Niet zo heel veel last van Fleurtje. Heb wel flink buikpijn gehad een paar dagen voor positieve test, echt een opgezwollen darmenbuik. Tot nu toe maar 2 x een zuur aanvalletje gehad en borsten deden tot aan nod ontzettend pijn. Nu weinig last van, alleen moe en slecht slapen. Dus aan de ene kant blij en aan de andere kant maakt het flink onzeker!
Dag allemaal Ik kom gezellig mee kletsen Na 4 jaar toch zwanger 29 jaar 1e kindje Ik vermoed 2 september uitgerekend Maar ergens heb ook idee dat ik nog wel eens 8 weken zwanger kan zijn ipv 4+5 week 9 Jan echo Verder veel buikkrampen en pas m'n broeken al niet meer🙄
Ik meld me ook! Gisteren een positieve test dit wordt, mits alles goed blijft gaan, onze tweede. Dl is van november 2015. Ben al wel weer heerlijk misselijk haha. Ik ga er maar van uit dat dit weer de hele zwangerschap aanhoudt haha. Kan niet wachten tot de eerste echo!! Ik ben nu volgens berekeningen 7 september uitgerekend!
Welkom haha89 en ikkehouvanjou (wauw na 4 jaar?) Gefeliciteerd!! Mutsefruts ik heb ook nog weinig last hoor! Alleen moe en wat hoofdpijn verder nergens last van. Trouwens bij de vorige 2 had ik meteen rond nod al zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik waardoor ik meteen wist dat ik zwanger was. Nu voel ik dat helemaal niet. Zou dat komen omdat bij een 3e dat gewoon al allemaal uitgerekt is en er daarom minder druk op staat ofzo? Voelen jullie dat of ook niet?
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - ? jaar - 2e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 30 december - MVM Mommy91 ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 13 januar - echo sassiekaa ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 6 februari - echo 2 h0pe In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Goedemorgen, @ Dezelfde; Fijn dat je test is opgelopen! Aaah jammer dat je moeder erachter is gekomen. @ Mutsefruts; Ohja slecht slapen doe ik hier ook, s'avonds om 21.00 uur gaat het licht uit en s'morgens om 05.00 uur ben ik beneden.. Ik check ook elke keer mijn wc papiertje, hopelijk kunnen we het snel loslaten .. @ Fleurtje; hier nog geen last van maagzuur. Ik kreeg het tijdens mijn vorige zwangerschappen alleen van pittig/ gekruid eten en groene thee. @ Ikkehouvanjou; Welkom! En wauw, wat fijn dat het na 4 jaar raak is, gefeliciteerd! @ Haha89; Welkom, gefeliciteerd! Oh nee, ben je de hele zwangerschap misselijk geweest? Ik heb/ had stiekem de hoop dat het met een week of 12 toch wel zou zijn/ gaan. @ H0pe; Ik heb geen opgeblazen gevoel, kan het me ook niet herinneren van mijn vorige zwangerschappen. Ik zie dat jij ook al een dochter & zoon hebt, leuk! Ik ben wel bang voor reacties als "je hebt 2 gezonde kinderen, een zoon & dochter, wat wil je nou nog meer?".. Jij niet? Vanavond uiteten met mijn man, hopelijk zakt mijn misselijkheid voor die tijd want nu moet ik er nog niet aan denken ..
Welkom gezellig we krijgen al een mooie club zo. Wat zullen we allemaal blij zijn als die drie maanden voorbij zijn. Ik krijg puistjes yes op mijn 43ste haha 2e jeugd. En.die darmen die maken overuren.
Ja die darmen haha die zijn vandaag bij mij ook weer van slag.. 1548, nee eigenlijk niet. Er zijn er hier in de omgeving op dit moment heel veel zwanger van de 3e haha.. ik denk dat mensen er bij ons ook niet heel raar van staan op te kijken. Wel denk ik dat het niet meer zo bijzonder is voor mensen. Bij de 1e kregen we veel leuke reacties, lieve kaartjes en familie en vrienden leefden erg mee. Bij de 2e was dat al niet meer zo. Zelfs ouders en familie niet meer zo dat vond ik erg jammer. Alsof een 2e minder bijzonder is.. Denk dat dat nu bij een 3e nog meer is en ik het minder kan delen..
Ohja dat is wel herkenbaar! Bij de 1e zoveel kaartjes ontvangen, kraamvisite enz., bij de 2e was het al ruim de helft minder, denk dat het nu nog minder zal zijn.. Best jammer, alsof alleen kind 1 speciaal is.. Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie van mijn kinderen, kan niet wachten om ze het nieuws te vertellen .
Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Het is nog heel heel erg vroeg, maar ik kom me toch hier 'aanmelden', aangezien ik andere zo laat een al bestaand clubje binnenval. Ik ben 30, heb een dochter van september 2016 en sinds gister heel licht positieve testjes, maar nog ruim voor nod. Hoop zo dat ze mooi op gaan lopen! Ben benieuwd hoe ik oud en nieuw doorkom, familie komt bij ons thuis, dus geen excuus om niet te drinken (met kerst was ik zogenaamd de bob') Gok dus dat (schoon)ouders het al wel zullen vermoeden straks, maar toch zouden we het deze keer het liefst wat langer geheim willen houden. Vorige keer gelijk na positieve test verteld, aangezien ik in een behandeltraject zat ivm een prolactinoom. Nu na 2 jaar borstvoeding weer aan de medicatie begonnen en al snel weer cyclus op gang en nu dus beginnende zwangerschap
Fleur, ik heb de afgelopen twee weken ook opeens last gehad van brandend maagzuur terwijl ik dat normaal nooit heb. En Hope, inderdaad nu ook niet zon opgeblazen gevoel, en ook geen bandenpijn (wat ik me van de vorige keren wel duidelijk herinner). Ik denk dat de boel hier inderdaad gewoon al genoeg opgerekt is haha! Zou mooi zijn als er deze ronde dan ook geen stretch marks meer bij komen ikkehouvanjou: gefeliciteerd!! wat bijzonder na vier jaar Hopen op een gezonde plakbeeb!! 1548: die opmerking heb ik na de geboorte van mn dochtertje ook wel gehad, zo een zoon en een dochter, nu ben je klaar, heerlijk! Maar goed, mijn beste vriendin is ook bezig voor een derde en ik kom zelf uit een gezin van drie dus vanuit daar verwacht ik geen kritiek. Toevallig met kerst bij mn schoonouders wel een hele discussie van oudere dames over hoe egoïstisch het was om maar zo veel kinderen te nemen. 1 was genoeg, mn schoonmoeder had er dan twee maar dat je na een jongetje graag nog een meisje was dat was nog een soort van begrijpelijk maar een derde dat was echt niet goed te praten. En iedereen hard knikken.. Zat ik daar, pril zwanger van de derde.. Maargoed, ga me daar geen seconde rot om voelen gelukkig Gister toch weer getest en de test streep is volgens mij gewoon donkerder dan de controle streep haha! Toch maar een verloskundige praktijk gebeld. Ze was erg vriendelijk, meteen van alles vragen en ze stelde zelf voor om met 7 weken al een echo te doen ivm hoeveel miskramen wij hebben gehad. Dan hoeven we niet tot tien weken in spanning te zitten. Dat vond ik wel lief Ze zijn verloskundigen in een echte biblebelt gemeenschap. Ik was bang dat ze daardoor misschien wat ouderwets zijn. Maar aan de andere kant wel grote kans dat ze veeeeeel ervaring hebben met thuisbevallingen. En waarschijnlijk ook genoeg ervaring met snelle bevallingen dus dat is ook een voordeel (er zijn hier genoeg mensen die van hun 13e ipv hun 3e bevallen en ik heb gehoord dat dat vaak wat sneller gaat). Ik heb nu dus 16 januari mijn eerste echo. Weet niet meer wie het zei, maar hier ook opeens onder de puistjes.. Dat had echt niet gehoeven:x Maar verder gaat het vandaag redelijk met de moeheid en misselijkheid. Wel fijn want mijn man is een week weg voor zn werk dus ben de hele week alleen met de twee drukke baasjes
@indy wat een prachtige test! En fijn dat je een datum hebt voor een echo! Bij dochter had ik rond nod echt een opgeblazen buik. Verder weinig klachten. Nu afgelopen 2 avonden enorm koud gehad ondanks met dekentje op de bank, en slecht slapen met flinke dromen. Weet eigenlijk niet meer of ik dat vorige zwangerschap ook had
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Nog even voor de lijst: ben 34 jaar 2e kindje. 4 januari intake verloskundige en 16 januari 1e echo verloskundige. Nog net voor de 8 weken. Hier nog steeds weinig tot geen klachten. Alleen heel erg moe. Scheelt ook wel dat ik er nu 1 heb rond lopen van 16 maanden. Die heeeel druk is hahah.
Pittig inderdaad met een 16 maander Voor het lijstje; 30 jaar, 2e kindje. Vooralsnog uitgerekend 12sept Dochter is van 18sept, werd geboren op de 1e verjaardag van haar neefje. Een jaar later werd zoontje van goede vriendin geboren op 18sept. Dus ben benieuwd haha
@ Pollewop; gefeliciteerd! Hopelijk lopen de testen mooi op. Kan je niet zeggen dat je aan de ab kuur hebt en daarom niet mag drinken? @ Indy; wauw, wat een mooie test! Fijn dat je ook al met 7 weken terecht kan .
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 30 december - MVM Mommy91 ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 4 januari - intake vk patries2310 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 13 januar - echo sassiekaa ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 6 februari - echo 2 h0pe In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Klopt ie zo weer?
1548, ja inderdaad. Leuk dat jouw kids al 6 en 4 zijn. Die zullen het wel bewust meemaken erg leuk! Wanneer gaan jullie het ze vertellen? Pollewop86, welkom! Ja die feestdagen maakt het ons lastig he. Kun je niet iets anders in een wijnglas doen nu het toch bij jou thuis is? En dromen doe ik nu ook meer. Vind het wel apart dat dat komt nu je zwanger bent.. Indy22, meen je dat nou?? Egoistisch?? Voor wie is het erg als jij 3 kids hebt straks dan? Super mooie test! En fijn zo'n vroege echo. Anders duurt 12 weken echt heel lang..