Welke test heb je gedaan dezelfde? Ik vind koffie nog steeds lekker hoor hihi. Maar er hangt een wc blokje in de wc en dat vind ik ineens echt stinken.
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - ? jaar - 2e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september 7 september 8 september 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 30 december - MVM Mommy91 ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 6 februari - echo 2 h0pe In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Ah vandaar. Goed dat ze het in de gaten houden inderdaad! Ik heb een bbz gehad en 1 eileider verwijderd. Daardoor nu weer verhoogde kans dus ik krijg ook een echo om te kijken of het nu goed ingenesteld zit
Hé meiden! Wat leuk dat er al een clubje is, mag ik me ook aansluiten? In juli na 9 weken de diagnose mola zwangerschap gekregen waarna er ineens gesproken moest worden over chemotherapie. Gelukkig is alles redelijk met een sisser afgelopen en is die ellende ons bespaard gebleven. Daarna nog 2 keer positief getest (licht positief) en dat ging net zo snel weer fout. Nu deze ronde lijkt het echt raak te zijn! Op 8 dpo al aardig duidelijk getest en ze lopen prachtig op. Vermoedelijk uitgetelde datum 7 september. 27 jaar en 1e kindje. Ik sta voorlopig onder controle bij de gynaecoloog, hoor morgen wanneer ik de eerste afspraak heb.
Kruidvat, 2 voor 5. Maar ik vond de kwaliteit niet zo heel geweldig, de controlestreepjes waren ook onduidelijker dan anders. Ik ga eind deze week nog maar eens testen. Gisteren vond ik dus iets enorm stinken, maar vandaag ruikt het weer oké. Is dat ook normaal, dat dat wisselt? Het is mijn tweede zwangerschap (derde eigenlijk), maar echt stom dat je zo onzeker blijft. Ik voel nu ook helemaal niks meer, behalve dat ik elke 10 minuten het gevoel heb dat ik naar de wc moet (had ik de vorige keer ook). Raar lijf. Ik ben liever heel veel weken verder.
Ok ja het kan zijn dat je lichaam langzaam hcg aanmaakt hoor. Gewoon nog een x testen. Komt goed was bij mij ook.
Soms zou het echt fijn zijn als er een klein luikje in je buik zat waardoor je naar binnen kon gluren om te kijken hoe het er voor staat. Maar helaas... proberen te vertrouwen dat alles goed komt.
Goed zo bij de 1 gaat het sneller als bij de ander. Voor mij is dit ook echt mijn laatste kans ik had dit sowieso al nooit verwacht op mijn 43ste zwanger. Volgens mij ga ik een hoop mensen shockeren in mijn omgeving. Gelukkig ben ik jong van geest en zie ik er ook jonger uit en mijn vriend is 5 jaar jonger en al papa. Hij kan mij dus nog een hoop leren hihi.
Goedemorgen meiden, Welkom nieuwe dames! @ Easypeasy; spannend, 6 januari een echo. Hopelijk is er al een mooi koffieboontje te zien. @ Indy22; ik heb gisteren de vk gebeld en een afspraak voor januari gemaakt. Jammer dat je niet terug kan vallen op je oude vk. Hopelijk tref je een lieve/ leuke vk(praktijk)! @ FSPBM; Ik ga me ook maar weer aanmelden bij mvm. In november heb ik een miskraam gehad en ze bleven maar 3 x op een dag bellen om een afspraak te maken , dat vond ik wel vervelend. Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. @ Fleurtje12; dat is een mooie duidelijk test van de Action! @ H0pe; 9 september is prima, ik had een knalpositieve ovulatietest op dag 12 dus ik verwacht dat mijn uitgerekende datum 8 of 9 september zal zijn. @ Mommy91; Lief hoe vk reageren he, ik had gisteren gebeld maar ze nam niet op. Belt ze daarna terug, ze was zo lief en blij voor me. Spannend dat je binnenkort al langs mag komen, hopelijk zie je al een klein boontje zitten. @ Dezelfde; ik heb niet alles bijgelezen maar hoe is je moeder erachter gekomen dat je zwanger bent? Jammer hoor, snap dat je het grote nieuws zelf wil vertellen. @ Happyjoy; Spannend hoor, ik hoop voor jou op een plakker!! Vanmorgen weer getest en hij is weer mooi opgelopen. Mijn test op 12dpo is nu donkerder dan mijn test bij +/- 5 weken toen ik een mk had. Gisteren de vk gebeld en ik mag 19 januari langskomen voor een echo, dan ben ik ongeveer 7 weken. Hoe hebben jullie het jullie partners verteld? Vannacht slecht geslapen, verkouden, warm en misselijk. En ik had over een drieling gedroomd daar werd mijn temperatuur niet beter van ..
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - ? jaar - 2e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september 7 september 8 september 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 30 december - MVM Mommy91 ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 6 februari - echo 2 h0pe In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Afspraak toegevoegd.
*Breekt in* Goo: Wauw!!! Gefeliciteerddd meis!!! 💙💖 🤗🤗🤗 *Breekt weer uit*
Hoihoi net de vk gesproken. En ik mag 13 januari voor een echo bij 6.4 weken 😇😇 hopelijk zien we dan al wat hartactiviteit.
Ik ben er nog! Vanmiddag nog een keertje getest en die streep was echt een stuk duidelijker dan die van twee dagen geleden. Ben ik blij mee! Om op je vraag terug te komen: mijn moeder had het door omdat ik geen filet americain nam. Toen heb ik het zelf maar verteld. Wel jammer, want we wilden het geheim houden. Aan de andere kant: mocht het fout gaan, dan is het fijn dat ze het weet, we hebben een hechte band namelijk. Ik voel me verder oké. Soms wat lichte kraampjes, borsten zijn wat gevoeliger (maar echt niet de hele dag) en sinds gisteravond moet ik echt continu plassen. Maar eigenlijk voel ik me nog helemaal niet zwanger...
Hoi mede zwangeren Langzaam aan begint het wat drukker te worden. Wij zijn ook nog vroeg he. Hier komen en gaan de kwaaltjes ook. Heb voornamelijk dat ik slecht slaap en overdag echte flinke inkakkers heb op kantoor. En elk toiletbezoek weer bang dat ik rood aan ga treffen. Gewoon zo bang dat het weer fout gaat. Maar ook wat grappigs (achteraf ). Gisteren een heerlijk bruin bourgondisch stokbrood gehaald, had er zo'n zin in! Had nog wat spulletjes gehaald en in m'n tas gedaan. Kom ik thuis, geen stokbrood te bekennen! Ik moest toch ineens een potje huilen! Was zo teleurgesteld. Slaat natuurlijk helemaal nergens op en normaal had ik dit nooit gehad. Dan was terug gelopen naar de auto om te kijken of ie daar in lag. Maar nee, was zo boos, verdrietig en teleurgesteld tegelijk. Lang leve de hormonen... Gelukkig nog wel geheim kunnen houden. M'n schoonmoeder vroeg wel een paar keer of ik geen wijntje wou. Weet niet of ze aan het peilen was. Hoe gaat het met jullie?
Hele lange dag gehad kwart voor 7 pas thuis. Darmen maken overuren borrelen als een gek. Spierpijn in mijn benen en mijn borsten pfff auw. Doodmoe maar niet slapen allemaal zenuwen denk ik. En veel last zuur hebben jullie dat niet?