Whoeehoee alweer 11 weken vandaag! 😁 Spannend patries. Hopelijk is alles goed. Kan natuurlijk vanalles zijn. .zou zelf ook niet meteen aan een miskraam denken eigenlijk. Sommige mensen hebben een hele gevoelige baarmoedermond dus heel snel bloedverlies. Maar t moet wel even gecheckt worden natuurlijk. Leuk meiden die geslachtsbepalingen. Hier besloten niet te willen weten wat het word. We hadden dat eigenlijk al bepaald maar toen t er 2 bleken te zijn toch getwijfeld om t wel te willen weten maar nu definitief besloten het niet te willen weten. Super spannend dus straks Haha. Hope veel plezier met je termijn echo. Hopelijk alles ook in orde! Ik heb volgende week met 12+2 weer een echo.
Leuk hoor Mommy91! Als je het zo bekijkt gaan de weken best snel. Hier vandaag alweer 10 weken. Al kan mij de tijd niet snel genoeg gaan. A.s. vrijdag weer een echo sinds 4 weken. Vind het wel heel spannend; of alles nog steeds goed gaat daarbinnen. Nog paar dagen geduld.. Wij willen het trouwens ook niet weten. Dus ook hier geen geslachtsbepaling. Ondertussen wel bezig met de namen en hebben al een meisjesnaam en een jongensnaam!
Het schiet al aardig op hier he bijna weer bij de magische 12 weken. vrijdag de termijnecho. Blijft wel spannend tot die tijd. Hopelijk is dat echt weg na vrijdag. De babies en zwangeren vliegen me om de oren, zou het wel fijn vinden als ik eindelijk ook openbaar mag. Verspreek me nog wel eens bijna. We hebben nu echt besloten minimaal de 2e echo af te wachten voordat we het nieuws gaan vertellen. Vorige keer iets te enthousiast geweest. Moet je eigenlijk een pretecho maken voor de geslachtsbepaling? En Fleurtje en SoesaM, sterkte!
Nog uurtje dan weten we meer. Gisteravond heel veel bloedstolsels verloren zonder pijn. Verloskundige had weinig hoop meer. Vloei nu nog wel wat rood bloed maar geen stolsels meer. Het platform liggen scheelt al en daardoor kunnen dus ook de stolsels komen.. laat jullie weten hoe het is gegaan daarstraks.
Dank je mommy91, nog even geduld hebben tot vanavond. Mocht de echo goed zijn willen we het daarna ook de kids vertellen en verder openbaar maken. 😊 Wij willen ook niet weten wat het wordt! Wisten jullie het bij de vorige kids ook niet? Patries, succes met de echo! Hopelijk niks aan de hand!!
Ik wil jullie allemaal het beste wensen en jullie mogen mij van de lijst halen. Het was niet goed. Ben bijna alles al kwijt. Zoals het eruit zag is het hartje al snel na de echo met 8 weken gestopt. Heb nl het vruchtje zelf niet gezien. En zou nu rond de 5 cm moeten zijn. Iedereen Toch bedankt voor het meeleven
Aaaah Patries... Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Wat erg dat het niet zo heeft mogen zijn....
Klinkt heel gek... maar ik heb het even terug gelezen... Ik had ook zo'n last van verstoppingen... kon gewoon 3 dagen niet naar het toilet. Kreeg ook buikpijn, verweet dat aan die verstoppingen... symptomen namen af... op donderdag verloor is een licht roze sliert.. dat werd donkerbruin, vrijdag naar de VK, alles was goed, hartje klopte, alleen de buikpijn werd niet minder. Ook hele lage rugpijn... en zondag op het toilet ben ik het verloren. Heel raar dat gevoel, het floept er gewoon uit. Dus ja wel een beetje vergelijkbaar. Het is nu een week geleden, ben afgelopen donderdag naar de VK geweest voor een controle echo, alles was eruit. Het bloeden is sinds zaterdag gestopt. Hoop dat het bij jou ook zo vlot mag gaan. Heel veel sterkte! X
Heel erg Patries. Bloed is nooit goed. Als het je nog eens ooit overkomt, meteen naar ZH. Ze kunnen je utrogestan voorschrijven. Bij mij was dit geen hulpmiddel om het vruchtje te kunnen houden, maar bij sommigen helpt het wel. Waarschijnlijk hangt het dan af van de sterkte van het embryo. Soms gaat het gewoon mis, door een embryonale fout. Bij ons zelfs al twee keer. Ik ben zelf al volledig gecheckt. Niets abnormaals gevonden om de miskraam te verklaren. Veel sterkte. Dit verwerk je niet op 1,2,3. Neem je tijd en je hoeft niet sterk te blijven voor het oog van anderen. Hopelijk heb je iemand bij wie je de traantjes volop kan laten vloeien. Xxxx
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje 31 augustus 1 september FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Edj - 29 jaar - 1e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 6 februari - termijnecho h0pe ♡ 7 februari - echo EvaBram ♡ 7 februari - intake + echo Lootje ♡ 9 februari - 1e/termijnecho Edj ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 2e echo Mutsefruts88 ♡ 10 februari - termijn (1e) echo Ddara ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 14 februari - combi test Mutsefruts88 ♡ 15 februari - echo Mommy91 ♡ 17 februari - 2e echo ikkehouvanjou ♡ 21 februari intake + termijnecho Fenna0780 ♡ 23 februari - controle ♡ 23 februari - termijnecho blosje89 ♡ 25 februari - echo + geslachtsbepaling ikkehouvanjou ♡ 27 februari - controle/echo/bmh meting Mommy91 ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91 ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz SoesaM Fleurtje12 Patries2310
We zitten al aan een miskraam percentage van 21 procent hier op het forum. Eigenlijk best veel... pfff Ik hoop toch dat het bij ons ook eens een keer goed mag blijven gaan. Wij gaan in het fertiliteitscentrum een afspraak maken met een goede psycholoog. Iemand dif ons weer wat moed inspreekt en ervoor zorgt dat we de volgende keer als ik zwanger word, zekerder gaan durven zijn dat het die keer eens goed zal gaan. Nu zijn we meteen angstig vanaf dag 1. Ik durf niet naar toilet. Schrik voor bruinverlies... Schrik voor bloed... pfff zo kan ik nooit meer gerust zijn als ik zwanger ben. Wij genieten daar niet van, maar zijn doodsbang. X
Jeetje Patries wat verdrietig! Hele dikke knuffel. Lenamill, goed dat je inderdaad met iemand gaat praten. De angst zal altijd blijven, maar het is fijn als je het iets meer kan relativeren. Maar snap dat dat heel moeilijk is, vooral als het zo kort geleden is. Dat voorschrijven van utrogestan, ik weet niet of dat zo gebruikelijk is. Jij bent van Belgie toch? Hoor hier tenminste vaak dat ze zeggen van het is afwachten, we kunnen niets doen. Heb eigenlijk nooit gehoord dat iemand utrogestan kreeg. Behalve mensen die al in de MMM zitten en die het al direct na eisprong moeten gebruiken. Hope, wij wisten het bij de andere kinderen wel wat het ging worden. Jullie ook toch?