Hebben jullie ook zo'n opgeblazen gevoel? Voor mijn gevoel beginnen mijn broeken nu al strak te zitten. Mijn favo broek zit ineens niet meer lekker... Misschien zus toch maar vragen of ik alvast haar positiebroek (zelfde maat) mag lenen...
Nou mamatee! Dat is precies hoe t lijkt.. Alsof ze het doorheeft en nu het nog kan even extra claimed haha. We hebben ook 1 boekje over een meisje die grote zus wordt. Ze heeft er nog nooit naar getaald, we hebben genoeg andere boekjes. Maar sinds drie weken is dat boekje dus opeens haar favoriet
Wat fijn een goede echo ikhouvanjou. H0pe, hoe was jouw echo? Een opgeblazen gevoel heb ik nog niet FSPBM, maar ben nog niet zo ver als jij. Is het een leuk idee om een geheime facebookgroep te maken? Niemand kan zien dat je daar in zit, maar dan kunnen we misschien wat sneller foto'tjes enzo delen. Had ik bij m'n dochter ook, dat was erg leuk!
Ik probeer de lijst aan te passen (mezelf op 1-9 zetten)...kijken of dat lukt, als het niet goed is gegaan, wil iemand die er wel handig mee is het dan aanpassen? @pollewop misschien?
Spannenddd! Veel plezier! Ik heb helaas geen facebook dus hoop dat iedereen hier ook gezellig blijft kletsen
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 9 januari - echo ikkehouvanjou ♡ 12 januari - echo GYN Mommy91 ♡ 13 januari - echo sassiekaa ♡ 13 januari - echo zeksem ♡ 13 januari - echo Sweety28 ♡ 13 januari - echo jster ♡ 13 januari - MVM lyan88 ♡ 13 januari - echo Happyjoy ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - echo Liva ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 15 februari - intake Livaz In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548
Ik heb hem even zonder quote gezet, dan is de lijst voor de volgende weer makkelijker over te nemen. Ik heb een heleboel berichten gemist, dus kan even niet op iedereen persoonlijk reageren Maar ik zag een mooie echo voorbijkomen met gelukkig al een knipperlichtje! H0pe succes straks! Dat er hier veel over miskramen ed wort gesproken is denk ik omdat er veel meiden in de groep zitten die al eea hebben meegemaakt als lange trajecten, miskramen en dergelijke.. dat is de bagage die mee is. Laat je er niet onzeker door maken, we duimen gewoon op allemaal mooie zwangerschappen en kindjes straks in augustus/september. Dit is gewoon de meest onzekere periode Qua klachten hier nog goed te doen, krampjes en steekjes; maar dat bevestigt alleen maar dat er een zwangerschap gaande is 😊 Bijzonder he, nog zo pril zwanger en al niet meer weg te denken. Indien iemand een fb groep start; leuk! Heb aan vorige zwangerschap een leuke groep meiden overgehouden
Succes hope!! Ik duim voor je! ik heb pas een nieuwe pagina gemaakt nadat Mn vorige ik helemaal gek werd van allerlei spam en vriendschapsverzoeken van vreemde kerels. Maar wil wel graag in een groepje hoor.
Als het echt een geheime groep is dan vind ik het ook gezellig! Een keer eerder gedaan en nog steeds gezellige contacten van
Ja dan is ie echt geheim! Niemand kan zien dat je lid bent, alleen de leden! Ik heb zelf nog nooit zoiets opgestart, zal het eens proberen. Wil iemand mij even een PM sturen met een link naar je FB profiel of je echte naam? Dan stuur ik je even een vriendschapsuitnodiging en kan ik daarna de groep aanmaken en je toevoegen. Edit, heb de naam van de groep zo gemaakt, dat je niets kunt zien wat met een zwangerschap te maken heeft . Dat passen we later wel weer aan. H0pe spannend, laat je even weten hoe het was??
Vandaag onwerkelijk dag Het besef is er nog niet Gynaecoloog schatte klein dat mis gaat.. M'n wederhelft moest toch nog x extra vragen met een echo in ze hand of ik echt zwanger was 😂. En toen zag toch heel even een klein glimlachje
Kleine kans dat het misgaat bedoel je neem ik aan? Wat fijn, heerlijk om dat te horen voor jullie zeg!
Wat een drukte weer vadaag!! @H0pe heel veel succes ik ben erg benieuwd naar je echo! @ikkehouvanjou gefeliciteerd met je mooie echo. @marni1 mag ik je ook een pm doen? Lijkt me ergleuk via fb @mamatee ik werd vandaag wel nerveus toen mvm kwam met haar test, of ik wel genoeg hcg zou aanmaken. Ik begrijp heel goed dat de meiden die moeilijk zwanger kunnen worden of die een mk hebben gehad hun verhaal kwijtwillen. Maar ik merkte vandaag zeker dat ik er een beetje onzeker door geworden was. Maar niets te treuren ik had een hele mooie test! En ik mocht gelijk beginnen en mag tm 21 maart mn plas opvangen