Als je zo onregelmatig menstrueert zou ik goede hoop hebben! En al helemaal als het wel is gegroeid en je nu ook een hartje ziet. Dan maar iets minder ver maar het zit dus nog mooi goed gelukkig
EvaElisa wow!! Mooi he!!! Oefff dames... Zijn jullie ook zo ongeduldig? Heb 2 weken geleden al een 1e echo gehad met 6.4 weken. Vandaag 8.4 weken en de volgende echo staat gepland met 10.4 weken. Nog 2 weken wachten dus... Maar vind het zolang duren!!! Wil zo graag weten of alles nog steeds goed gaat daar binnen. Vind het met de dag zenuwslopender worden. Voel me zo onzeker of alles goed gaat omdat je geen idee hebt. Herkenbaar?
Succes ikkehouvanjou!! Sweety28, herkenbaar hoor!! Ik had het geluk afgelopen dinsdag met intake nog een echo. Was precies 2 weken na de 1e en ook 2 weken voor de termijn echo. 4 weken duurt helemaal lang. Maar ondanks net een echo heb ik die onzekerheid ook weer. Wil niet zeggen dat het nu nog steeds goed zit. Die onzekerheid gaan we de hele zwangerschap houden helaas
Mooie echo EvaElisa. Sweetje28; ik ben heel onzeker. Ik zou zo graag willen genieten maar dit lukt bijna niet. Ja even na de goede echo afgelopen maandag. Maar nu heb ik afgelopen 3 dagen de griep incl. Flinke koorts gehad. Symptomen minder tot weg en meteen weer super onzeker. Dit was mijn 2e griep in 3 weken. Vorige keer ook koorts en dit terwijl ik normaal niet echt snel ziek ben en al zeker geen koorts heb dit ken ik alleen van mijn kinderjaren. Gelukkig heb ik dan wel a.s. Do.Een echo. Als ik in jou situatie had gezeten had ik gebeld en mijn onzekerheid geuit. Vraag dan om een extra echo. Lijkt me sterk dat ze dat niet willen doen. Stel ze doen het niet zou ik contact opnemen met een pretecho bureau.
Livaz wat een verdrietig nieuws heel veel sterkte! SoesaM fijn dat de echo wel goed was. Hoop voor je dat het bloeden snel stopt, snap dat je er onzeker van wordt... Ikkehouvanjou wat een mooie echo! Hier maar weer een deel van de familie ingelicht... het is niet meer te verbergen
Bedankt meiden! ❤ wij durven eindelijk een klein beetje te gaan genieten. Ikkehouvanjou wat een super mooie echo! 😍 bijzonder he! SoessaM ik duim voor jullie ❤
Evaelisa, jaa wat fijn! Mooi zeg. Wow ikkehouvanjou wat een supermooi plaatje! Zo duidelijk ook. Onzekerheid blijft toch wel aanwezig. Ik heb nu 2 echo's gehad en aanstaande maandag weer, en blijf het spannend vinden. Ik geniet als ik die kleine wumpjes op de echo zie en alles goed is, maar kort daarna beginnen de zorgen weer. Nu ik richting de 10 weken ga word het zorgen maken om of het niet mis gaat wel minder, maar nu worden de zorgen van de langere termijn weer heftiger. Ga ik ze wel lang genoeg binnen kunnen houden enz. Als het goed blijft gaan tot de 16 weken (qua baarmoederhals), dan krijg ik met 16 weken een preventieve pessarium geplaatst, moet dan een nachtje in het ziekenhuis blijven om alles in de gaten te houden. En hoewel ik het fijn vind dat dat ding preventief geplaatst gaat worden sta ik nu al doodsangsten uit dat het voor prikkeling gaat zorgen en het dan toch wel begint de bevalling enz. Ze kunnen zoveel tegenwoordig maar toch de angst dat het ook een keer ophoud en ze het niet kunnen remmen, bah. Ik kan mezelf haast gek maken daarin. Dus probeer dan echt mijn gedachten te verzetten, maar dat blijft achterin mijn hoofd malen. Anyway, het is allemaal nog vroeg in de zwangerschap dus wil ook jullie niet teveel lastig vallen met mijn zorgen haha.
Fijn die goede echo's! Hebben jullie nog tips tegen de misselijkheid? Ik ben zo misselijk (gelukkig weinig spugen ).. Zuurtjes of dropjes helpen kort maar ik kan moeilijk de hele dag drop eten
Hoi meiden. Ookal schrijf ik niet zoveel mee, toch vind ik het erg leuk om elke dag even te lezen wat erbij is gekomen. Mooie echo foto ikkehouvanjou! Super duidelijk en je ziet al echt de vormen, heel leuk om te zien! Furby, gemberthee helpt bij mij goed tegen de misselijkheid, hopelijk heb je er iets aan. Wij moeten nog een paar dagen wachten tot de 1e echo... vinden het echt super spannend....
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje 31 augustus SoesaM - 27 jaar - 1e kindje 1 september FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje Livaz - 29 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 26 januari - intake vk EvaElisa ♡ 26 januari - intake vk Mutsefruts88 ♡ 27 januari - intake + echo ikkehouvanjou ♡ 27 januari - 2e echo soesaM ♡ 30 januari - echo Mommy91 ♡ 30 januari - echo Indy22 ♡ 31 januari - echo Manuuw ♡ 31 januari - echo chelley ♡ 31 januari - intake + echo furby ♡ 31 januari - intake + echo Marni1 ♡ 31 januari - echo blosje89 ♡ 2 februari - echo Fenna0780 ♡ 3 februari - intake + termijnecho Zeksem ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 februari - echo EvaBram ♡ 9 februari - termijnecho patries2310 ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 2e echo Mutsefruts88 ♡ 10 februari - 1ste (termijn) echo Ddara ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 15 februari - echo Mommy91 ♡ 20 februari - combinatie test Ddara ♡ 23 februari - controle ♡ 23 februari - termijnecho blosje89 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz [/QUOTE]