Nee daar is het echt nog te vroeg/te klein voor. Was een inwendige echo, maar stelt echt niks voor! Volgende echo met 10 weken wel uitwendig.
Ik heb helemaal geen last van veranderde geur/smaak/eetlust, ook niet overgeven. Vorige zwangerschap ook niet gehad. Maar wel de hele dag enorm weeïg/misselijk gevoel. Wat helpt is elke 2uur wat eten, maar moet dus wel goed opletten wat ik eet, anders ben ik bang dat m'n gewicht al erg hard gaat haha We zijn nu een dagje bij familie, wel lastig met niet vertellen. Keuze uit advocaatvlaai en abrikoosvlaai. Ze kennen me goed genoeg om te weten dat ik normaal direct voor de eerste zou kiezen. Nu maar abrikoos onder het mom dat dochter dan een hapje mee kan eten (die lust alleen geen taart haha)
Leuk om al jullie berichten te lezen en al die goede echo's: gefeliciteerd! Ik voel me momenteel zo beroerd (hele dag en nacht misselijk en overgeven) dat ik niet echt mee kan schrijven. Morgen hebben we onze eerste echo (vandaag 7 weken denk ik), hopelijk is dat een lichtpuntje!
Oh wat naar, Dezelfde hopelijk is de echo morgen even de opsteker die je wel kunt gebruiken tussen alle misselijkheid door! Ik lig nog steeds in bed. Heb gister veel te veel gedaan en was daardoor gisteravond al kapot. Nu nog niet echt opgestart. Heb een verjaardag van mijn zwager (die nog thuis woont) dus wordt de hele dag toneelspelen want er komen veel mensen die het nog niet weten. Ik denk dat ik m'n schoonmoeder even ga shockeren door om een wijntje te vragen.. ik heb totaal geen moeite met m'n mond er over houden en vind het toneelstuk een sport zij daarentegen.. hihi
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 31 augustus SoesaM - 27 jaar - 1e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 19 januari - echo Liva ♡ 19 januari - echo FSPBM ♡ 21 januari - echo Blosje89 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 23 januari - echo Loulouxx ♡ 23 januari - pretecho easypeasy ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk EvaElisa ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 27 januari - intake + echo ikkehouvanjou ♡ 30 januari - echo Mommy91 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 3 februari - intake + termijnecho Zeksem ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 10 weken echo easypeasy ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 15 februari - intake Livaz ♡ 15 februari - echo Mommy91 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill
Excuses ben niet vaak op deze pagina.. ( af en toe kijk ik wel eventjes ) maar er wordt zo veel gekletst dat ik het niet bij hou! *hihi En zelf erg druk/ werk / dochter .. Meiden die vandaag op gesprek/ echo hebben heel veel succes en plezier! * ik voel me erg goed.. geen klachten.. behalve als ik niet eet en drink dan misselijk. Nog een week wachten op mijn echo en gesprek. Kijk er ook erg naar uit.. en hoop op een mooi kloppend hartje <3
Alle dames die vandaag een echo hebben veel succes. Ik duim voor mooie kloppende hartjes. Hier is het spannend. Gisteravond een flinke bloeding gekregen. Helderrood en het kwam er echt uit lopen. Na ongeveer 5 minuten stopte het en was het alleen nog bij het afvegen. Vanmorgen alleen nog een beetje bruin bloed bij het afvegen. Net de verloskundige gebeld. Ik mag morgen om 13.30 langs komen voor een echo.
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 31 augustus SoesaM - 27 jaar - 1e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 16 januari - echo + intake mamaTee ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 17 januari - echo EvaBram i.v.m. bloedverlies ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 19 januari - echo Liva ♡ 19 januari - echo FSPBM ♡ 21 januari - echo Blosje89 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 23 januari - echo Loulouxx ♡ 23 januari - pretecho easypeasy ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk EvaElisa ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 27 januari - intake + echo ikkehouvanjou ♡ 30 januari - echo Mommy91 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 3 februari - intake + termijnecho Zeksem ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 fevruari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 10 februari - termijnecho ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 10 weken echo easypeasy ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 15 februari - intake Livaz ♡ 15 februari - echo Mommy91 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill
Zo, ben na het teruglezen van 10 pagina's maar gestopt haha. Het is lekker doorgegaan hier. Had een deadline te halen, dus heb me even afgezonderd. Normaal kan ik best tegen minder slaap voor korte periode, maar had er nu goed last van! Gelijk meer misselijk en super moe. Zit er ook aan te denken om het ook maar te vertellen aan de baas. Ik werk 4 dagen, maar ben zaterdags tegenwoordig zo brak. Wil in het zelfde tempo door blijven werken, maar mijn lichaam denkt er anders over. Zag al wat echo's voorbij komen. Leuk! Mijne is volgende week, jeej. Ik ga maar weer eens wat te eten maken, voel me weer misselijk worden met lege maag Hebben jullie ook zo erg dat je niet weet waar je zin in hebt om te eten? Kijk ik weer in de koelkast of voorraadkast... Nergens zin in. Maar toch honger. En toch eigenlijk ook weer niet. Gooi de deur weer dicht, terug naar de bezigheden. Begint het weer te knorren, toch maar wat eten. Maar wat?! En dat herhaalt zich dan een aantal keer per dag
Ik kijk soms nog even mee met jullie. Bij mij is alles uit mijn lichaam. Heb vandaag nog eens een controle echo en bloedname gehad. Waarschijnlijk belt uz gent me straks om te zeggen dat ik door mag voor een volgende terugplaatsing. Deze keer ga ik vragen om twee embryootjes terug te plaatsen. Geen idee of het mag. Denk dat ik nog niet oud genoeg ben volgens de wet... @EvaBram: zenuwslopend. Hopelijk is het niets. Ik denk dat het nu gewoon spannend afwachten is. Een bloedname zegt nu veel meer dan een echo. Mijn echo (vlak voor miskraam in juli) was prima, ondanks bloedverlies. Wij werden gerustgesteld door gyn, maar kregen van de arts te horen dat bloed toch wees op dreigende miskraam. De volgende dag was mijn baarmoeder leeg. Dus als je het zeker wil weten, vraag dan een bloedname vandaag. In België is dat blijkbaar wel makkelijker dan in Nederland. Hier prikt elke huisarts gewoon bloed op eigen vraag van de patiënt.
Ja heb daar heel erg! Honger maar nergens zin in! Bedankt voor alle lieve berichtjes ja vandaag echo. Mijn zoontje is niet lekker dus had de afspraak bijna afgezegd maar vannacht heeft hij goed geslapen en hij leek weer wat beter vanochtend. Laat straks weten hoe het gegaan is
Geen stolsels gehad en geen buikkrampen. Enkel bloedverlies. Het liep er echt uit het niets opeens uit. Net voor het eerst gespuugd, dus voel me nog wel zwanger. Ik houd me vandaag lekker rustig en dan hoop ik dat het snel morgen is.
Wow wat is hier weer veel gekletst. Helaas afgelopen week niet veel tijd gehad om mee te lezen/schrijven. @LenaMill wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte! @EvaBram spannend zeg, hoop op een mooie echo voor je morgen @iedereen met een goede echo: Gefeliciteerd! nu lekker gaan genieten Hier ook met vlagen misselijk zeker na het eten, ga de tips van hier meer eens proberen en kleine porties per keer eten en dan vaker per dag... hoop dat het iets helpt. Nog 1 weekje wachten en dan mogen wij ook weer voor een echo. Hopelijk is er dan wel een vruchtje te zien... vind het erg spannend..
Ik had vanochtend echo en intake. Alles goed! Mooi kloppend hartje, 7 weken + 1 dag, precies wat ik al dacht. Intake was ook fijn, zelfde verloskundige als vorige keer. Even bijgepraat dus.
Evabramm, wat schrikken zeg! Naar die onzekerheid nu want je weet gewoon echt niet welke kant het op gaat. Hopelijk gewoon een goede echo morgen! Sterkte X Dezelfde, super zeg!! Foto?😍 Leuk dat je dezelfse vk weer had! Nou ben ik meteen benieuwd hoeveel verschillende vk er bij jullie allemaal in de praktijk werken? Bij ons hier 4. Was bij de 2e zwangerschap zelfs nog dat ik aan het eind van de zwangerschap een keer een vk tegen kwam bij de praktijk en die vroeg of ik nieuw was ze kende me nog niet. Nou heb ik idd maar 1 of 2 keer een controle bij haar gehad maar toch haha.. ik hoopte ook heel erg dat ze niet bij de bevalling zou zijn, niet om haar persoonlijk maar ondat ik het toch wel fijn vind een klik met een vk te hebben als ze er bij is.. hoe gaat dat bij jullie?
Hè wat schrikken EvaBram. Sterkte tot aan de echo! Voor alle goede echo's *thumbs up*, jeej! Ik mag donderdag voor een echo, zo veel zin in! Verder nog niet zo veel kwaaltjes of last, ik ben wel moe en moet wat vaker plassen. Nog niet misselijk gelukkig! Donderdag komt ook MvM!