Spannend die echo's vandaag! Laat zeker weten hoe het was! 😉 Ik heb een echo op 7w2d. Is dat niet enorm laat? Volgens uz Gent zou vanaf 7 weken het hartje zeker moeten kloppen. Soms ietsje vroeger.
Ik heb een echo op 7 weken en 4 dagen denk niet dat het laat is. Je moet dan ook echt al het hartje zien kloppen.
Ik heb mijn echo pas bij bijna 10 weken, dus als je het daarmee vergelijkt is 7 weken zeker niet laat! 😉
Ik krijg em om 18.00 uur dus nog even wachten! Maar heel spannend idd! Ikkehouvanjou, hoop dat jij ook een mooi hartje krijgt te zien!! Succes straks.
Oké Hihi, dank je. Gelukkig zijn er nog die na 7 weken pas de eerste echo hebben. De twee dames die vandaag echo hebben, zijn toch extra vroeg dan? Ik dacht daardoor dat ik extra laat was. X
Spannend die echo's. Succes en geniet ervan dames! Ik heb vrijdag een echo en als het goed is ben ik dan 6 weken. Hoop een kloppend hartje te Sien. En ik denk dat de misselijkheid hier begonnen is😂 De hele sinds ik wakker ben misselijk. Het gaat minieme beter.
Ja is vroeg inderdaad. Dat ivm een bbz in het verleden. Dus gaat er nu om dat het op de goede plek zit en hoop natuurlijk dat ik ook een mooi hartje zie kloppen..
Bedankt dames! Fleurtje12 ik zie het ook nu pas! Maar ik weet niet of ik blijf staan op 1 sept kan ook een vroege of late innesteling hebben gehad. Ben benieuwd..
Net voor mijn miskraam kreeg ik een spoedecho. Hierop zag je duidelijk al een vruchtzak met vruchtje erin. Alles verliep normaal volgens de gyn. Het vruchtje was ook exact op grootte die het toen moest hebben. Maar ik had veel bloedverlies en dat voorspelde weinig goeds. Twee uur na de echo kwam het vruchtje eruit... Dus je gaat zeker al zien of het op de goede plek zit. Dat zagen wij op 5w4d ook al heel goed. Ik schrok ervan toen. Had niet verwacht dat je dat zo al zou kunnen zien. Ik heb gelukkig nog een paar fotootjes van twee uur voor de miskraam. Deze zijn in mijn boekje geplakt, waarin in heel ons medisch traject bijhoud.
Zeven weken is vroeg hoor dat is alleen als er een reden voor is. Ik heb mijn eerste echo als ik tussen de 10 en 12 weken ben. Dat is de termijn echo, en normaal gesproken de eerste echo. Dames die m vandaag al hebben: heel veel plezier! Hopelijk al mooie hartjes te zien!
Ligt er denk ik aan of je verloskundige een echo apparaat heeft. Vaak als je daar komt met intake willen ze vaak wel even kijken dus dan heb je ook een vroege echo. Officieel is het alleen rond 10-12 weken en 20 weken. Bij de gynaecoloog heb je vaak elke afspraak een echo. En soms moet je nog groeiecho's later in de zwangerschap. Dus ja zo kan de 1 maar 2 echo's hebben tijdens een zwangerschap en de ander miss wel 10. Ik was nu ook vroeg, volgens eigen berekening 5+2 maar was dus niet goed en bleek dus 6 weken te zijn. Maar was meer omdat mijn vk zo ontzettend mee leefde en ze me graag nog wou zien. En heeft ze even gekeken. Want ga officieel dus onder behandeling van de gyn. En daar heb ik donderdag pas de intake. Succes ikkehouvanjou!! Jij bent nu bijna aan de beurt.
Ah oké, ik ben van België. Hier wordt iedere zwangerschap bij de gyn opgevolgd. Problematiek of normale zwangerschap. Mijn zwangerschap gaat heel goed opgevolgd worden, want wij kregen een speciale techniek om tot bevruchting te komen, iets dat nog niet wetenschappelijk bewezen is. Geassisteerde eicelactivatie.
Jaa spannend! Bij mijn vorige kindje begonnen de weeen precies op de uitgerekende datum maar uiteindelijk 1 dag erna geboren.. spannend hoor! Meiden ik wil toch even wat kwijt.. ik wil over niemand oordelen en snap dat het voor iedereen spannend is en iedereen zijn eigen weg hierin heeft te gaan.. maar ik word soms toch een beetje onzeker over alle miskraam verhalen.. en dat past helemaal niet bij me. Tuurlijk kan het bij iedereen gebeuren en is het ontzettend heftig maar ik hoop dat we bij deze groep ' uitgerekend 1 tm 15 september' er ook daadwerkelijk vanuit gaan dat we dan zijn uitgerekend als jullie mij begrijpen. Van het beste uitgaan behalve van het slechtste.. in het nu en toekomst leven ipv verleden. Elkaar positieve energie geven. Wauw we dragen nieuwe zieltjes/wezentjes met ons mee! Misschien ben ik de enige die er beetje onzeker van word hoor, dan mogen jullie dit berichtje negeren en ik overleef t ook wel weer Liefs
Sorry, ik heb zoveel meegemaakt. Al die injecties, onzekerheid, mislukte icsi behandelingen zonder bevruchting, mislukte terugplaatsingen... en dan eindelijk een zwangerschap...die in een miskraam eindigt. Heel positief word je daar niet van. En ik zal het verleden niet snel kunnen vergeten. Zijn er nog onder jullie die niet spontaan zwanger kunnen worden of ben ik de enige hier?