Ik heb ook geen symptomen, voor mn NOD zere borsten en met vlagen wat weeig, maar dat is nu ook weg. Heb nu alleen af en toe wat buikkramp, maar dat kan ook liggen aan wat ik gegeten heb haha. Ik vind het ook spannend, maar denk dat we er ook maar van moeten genieten.
Ik krijg een eerste echo op 7 w2d. Die echo gaat door in het fertiliteitscentrum. Daarna mag ik naar mijn eigen gyn. Ik wacht het nog wel even af.
Het is vanaf 6 weken mogelijk een echo met hartactoviteit te zien. Alleen als je het dan nog niet ziet, kan t nog alle kanten op. Vandaar dat ze waarschijnlijk 7 weken aanhouden?
Ik heb vandaag zelf even met echo gespiekt 😊 zag een mooi vruchtzakje in de baarmoeder zitten 😍 Hopelijk blijft alles goed gaan...
Ik heb mijn gyn gesproken. Misselijkheid start pas vanaf 6 weken bij de meesten. Ook andere kwaaltjes komen na 6 weken. Ik ben dus gerustgesteld. X
Hier ook nog weinig tot geen kwaaltjes. Vandaag helemaal niets. Vandaag enorme smak gemaakt op het werk. Helemaal in paniek door de val. Spoedeisende hulp geweest. Dachten pols gebroken. Heel erge twijfel nu even mijn gedachte dat het wel meevalt. Dus geen foto gemaakt ivm straling. Als ik over 2 dagen nog zón pijn heb dan moeten ze wel foto maken. Hoop het niet pff. Gerustgesteld over me buik omdat het nog heel goed ingenesteld zit en ik niet op me buik ben gevallen maken ze zich niet druk. Nog 5 daagjes wachten op echo bij verloskundige. Nu extra spannend. Hopelijk zit het wel goed. Zo erg aan het vergelijken met vorige keer. Toen had ik zere borsten nu nog niet en ook niet gehad. En beetje misselijk. Wel heel moe. Mijn collega was toen ook alleen maar moe en verders niks. Dus houd moed.
Oei Patries! Dat is echt schrikken, zo'n val! Gelukkig niet op je buik! Rustig aan nu. Veel beterschap. Groetjes
Ik heb sinds de innesteling wel veel menstruatie gevoel gehad en bandenpijn. Voel wel echt dat mijn baarmoeder bezig is. Verder sinds vanmorgen wat misselijk en sinds gister onwijs beurse borsten. Bij de vorige twee zwangerschappen ook rond dit termijn en echt misselijk vanaf 6 weken. Maar Lenamill, ik ken echt genoeg moeders die de hele zwangerschap geen enkel symptoom hadden qua misselijkheid enzo. Het kan alle kanten op.
Laat je niet gek maken door weinig symptomen, naar geniet ervan 😊 Zo'n prille zwangerschap blijft een onzekere tijd, maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat Patries wat vervelend van die val, hopelijk valt het mee met je pols. Kleine zit gelukkig super beschermd
Hey meiden vraagje voor de koffiedrinkers onder ons. Ik ben zodra ik het gevoel had dat ik zwanger was meteen gestopt met koffie drinken.. ik drink sochtends normaal 1 of 1 1/2 kopje en daar geniet ik heel erg van lekker wakker worden. In mijn vorige zwangerschap dronk ik ook geen koffie en stond daar helemaal achter. Het verschil is alleen dat ik nu een super energiek kind in huis hebt die graag aandacht van me wil.. twijfel of niet niet heel af en toe een kopje nee. Want heb echt 0% energie op het moment.. (borstvoeding/zwanger/slaaptraining) Wat is jullie kijk erop??
Ik drink nog wel koffie. Max 2 kopjes per dag. Je mocht wel een beetje cafeïne toch. Te veel is niet goed
Bedankt voor jullie reactie! Denk dat ik dan in mijn diepte punten me ook aan een kopje ga wagen. Ik had in mijn eerste zwangerschap zo extreem gezond geleefd en met het een resulataat een fijne bevalling en gezond kindje en weet natuurlijk niet of dat allemaal daaraan ligt maar dacht ik doe het hetzelfde deze zwangerschap en dan komt het wel goed, tja haha je moet toch wat he! En ook nog toen is super misselijk was kon ik de geur van koffie niet uitstaan dus zag dat echt als een teken van mij lichaam geen koffie meer te drinken maar deze zwangerschap is anders en anders krijgt mn zoontje zo weinig aandacht dus kiezen of delen
Een kopje per dag moet kunnen hoor Al doe ik het ook niet zo makkelijk. Had in vorige zwangerschap een 3D echo met 24 wk, maar dochter had er geen zin in en verstopte zich achter de placenta Toen 'moest' ik even een kopje koffie drinken, dan zou ze wel wakker worden. En 20min later echt zo actief.. schrok best wel van dat effect Maar alles met mate en bewust mee omgaan.. dan komt het echt wel goed