Easypeasy sterkte! Wat verdrietig Hopelijk toch snel een plak beeb.. Dames die vandaag een echo hebben, heel veel succes! Voor wie niet op Facebook zit: wij hebben gister ook twee hartjes zien kloppen!! Ik zou vandaag nog een extra echo krijgen, maar dat kan toch pas morgen. En aangezien wij vandaag op vakantie zouden gaan wordt het toch pas 30 januari. Ik vind het super super spannend, maar mn man en ik zijn ook allebei zo blij!!
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus 31 augustus SoesaM - 27 jaar - 1e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september Livaz - 29 jaar - 1e kindje Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Liva - 32 jaar - 3e kindje Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Kanawa - 27 jaar - 1e kindje Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 19 januari - echo Marni1 ♡ 19 januari - echo Liva ♡ 19 januari - echo FSPBM ♡ 19 januari - echo & intake SoesaM ♡ 21 januari - echo Blosje89 ♡ 23 januari - echo Mutsefruts88 ♡ 23 januari - intake vk lyan88 ♡ 23 januari - echo Loulouxx ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 24 januari - intake + echo oceanspirit ♡ 24 januari - intake ddara ♡ 25 januari - intake+echo Pollewop86 ♡ 25 januari - echo Lootje ♡ 26 januari - intake vk EvaElisa ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 26 januari - echo Happyjoy ♡ 27 januari - intake + echo ikkehouvanjou ♡ 30 januari - echo Mommy91 ♡ 30 januari - echo Indy22 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 3 februari - intake + termijnecho Zeksem ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 februari - echo EvaBram ♡ 7 februari - termijnecho + intake Kanawa ♡ 9 februari - termijnecho patries2310 ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 13 februari - termijnecho Livaz ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 15 februari - intake Livaz ♡ 15 februari - echo Mommy91 ♡ 23 februari - controle patries2310 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy
@indy22 Wat gaaf, een tweeling Had je al zo'n gevoel? Manlief zei het gisteren nog tegen me. Misschien krijgen we wel een tweeling. Ik heb drie dagen overgegeven en bijna niks gegeten en toch kon ik mn broek bijna niet dicht krijgen Even over dat facebook? Hoe werkt dat? Kan ik me ook daar op aanmelden, en ziet niemand van m'n fbvrienden dan dat ik me heb aangesloten bij de groep?
Wauw een tweeling!!! 💕😍 Vanwaar zou je eigenlijk vandaag nog n extra echo krijgen? Een-eiig of twee-eiig? 😊 Geniet Vd vakantie!!
Zojuist de echo gehad... ze konden het niet heel goed zien... dat kunnen 2 dingen betekenen, of ik ben nog niet zo ver als dat ik dacht, of het gaat niet goed en er is iets mis.
Ik mag volgende week vrijdag terug, ze zeggen dat ze dan wel iets zouden moeten zien... ja zeker onzekerheid, ik was helemaal op van de zenuwen, dacht nou vandaag bevestiging... maar helaas nog een weekje wachten.
Ze hebben zowel inwendig als uitwendig gekeken.. dat ik zwanger ben is zeker alleen ze konden de foetus niet goed zien... zagen wel wat kloppen, maar ze durfde het niet met zekerheid te zeggen... vervolens een andere vk gekeken met een ander apparaat, maar zelfde verhaal... Volgende week vrijdag terug, dan zouden ze wel iets moeten zien..
Wat naar die onzekerheid! Was er helemaal niets te zien? Hebben ze inwendig gekeken? Wil niet doen-denken of je bang maken, maar bij 8 weken mag je echt verwachten wel iets te zien (en bij 7 weken inwendig ook...) Hou dus rekening met slecht nieuws volgende week. Heb je kwaaltjes? Heb je gemerkt dat die bijv zijn afgenomen?
We posten haast gelijk... Er is dus wel iets gezien, dat maakt t anders en meer hoopvol. Laat die kleine aankomende week maar een goede groeispurt nemen, ga voor je duimen! 🍀
We zagen wel iets flikkeren... alleen ze konden niet met zekerheid zeggen dat alles goed is... waarschijnlijk ben ik geen 8 weken zwanger... eerder 5 weken dachten ze. Mijn laatste menstruatie was op 24 november... heb een onregelmatige cyclus van gemiddeld 36 dagen. Laatste keer die maand geklust op 16 december, volgens de app op 17 december ovulatie, en had op 25 december een positieve test. Zouden jullie nog een CB test doen? Zo ja, hoeveel zou deze dan nu moeten aangeven?
Wat betreft kwaaltjes: - zeer gevoelige/pijnlijke/beurse borsten - heb nooit pukkels, nu zit ik onder - vermoeidheid - steekjes in mijn buik - rugpijn
Cb zou nu 3+ moeten aangeven als je 5+ weken bent. Deze rekent vanaf moment van ovulatie. Als je 17 november je eisprong hebt gehad zou je nu 3 dagen verder zijn dan ik. Ik had namelijk 20 december mijn eisprong. Dan zou je dus 6+5 zijn vandaag... In uitzonderlijke gevallen kan een embryo stil staan (diapauze) en daarmee hooguit een kleine week achterlopen in ontwikkeling... Het zou dus wel kunnen, maar dek jezelf een beetje in... Als ik trouwens zou uitgaan van laatste menstruatie zou ik ook verder zijn volgend de algemene berekeningen... Maar mijn folliculaire fase is ook vrij lang en reken daarom vanaf het moment vd eisprong.
Ik teste 17 december voor het eerst positief en zou 20 december menstruatie moeten hebben gekregen. Heb cyclus van 26 dagen gehad. Mijn eisprong was 5 december. Ben nu 8,5 week zwanger. Dus denk dat je korter zwanger bent. En ze daarom misschien weinig zagen. Hoop voor je dat het volgende week een betere echo is.