Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven. Omdat ik al eerder een ma heb gehad weet ik er een beetje mee om te gaan. En hou in mijn achterhoofd vorige keer was ik binnen 2 maanden na de curretage weer zwanger en is het wel goed gegaan. Hou me hieraan vast. Anders maak ik mezelf alleen maar gek. Gek genoeg ben ik nadat ik terug kwam van de verloskundige alles verloren. Heb nadien niet meer gebloed. Dus mag donderdag of vrijdag terug komen om te laten checken en dan ga ik vanaf volgende week weer met ovulatietesten werken. En omdat ik korte cyclus heb hou ik dit goed in de gaten. Hopelijk weer snel een mooie test in handen. Wil iedereen nogmaals een hele goede zwangerschap wensen en dat jullie in augustus/september jullie kindje(s) mogen verwelkomen! Zal af en toe nog wel eens een keer spieken hoe het allemaal met jullie gaat.
Veel sterkte patries! Je klinkt als een sterke vrouw die liever vooruit kijkt dan achterom... Hopelijk is t geluk jullie snel gegund 😘🍀
Herken je onzekerheid... ik zou het ook bespreken met je arts. Ze kunnen je meermaals echo's aanbieden om wat vertrouwen te krijgen tijdens een volgende zwangerschap... Zelf heb ik ook twee miskramen gehad en merkte inderdaad de onzekerheid en angst. Ik heb t geluk zelf in t zkh te werken waardoor ik korte lijnen heb met de Gyn en daarnaast op de afdeling zelf echo-apparatuur te hebben waarmee ik al vanaf week 5 mijn zwangerschap kon volgen (van vrichtzakje met week 5 tot kloppend hartje te zien vanaf week 7 en dat allemaal gewoon uitwendig)... Hoe moeilijk ook, probeer moed te houden en goed dat je die afspraak gaat maken. Wil je veel kracht toewensen en succes met de volgende behandeling! 😘🍀
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje 31 augustus 1 september FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Edj - 29 jaar - 1e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 7 februari - echo EvaBram ♡ 7 februari - intake + echo Lootje ♡ 9 februari - 1e/termijnecho Edj ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 2e echo Mutsefruts88 ♡ 10 februari - termijn (1e) echo Ddara ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 14 februari - combi test Mutsefruts88 ♡ 15 februari - echo Mommy91 ♡ 17 februari - 2e echo ikkehouvanjou ♡ 21 februari intake + termijnecho Fenna0780 ♡ 23 februari - controle ♡ 23 februari - termijnecho blosje89 ♡ 27 februari - controle/echo/bmh meting Mommy91 ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91 ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz SoesaM Fleurtje12 Patries2310
Knap van je! Ik hoop ook zo voor je dat je weer snel zwanger mag worden en het een plakker is. Soms zo oneerlijk he. Ben je het vruchtje zelf in het geheel verloren? Sterkte meid!!
Lieve patries, wat enorm verdrietig! Zo te lezen ben je een sterke vrouw. Toch is het niet erg om je verdriet toe te laten. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk mag je net als de vorige keer na deze gebeurtenis een gezond kindje ter wereld brengen. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier nu enorm last van m'n onderrug. Ik dacht dat dit wel weer beter zou zijn na wat nachtrust maar helaas vanmorgen weer opgestaan met dezelfde rugpijn. Laatste dagen ook last van m'n stuitje. De boel daaronder is lekker week aan het worden merk ik. Merken jullie daar al iets van? Ben hier echt aan het aftellen... Vrijdag de termijnecho en intake!!
Sweety, ik heb ook vrijdag de tweede echo en intake bij de verloskundige. Ben zo benieuwd! Voorderest gaat het sinds vrijdag een stuk beter. Niet constant meer misselijk maar nog wel erg moe. Wel weer keelpijn en verkouden erbij. Heb zo'n zin in het voorjaar 😍
Even een kort berichtje voordat ik naar m'n werk moet. Net bij de verloskundige geweest. Alles goed. Ik ben 1 september uitgerekend.
@Hope waarschijnlijk wel. Heb het zelf niet gezien. Waarschijnlijk omdat het net na de 1e echo is gestopt. En zit nu al 3 weken later. Dus van 1.5 zou het nu 5 cm moeten zijn en moet je dus wel degelijk iets zien. Niet gebeurd. Maar bloeden is nu bijna gestopt. Dus zal alles al wel kwijt zijn. Vanmorgen alleen nog bruin. Nu ff testen tot ze wit zijn en dan gaan we weer verder. Gaan nu van de zomer wel ff lekker op vakantie. Even alles vergeten en misschien dat we weer zwanger zijn tegen die tijd. Nu lekker vrij tot maandag. Even geen werk gelukkig zei mijn baas neem de tijd.
Hier opnieuw een mooie echo. Ben nu 10.2 weken. Uitgerekend op 3 september! Zal zo proberen een fotootje te plaatsen
Hier de foto van de echo van vanmorgen. Zo blij dat alles goed gaat. Gelukkig hoeft bloedverlies dus niet altijd te betekenen dat het mis gaat. Na die ene bloeding heb ik nog ruim een week wat oud bloed verloren maar nu gelukkig niks meer. Ik kan nu eindelijk een beetje gaan genieten😊 Edit: zie dat de foto gedraaid is😔
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje 31 augustus 1 september FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje Evabram - 28 jaar - 1e kindje 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ddara - 30 jaar - 2de kindje 5 september 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Lootje - 32 jaar - 3e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Edj - 29 jaar - 1e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindje 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 9 februari - 1e/termijnecho Edj ♡ 10 februari - intake + echo loulouxx ♡ 10 februari - intake + 2e echo Sweety28 ♡ 10 februari - 2e echo Mutsefruts88 ♡ 10 februari - termijn (1e) echo Ddara ♡ 13 februari - intake + echo EvaBram ♡ 14 februari - combi test Mutsefruts88 ♡ 15 februari - echo Mommy91 ♡ 17 februari - 2e echo ikkehouvanjou ♡ 21 februari intake + termijnecho Fenna0780 ♡ 22 februari - combinatietest EvaBram ♡ 23 februari - controle ♡ 23 februari - termijnecho blosje89 ♡ 27 februari - controle/echo/bmh meting Mommy91 ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91 ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz SoesaM Fleurtje12 Patries2310