♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 12 januari - echo GYN Mommy91 ♡ 13 januari - echo sassiekaa ♡ 13 januari - echo zeksem ♡ 13 januari - echo Sweety28 ♡ 13 januari - echo jster ♡ 13 januari - MVM lyan88 ♡ 13 januari - echo Happyjoy ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 19 januari - echo Liva ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 15 februari - intake Livaz In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548
Donderdag ben ik weer aan de beurt bij de gyn met een echo. Maar daarna 13 januari word drukke dag met afspraken hier zie ik. Spannend!
Ik ben uitgerekend voor 9 september. Dat is toevallig ook de dag waarop mijn man 31 jaar geleden uitgerekend was! Hij kwam een weekje te vroeg. Ik hoop stiekem toch dat de geboortedatum van ons kindje niet op mijn man zijn verjaardag zal zijn. Een kind wil geen gezamenlijk feestje. Een kind wil een feestje voor zich alleen. 😉 Mijn eerste echo is 23/01 en ik word 31/01 31 jaar. Als iemand dat graag bij op de lijst zet, mag dat. Ik ben er zelf niet handig mee. Het is ons eerste kindje. Geen idee of ik ooit nog eens zwanger zou kunnen worden voor een broertje of zusje. Ik ben al zo blij als er eentje in ons leven mag komen! !! Fijne avond!
Wat gaat het weer snel, leuk hoor maar zo lastig om alles te omthouden. Het lijkt net of sommige hier elkaar echt kennen door dat jullie zoveel kunnen onthouden, wie wat schrijft etc.. hoe doen jullie dat! Mijn hoofd is een zeef haha. Wat me opviel was het bericht van mamatee op pagina 68. Ten eerste vind ik dat je het heel mooi omschrijft, zonder oordeel maar gewoon puur wat berichten met je kunnen doen. Maak je daar maar geen zorgen over en goed dat je het schrijft. Ik snap wanneer zwanger worden of blijven niet zo simpel blijkt en je al langer bezig bent dat het dan heel moeilijk is en de angst voor misgaan kan overheersen. Betreft zwangerschap heb ik dat zelf niet, op dit moment mag ik mij onder de geluksvogels scharen die snel zwanger word en blijft na de eerste paar weken. Ik besef me dat heel goed. Ik ervaar tot nu toe dat ook het mooie in deze groep gedeeld mag worden van de dames die wat minder last hebben van angst etc. Dat is fijn. Leuk een fb groepje. Maar ergens bekroop mij de gedachte dat er misschien dna vrouwen tussen zitten die ik ken, collega's of buurvrouw ofzo, hahaha bizar toch? Maakt natuurlijk ook niks uit maar moest er even aan denken. De lijst aanpassen lukt mij niet meer, ik zit op een iPad en op een of andere manier lukt het gewoon niet. (Computer staat in doos voor verhuizing). Ik zal waarschijnlijk al vrij snel onder behandeling van gyn. komen. Dit in verband met dat ik me aan ga melden bij de POP poli ( in verband met verhoogde kans op depressie) Vorige zwangerschap ook gedaan, het beleid van toen was dat alles onder behandeling van het ziekenhuis. Uiteindelijk ben ik de zwagerschap fluitend doorgekomen, en ook de kraam periode was top. Hopelijk is dat deze keer weer zo, maar ik ga het risico niet lopen voor het geval er wel klachten komen. De misselijkheid is mild, wel met spugen maar nog niet op z'n top denk ik haha. Het mag van mij zo blijven hoor, dan knijp ik in mn handjes. De kou blijft, heel naar, douchen helpt dus zodra ik thuis kom sta ik onder de douche. .. buikpijn en krampen zijn er voornamelijk bij wat meer inspanning, ik merk als ik er wat rekening mee houdt dat het qua steken (bandenpijn denk ik) minder is. Nou wellicht tot,op de fb pagina. Of anders tot de volgende 10 pagina's haha.
Haha geen probleem. Ik heb het volledig gelezen hoor. 😉 Ik heb ook steekjes, meer als ik te veel bezig ben of veel hurk en weer rechtsta. Net een heel pijnlijke steek gevoeld diep in de vagina. Geen idee wat dat was. Waarschijnlijk komt het door de utrogestan die ik 3 keer per dag moet opsteken.
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje Lenamill - (bijna) 31 jaar - 1e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 12 januari - echo GYN Mommy91 ♡ 13 januari - echo sassiekaa ♡ 13 januari - echo zeksem ♡ 13 januari - echo Sweety28 ♡ 13 januari - echo jster ♡ 13 januari - MVM lyan88 ♡ 13 januari - echo Happyjoy ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 19 januari - echo Liva ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 23 januari - echo Lenamill ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 15 februari - intake Livaz In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548
Manine, daar ben ik ook ergens een beetje bang voor haha. Maar goed mocht er een bekende tussen zitten, zit ze gelukkig in hetzelfde schuitje als mij 😊 zal dan vast wel geheim blijven.. En sorry als ik niet op iedereen reageer! Er wordt zoveel gekletst, ik lees wel maar reageer met telefoon dus het lukt me niet overal op in te gaan..
Hahaha Hope, die smiley met bijna 31 jaar is wel grappig. Ik vond 30 worden al echt verschrikkelijk. Hahaha 😊
Jeetje Het is 04;30 moest even plassen en nu kan niet meer slapen.. Hoe doen jullie dat? Verschrikkelijk dit
Ik had gister zo'n nacht! Vannacht gelukkig als een blok geslapen! Gister een cadeau gekregen van mijn moeder: een hele mooie, ouderwetse teddybeer zo lief. Mijn exemplaar heb ik nog steeds en staat symbolisch op mn nachtkastje! Ik ga weer rustig meelezen
Ik heb soms ook zo'n nachten. Meestal omdat ik 3 keer moet gaan plassen s nachts. Ik slaap s middags ook een uurtje en dan wel heel vast. Deze nacht kreeg ik weer keelpijn. Kon bijna niet slikken van de pijn. De nacht van vrijdag op zaterdag had ik dat ook. En zondag niets meer en nu weer terug. Ik denk dat ik minder weerstand heb. Ik werk met kinderen. Ze hoesten en kuchen allemaal nu...
Ik ben ook strontverkouden pff al een week. Vannacht hoesten en snotteren en vanochtend lekker aan de diarree 😏
@ Marni heb je ook pm gedaan. Lijkt me leuk een facebook groepje. En wat een goed nieuws 2 goede echo's. Hier nog heel erg onzeker. Klein beetje misselijk (wisselt per dag) en ontzettend moe. Haal 9 uur s'avonds niet eens. Scheelt ook dat ik hier natuurlijk nog een dreumes van 1,5 jaar rond heb huppelen die heel erg druk is. Hier nog 6 daagjes wachten op de echo. Zo spannend. Aankomende zaterdag gaan we eten en drinken met de vriendinnengroep. Gelukkig gaat het niet opvallen want mag bobben. Werd gelukkig gevraagd of ik wilde rijden. Ja hoor tuurlijk geen probleem.
Gisteravond in bed behoorlijke krampen gehad. Verlies geen bloed en het voelt ook alsof het goed zit. Toch maken die krampen me onzeker. Soms nergens last van, soms lichte krampjes maar gisteravond best heftig. Ik hoop echt dat het het groeien is van m'n baarmoeder. A.s. vrijdag de echo. Als die goed is krijg ik hopelijk wat meer rust.
Je voelt het echt wel als het niet goed zou zitten... Dus don't worry. Mijn krampen waren vorige keer (MK) echt duidelijk menstruatiekrampen. Met bloed en stolsels. Het begon met 10 dagen bruinverlies. Ik heb meteen een ibuprofen ingepakt ook al wist ik dat je alleen paracetamol mocht. Het voelde echt niet goed en paracetamol werkt niet bij mij.
Die krampen zijn spannend he Sweety, ik snap je wel. Ik vind ze ook eng. Maar waarschijnlijk is het gewoon je baarmoeder en de banden wat je voelt. Vervelend die nachten wakker liggen, ik heb daar gelukkig nog geen last van.
Hi ladies. Ik prik weer even in. Wat een berichten allemaal en ook nieuwe dames erbij! Gefeliciteerd allemaal! Sweety wat spannend he. We hebben allebei de echo. Vrijdag en zijn net zover. Zo leuk en zo zenuwslopend. Dat het maar snel vrijdag is. Ik lig trouwens veel wakker. Denk ook omdat ik overdag wel eens een uurtje pak. Gisteren heb ik dat namelijk niet gedaan en heb heerlijk geslapen. Maar ja hoe moet dat dan. Soms vak ik gewoon plop in slaap...