Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Wow!!! En inderdaad Mommy, 3?!?! ;)

Ik test om de dag met K2V5 anders krijg ik alleen maar stress.
    Vandaag 4 weken (14dpo) en vorige keer (VMK) bleef de test hangen op 1-2 weken. Hoopte dus erg dat hij vandaag netjes 2-3 zou aangeven en ja hoor!!! Hier ook de eerste kwaaltjes gespot: m'n borsten zijn al enorm gegroeid! :$

Gisteren al aan de eerste familieleden verteld. We hadden graag willen wachten tot na de 1e echo maar hier kwamen we niet onderuit. Ze kennen ons te goed en hadden het meteen geweten. Hadden al leuke kaartjes in huis met 'we willen iets vertellen' en dan in de kaart 'jullie worden oom & tante etc' en hadden daar blauwe en roze confetti in gedaan. Omdat deze personen heel erg met mijn VMK hebben meegeleefd wisten ze nu ook dat ik dit weekend ongesteld zou moeten worden. Had zaterdag dus nog verteld aan moeder en schoonzus dat ik ongesteld was geworden. Ze waren dus compleet verrast! :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      2
  2. FSPBM

FSPBM Lid

15 mei 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Gefeliciteerd allemaal met dit fijne nieuws.

Ik meld me ook graag aan bij deze groep.
    Onze vermoedelijke uitgerekende datum is 1-09-2017.
    Ik ben 24 jaar en mijn man 26 jaar en in verwachting van ons eerste wondertje. :D

Wij hebben een icsi behandeling ondergaan en eindelijk na veel onzekerheid hebben we een positieve test in handen.
    Hebben hier ruim 3,5 jaar over gedaan!

Erg onwerkelijk nog, en vooral bij mij moet het nog even zakken. Voel me erg onzeker. Gebruik nu nog medicatie (utrogestan) om er voor te zorgen dat mijn baarmoederslijmvlies op dikte blijft. Durf er bijna niet mee te stoppen bang voor een bloeding. Morgen dus maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Bij ons weten inmiddels de naasten het al, op een paar na, deze gaan we vandaag bezoeken. Iedereen heeft heel erg met ons meegeleefd dus vandaar dat (bijna) iedereen het al weet.

3. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw

Jij ook mooie testen!!!

M'n testen zijn op dus kan niet meer hihi!! Heb een cb klaar liggen voor morgen.

4. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    wow Mommie91 dat is echt een knaltest. en 3+ op NOD is al vroeg. Hier afgelopen zaterdag op 4 weken en 4 dagen 2-3 weken. Misschien zijn het er wel 2 bij jou... Wil je niet bang maken hoor haha. Ik ben inmiddels ook gestopt met testen. Vrijdag redelijke knaltest gehad en zaterdag met clearblue 2-3 weken. Tevreden nu anders maak ik me gek.
    Wij hebben besloten tot na de 1e echo te wachten met vertellen. 2 jaar geleden testte ik op 2e kerstdag positief dus al moeten vertellen met oud en nieuw. Viel heel erg op dat ik niet dronk. Nu valt het minder op omdat ik al die tijd niks meer op heb. Ook was ik toen zo blij na miskraam dat ik het echt niet voor me kon houden. Nu is dat al iets makkelijker.
    Hier al wel ingeschreven bij verloskundige bellen morgen of woensdag terug om afspraken in te plannen.
    Vind het nu ook wel bijzonder. Ben 2 dagen eerder uitgeteld dan ik vorig jaar van mijn zoontje beviel. Hopelijk nu ook iets eerder ipv later. Zou het niet leuk vinden als ze op dezelfde dag jarig zijn.

5. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik zou ook graag met jullie meeschrijven. Ik ben 30 jaar en ik heb afgelopen donderdag, 4 dagen voor nod positief getest. Gelijk de 1e ronde raak :$ niet verwacht dat het zo snel zou zijn, maar zeker wel heel erg blij mee. Al vind ik het nog heel onwerkelijk en heb onderhand al 5 testen gedaan ;) al spreken de kwaaltjes wel voor zich eigenlijk. Ik ben bij mijn dochter tot 20 wkn heel erg misselijk geweest en heb heel veel gespuugd. Ik had gehoopt dat het deze keer minder of niet zou zijn, helaas hang ik al vanaf donderdag elke dag wel boven de wc.
    Mijn dochter is van 6 sep en zou nu dan 5 sep uitgerekend zijn haha, weer dus precies dezelfde periode zwanger. Ik ga morgen de Gynaecoloog bellen, ben heel benieuwd wanneer de eerste echo mag zijn en of alles goed is met het kleintje.

6. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom alle zwangere dames! Ik werd vannacht om 2 uur wakker omdat ik het bloedheet had. Ook was ik iets misselijk. Ik dacht: nu gaat het beginnen alle kwaaltjes, maar gelukkig nu nergens meer last van.

Gisteren had ik wel wat last van maagzuur, maar met al dat kersteten kan het natuurlijk ook best daar van komen. Vanmiddag en vanavond zijn we bij m'n schoonouders. Ik ben de Bob dus het valt gelukkig niet op dat ik niet drink en mijn schoonouders weten het ook al dus die zullen ook niet aandringen met voedsel wat ik niet mag ofzo. Dat scheelt.

7. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Pff meiden moet even wat van m'n hart!
    IK BEN ZOOOOOOOOO BLIJ 😳 Het voelt zo goed om weer moeder te mogen worden van een nieuw wondertje, een mooi kerstwonder!
    En dat het ons gegund is ..

Vandaag voel ik wel wat kleine krampjes in m'n onderbuik.. en heb wat levendige dromen (ben niet de enige hier die dat heeft zo te lezen )

8. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Voel me wat onzeker vandaag! Had een mooie test vanochtend. Maar het is toch m'n nod. En voel toch iets daar beneden. Continue bang voor een doorbraak boehoeeee

Wat voelen jullie op dit moment?
    Ik ben moe en heb grote pijnlijke borsten. En beetje kleine krampjes baarmoeder. Weet niet meer of ik dat bij de eerste ook had.

9. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

30 augustus
    Patries2310 - ? jaar - 2e kindje

1 september
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje
    FSPBM - 24 jaar - 1e kindje

2 september
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje

3 september
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Goo - 28 jaar - 2e kindje

4 september
    Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

5 september
    Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje

6 september

7 september

8 september

9 september

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Afsprakenlijstje:

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

10. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Welkom easypeasy en FSPBM!!

Vervelend die misselijkheid!! Dat heb ik gelukkig nooit gekend bij mijn zwangerschappen.

Fspbm, wauw 3,5 jaar. Wat gaaf dat het gelukt is!! Dat is wel helemaal een bijzonder kerstcadeautje! Ik snap dat je je onzeker voelt. Ik zou dat wel aangeven bij de vk! Hopelijk krijg je snel een goede echo zodat je er dan ook lekker van kan genieten.

Aaah Goo 😊😊 Ik heb ook zulke momenten haha. Het is nog zo onwerkelijk maar zo bijzonder he..

Sassiekaa, dat had ik ook!! Ik ging echt zo vaak naar de wc omdat ik bang was ong te zijn.. Maar blijft hier toch al 3 dagen uit dus besef komt nu wel.
    Weinig kwaaltjes gelukkig maar wel heel moe en een paar dagen zo'n hoofdpijn. Ben geen voorstander van medicijnen tijdens de zwangerschap maar heb nu toch gisteren en vandaag paracetamol genomen.

11. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hier afgelopen week ook veel last van krampjes gehad. Jullie sinds gister geen last meer. Ook heel onzeker geweest nu weer minder. Nu nergens last van. Ook raar.

12. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hier ook echt krampen onder in Mn buik. Ben ook bij elk toiletbezoek bang dat ik gewoon ongesteld ben. Maar herinner het me ook wel van eerdere zwangerschap. Al blijft het spannend. Nu na 18 rondes eindelijk zwanger ben ik zo bang dat het mis gaat.
    Borsten ook echt groter geworden en vermoeidheid is al weer flink aanwezig pfff. Zit nu half te slapen op de bank dus duik er nu lekker in.

13. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    En ja die testen blijf het ook bizar vinden. Bij testen forum zeiden ze dat Mn ei miss eerder was geweest. Maar ben vrij zeker van mijn eisprong. Achja we zullen wel zien.

14. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ja vind het ook wel bizar haha 3+ zoiezo had je al snel donkere streepjes. Maar liever zo dan andersom 😊

15. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben dus 43 en kon volgens de fertiliteits arts geen kindjes krijgen. 8% kans en nu ben ik dus 5 dagen overtijd en had een positieve test licht streepje.
    2 september zou het volgens de berekening zijn.
    Ben erg voorzichtig zeker vanwege mijn leeftijd.
    Ik voel dit echt als een wonder

16. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Fleurtje wat bijzonder. Ik hoop op een plakbaby voor jou.

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #57 Sweety28, 27 dec 2016
    Laatst bewerkt: 27 dec 2016
    We durven het voorzichtig te geloven!!
    Testen zijn veeeeel duidelijker dan vorige maand. (vroege miskraam) Gisteren 14DPO clear blue test gedaan en
    vanmorgen de Kruidvattest 15DPO.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      4
  18. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa Sweety!!!! Wat en super testen:D

19. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow mooie testen ik ga straks ook even naar het kruidvat

20. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had net bloed met afvegen en het voelt alsof ik mijn menstruatie krijg. Ben beetje in een dip. Afwachten maar of het doorzet.

Deel Deze Pagina