Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Fleurtje, gevonden zie ik! Leuk dat je mee komt kletsen! Dat gevoel van menstruatie heb ik ook altijd in mijn zwangerschappen dat hoeft echt niet verkeerd te zijn! Zolang je nog geen erge buikpijn en bloedingen hebt zou ik me nog geen zorgen maken.

2. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Wauw sweety!! Mooie knaller

3. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen!

Mag ik met jullie mee kletsen?

Vandaag 11dpo en positief getest.

Hebben jullie ook last van kwaaltjes? Ik ben kotsmisselijk, heb een trekkerig gevoel in mijn liezen en gevoelige borsten..

Voor het lijstje: 28 jaar, 3e kindje.

Fijne zwangerschap allemaal en hopelijk zijn het allemaal plakkerds!!

4. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Super sweety, mooie testen!

Wat een bijzonder verhaal Fleurtje, ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Ik heb vanmorgen de gynaecoloog gebeld en krijg 6 jan een echo :)

5. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Welkom 1548, gezellig!
    Hier inderdaad ook wel aardig wat kwaaltjes, maar vooral misselijk, zere borsten en heel moe. Al helpt het ook niet mee dat mn dochter deze week veel wakker is s'nachts.

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat een boel nieuwe dames, gefeliciteerd allemaal! Gezellig :)

En bijzonder fleurtje! Ik hoop heel erg dat je testen mooi op gaan lopen.. Ik heb een aantal dagen geleden ook wat bloed gehad en nog steeds bij vlagen flinke menstruatiekrampen. Maar tot nu toe heeft het bloeden niet doorgezet en lopen mijn testen flink op. Dus ik probeer er gewoon vertrouwen in te hebben :)

Hier ook vooral erg moe en misselijk. Maar mijn dochtertje spookt inderdaad ook 's nachts dus dat helpt niet mee. Maargoed, dat doet ze al ruim anderhalf jaar en het is voor het eerst dat ik 's middags letterlijk in slaap val, dus dat zal toch door de zwangerschap komen denk ik..

Hebben jullie allemaal al de gyn of vk gebeld voor een afspraak? Benieuwd wanneer je dat eigenlijk hoort te doen..
    Ik heb nog niemand gebeld in elk geval haha. Ik weet ook nog niet zo goed wie ik moet gaan bellen want we zijn twee maanden geleden verhuisd en mn oude verloskundige kan ik nu niet meer bellen. Super jammer want die was enorm fijn en goed en lief!! Dus ik ben een beetje bang dat het deze keer hoe dan ook gaat tegenvallen..

7. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Welkom 1548!

Ik heb de vk ook gebeld vanochtend en echo krijg ik 9 jan dan ben ik 6,5 week. Heb jij ook een voorgeschiedenis easypeasy ivm vroege echo?

8. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief bedankt. Ik heb 2 x een miskraam gehad.
    Ik wacht nog even met vk bellen tot vrijdag

9. FSPBM

FSPBM Lid

15 mei 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag het ziekenhuis gebeld (onder behandeling ivm ICSI) 17 januari eerste echo. Dus met dik 3 week. Erg spannend!! Mijn onzekerheden voor gelegd, ze had hier alle begrip voor gelukkig.

Tevens me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders, deze komen volgende week langs. Dan weer een test doen... Voor hun eigen zekerheid. Dus hoop zo op een plakker!

Het begint hier nu langzaam maar zeker verder door te dringen...

Heb weinig tot geen klachten tot dusver. Iets gevoelige borsten en nog steeds de menstruatie-achtige klachten in schaamstreek/liezen.

10. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee wat vervelend. Hopelijk is het niet je menstruatie en blijft het vruchtje zitten. De duimen draaien hier.

11. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou action test meiden

Bijgevoegde bestanden:

12. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

30 augustus
    Patries2310 - ? jaar - 2e kindje

1 september
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje
    FSPBM - 24 jaar - 1e kindje

2 september
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje
    Fleurtje 12 - 43 jaar - 2e kindje?

3 september
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Goo - 28 jaar - 2e kindje

4 september
    Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

5 september
    Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje

6 september

7 september

8 september

9 september
    1548 - 28 jaar - 3e kindje

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Afsprakenlijstje:
    ♡ 6 januari - echo easypeasy
    ♡ 9 januari - echo h0pe
    ♡ 17 januari - echo FSPBM

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

13. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Fleurtje 12, wauw die is duidelijk!!! P.s. zwanger van 2e kindje toch?

1548, heb ik je goed gezet bij 9 sept?

14. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Nou Fleurtje, je testen lopen wel mooi op toch?

Nee hope, niet echt een voorgeschiedenis, maar wel een afwijking aan mijn baarmoeder (uterus bicornis) waardoor ze al vroeg moeten kijken waar het kindje zich heeft genesteld. Het kan namelijk zo zijn dat dat net op een punt is waar minder ruimte en minder goed doorbloed weefsel zit, waardoor het kleintje minder goed kan groeien. Het word gelukkig heel goed in de gaten gehouden, omdat ze weinig over deze afwijking weten, het komt zelden voor. Waarvoor krijg jij een vroege echo?

15. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Fleurtje spannend zeg, wel mooie test.

Welkom nieuwe meiden gezellig dat jullie mee kletsen en gefeliciteerd uiteraard. :D

Hier vanmorgen ook even een belrondje gedaan haha.
    MvM gebeld, die komen deze vrijdag al langs, start dan waarsch in het nieuwe jaar gewoon.

Heb mijn VK gebeld, die was dolblij voor me. Ik mag volgende week, 4 januari even langskomen. Maar ze zei al wel meteen dat ik helaas niet bij haar onder controle blijf, dus dat ik ook de gyn moest bellen. Maar ze vond het leuk om me even te zien en misschien alvast even te kijken met echo. Ook ivm donkere testen enz. Gaan er vanuit dat er nog niets te zien is, ben dan 5+2 weken volgens eigen berekeningen. Maar toch lief dat ik even langs mag komen. Vind het zo jammer dat ik niet onder controle kan bij haar, maar snap het wel.

Nouja ziekenhuis dus ook gebeld. En daar ben ik ingepland voor een afspraak op 12 januari.

Dus hele lijst meteen haha. Zal ze zo even op het lijstje erbij zetten.

16. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

30 augustus
    Patries2310 - ? jaar - 2e kindje

1 september
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje
    FSPBM - 24 jaar - 1e kindje

2 september
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje
    Fleurtje 12 - 43 jaar - 2e kindje?

3 september
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Goo - 28 jaar - 2e kindje

4 september
    Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

5 september
    Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje

6 september

7 september

8 september

9 september
    1548 - 28 jaar - 3e kindje

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Afsprakenlijstje:
    ♡ 30 december - MVM Mommy91
    ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91
    ♡ 6 januari - echo easypeasy
    ♡ 9 januari - echo h0pe
    ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91
    ♡ 17 januari - echo FSPBM

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

17. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Mooie test fleur!!

Hoe doen jullie het met koffie? Red je het met een of twee kopjes per dag?
    Ik merk dat ik er echt heel veel moeite mee heb. Mijn zoontje slaapt overdag niet meer (en mijn dochtertje opeens vandaag ook niet?! Alsof ze voelt dat ik ontzettend moe ben en gewoon echt niet met haar kan spelen, grrrr) en ik val 's middags gewoon in slaap terwijl ik bijv. voorlees ofzo.. Ik heb echt koffie nodig om een soort van wakker te blijven.

18. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e kindje mommy 😉

19. Fleurtje12

26 dec 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben ook zo'n koffieleut vind dat ook moeilijk heb wel nespresso decafe gekocht weet niet of dat beter is.

20. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Oh, die koffie! Ik mis het ook! Maar... net heb ik mijn favoriete latte macchiato genomen in een heel goed koffietentje... en ik vond er dus niks aan. Het smaakt me nu al niet meer. Vorige keer kwam dat pas na een week of 6. Bananen lust ik opeens ook niet meer. En ik ben moe, met vlagen wat misselijk en mijn borsten zijn gevoelig (dat had ik de vorige keer ook niet). Blijkbaar is er toch iets gaande. :)

Ik heb gisteren nog getest, het streepje was iets donkerder (maar het scheelde niet heel veel met de vorige test). Misschien dat ik eind van de week nog een digitale CB ga doen.

Eigenlijk vind ik het wel jammer dat mijn moeder er zelf achterkwam. Ik had het liever pas na een goede echo verteld. Ze zei nu ook dat we ons maar niet al te blij moesten maken, want het is nog zo pril. Ja, dat had ik zelf ook wel door. Daarom wilden we het nog niet zeggen: het zou fijner geweest zijn als mijn ouders gewoon oprecht blij zouden zijn, en niet bezorgd, zoals nu...

Mijn vorige zwangerschap eindigde ik bij de gynaecoloog, maar wel met het advies verloskundige bij een volgende zwangerschap. Ik denk dat ik in januari ga bellen voor een afspraak. Eerst maar eens wat verder zien te komen. :)

Deel Deze Pagina