm werkbezoek in het zuiden van het land.

9. Jenn1115

Jenn1115 Niet meer actief

Daar ben ik ook benieuwd naar! Gebruik nu ook (nog) van VSM en heb gisteren toevallig bij een drogist verschillende merken bekeken. Behalve toevoegingen als glucosestroop (waarom nodig in vitaminepillen:( ), viel mij ook op dat de %-ages ADH van de vitaminen vaak verschilt. alleen foliumzuur en vitamine D is dan 200% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.... heeft iemand zich er al wat uitgebreider in verdiept?

10. Kanawa

Kanawa Lid

22 aug 2016
    31
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik slik Prema Fem van Orthica, deze hebben ze me bij de gezondheidswinkel geadviseerd. Alles zit erin en ik voel me er goed bij om iets natuurlijks te gebruiken!

11. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Jaaaa dat filmpje heb ik ook gezien! Echt geniaal!!! Maar idd zou ik ook nooit kunnen. Nog 7,5 maanden je mond houden pfff
    En jaa paar daagjes nog, spannend spannend 😊

12. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    1548, dat het nog geen knallers zijn zegt niks. Loopt het wel op?

Loulouxx, ik vind deze wel echte knallers hoor! Net zo donker als de controle streep! Prachtige testen!

Dat sommige al een buikje hebben haha.. hier platter dan normaal whaha.. ben door de zwangerschap nu 3 kg afgevallen.. ik kan gewoon tot een uur of 3 smiddags gewoon geen hap door de keel krijgen door de misselijkheid. En als ik afval gaat dat als eerste van mn buik af dus niemand zal het door hebben waarschijnlijk 😊😊

13. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Trouwens wat ik me zo af vraag.. is er een link tussen kwaaltjes en een miskraam? Ik merk dat mensen bang worden voor een miskraam wanneer ze geen of weinig kwaaltjes hebben. Is het dan zo dat mensen die een miskraam hebben gehad ook weinig kwaaltjes hadden? Ik weet bij mijn bbz wel dat ik weinig kwaaltjes had maar kan toeval zijn. Wat zijn jullie ervaringen/ideeën?

14. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Ik heb zwangerschapsvitamines van solgar. Ook een natuurlijk product uit een gezondheidswinkel. Of nouja heb m nu online gekocht haha.

Hope, hier had ik een erg opgeblazen darmenbuikje, maar lijkt nu ook weer af te zakken. Ben ook afgevallen, mede door sterk verminderde eetlust. Zit ook zo snel vol en misselijkheid/overgeven.

Kwaaltjes/miskraam, ja er zou een link kunnen zijn, omdat als je hcg afneemt je kwaaltjes ook minder zouden moeten worden. Maar kan dus ook gewoon toevallig zijn. Net zoals dat niet iedereen die zwanger is misselijk word. Dus aan de ene kant denk ik ook dat het echt totaal niets zegt. Het is per zwangerschap en per persoon weer verschillend. En geloof ook dat het per dag nog wel eens kan verschillen.

15. Manuuw

Manuuw Lid

7 nov 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik gebruik vitamines van davitamon mama compleet.
    zit alles in wat je nodig hebt voor, tijdens en na de zwangerschap

16. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Goedemorgen

Hoe gaat het hier?
    Ik ben helaas al wakker en dat op m'n vrije dag😪
    Fijne dag vandaag

17. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Mogguh,

Vervelend zeg. Onder de middag even lekker liggen dan?

Hier ook vrij werk, maar niet van verhuizing/verbouwing. Dochter is thuis dus dat is een beetje puzzelen.

Ik ga onder middag maar even lekker met haar in bed leggen :)

Vanochtend voor het eerst moeite met broodje weg krijgen. Gelukkig vandaag niet wakker geworden met buikpijn.

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38

Volgende mij niet.. Met mijn laatste miskraam was het wel zo dat alle kwaaltjes van de een op de andere nacht verdwenen.

Maar anderzijds ben ik pas met bijna zeven weken achter de zwangerschap van mijn zoontje gekomen omdat het mijn man opeens opviel dat ik wel veel overtijd ging. Had toen tot acht weken geen klachten.

Bij mijn dochtertje vanaf vijf weken enorm misselijk, met acht weken verdwenen alle klachten voor vijf dagen (zo bezorgd!! In plaats van dat ik even genoot haha) en daarna opeens weer vol terug voor nog twee weken.

En nu dus al vanaf drie weken misselijk. Maar soms opeens een dag geen last. Denk niet dat klachten iets zeggen dus.. Maar kan me wel voorstellen dat klachten fijn zijn voor je eigen bevestiging..

19. Livaz

Livaz Lid

29 dec 2016
    65
    3
    8
    Vrouw
    Ik snap het testen na een positieve test niet zo goed eigenlijk? Dat je dubbelcheckt of het echt raak is, dat natuurlijk wel :)

Maar ik lees hier een aantal dames die blijven testen, zich zorgen maken over niet oplopende resultaten, enzovoort. Die spanning kan echt niet goed voor je zijn. En misschien hard geformuleerd: als het mis gaat merk je dat snel genoeg aan het vloeien.

Denk dat je juist moet genieten van alle momenten in plaats van je druk te maken om het 'wat als'. Meer in het hier en nu zijn :)

Deel Deze Pagina