Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat fijn om al die mooie echo-plaatjes te zien 😍💕

2. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.

Patries, wat een verschrikkelijk nieuws.
    Had het zo anders gehoopt voor je!!
    Ik wens jou heel veel sterkte toe en hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
    Ook hoop ik op snel een positieve test voor je en dat je de zwangerschap mag voldragen en een mooi beebje in je armen hebt!

3. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lootje, mooie echo!

4. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hope wil je weten wat je krijgt?
    Want anders durf ik nog wel een gokje te wagen aan de schedel te zien?!
    ( Skull theorie)
    Mag ik het zeggen?

5. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    En wat fijn voor iedereen die een mooie echo heeft gehad!

Hier morgen even controle omdat ik vrijdag roze afscheiding had.
    Belde om de afspraak te verzetten van de 23e. Toen vroeg ze hoe het ging en gaf ik dat aan van dat roze en wilde ze me toch even deze week zien.
    Super lief en attent.
    Maar ik geloof wel dat alles goed zit daar binnen!

Ben trouwens echt de hele dag door misselijk ineens.
    En mijn borsten zijn enorm gegroeid.
    Ook mijn buik is niet meer te verbergen.
    Mijn navel doet enorm zeer en ploept er al helemaal uit.

6. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Wat een mooie echo's! 😍
    Hebben jullie veel klachten? Ik mag echt niet klagen want ik heb ze bijna niet. Af en toe eens wat misselijk. Gisteren een hele opgezette buik en veel lucht. Toch voelen mijn borsten al een week niet meer vol. Het beangstigd me toch wel een beetje. Hoewel het niks zegt of je wel of geen kwaaltjes hebt, word ik er toch onzeker van als ik niks voel. Maarja, bij mijn MA had ik super veel kwaaltjes en dat was dus mis... Pff wat maak ik het mezelf weer moeilijk 😜 gelukkig a.s. dinsdag weer even kijken naar de kleine spruit! ❤ hopelijk dus een mooie valentijnsdag ❤

7. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Zeker weten doormiddel van echo willen we waarschijnlijk niet. Maar speculaties vind ik wel leuk! Dus zeg maar haha ben benieuwd

8. Fizz

Fizz Niet meer actief

Vandaag de termijnecho gehad en ik ben iets verder dan gedacht... nu 10w6d. Uitgerekende datum is nu 31-08 :) zou iemand mij op de lijst willen zetten?

9 maart weer terug voor controle en dan mogen we het hartje luisteren!

9. Fizz

Fizz Niet meer actief

De echo:D

10. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Mooi Fizz! Al een heus mensje he!

11. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een jongen Hope!!
    Mooie echo Fizz!
    Hier ook een goede echo vandaag. Dus rood is niet per definitie mis.

12. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo Fizz!

En wat fijn vlindermama, een goed ehco!

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Morgenmiddag om 15.00 uur heb ik de volgende echo en ben zoooo bang!!! Bah, kan er wel om janken. Ben zo bang dat het toch niet goed blijkt te zijn. Herkennen jullie dit gevoel?
    Eind november was ik pril zwanger maar mocht het niet zo zijn (4+5 weken). Heel naif misschien maar had nooit gedacht zo snel zwanger te zijn en toen ik zo snel zwanger bleek had ik er nooit over na gedacht dat het nog wel mis kon gaan. Ik zat gelijk op een roze wolk. Nu ik opnieuw zwanger ben kan ik zo moeilijk genieten.. Ik denk zelfbescherming. Ben nu alles behalve naif en maak me nu druk om alles. Met 6+4 weken een vroege echo gehad en alles zag er mooi uit en een kloppend hartje. Weet alleen dat het niks zegt en dat maakt me nu zo bang... Begin steeds meer tegen de echo op te zien. De misselijkheid lijkt overigens alleen maar toe te nemen, heb lage rugpijn en weinig energie. Hierdoor heb ik voor m'n gevoel meer ongemak dan dat ik kan genieten. Zucht... Voel me er zo rot door! Afgelopen weken hebben ook wel een eeuwigheid geleken. Wat zal ik opgelucht zijn als morgen alles goed is. En hoop dan ook iets meer te kunnen gaan genieten.

14. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Spannend Sweety! Niet jezelf gek maken hoor!!

Vlindermama, waar denk je dat aan te zien? Vind wel grappig als ik de echo foto's van mn 2 kids erbij pak lijkt hij het meeste op mn dochter.. Maar heb er ook weinig verstand van

15. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aan de Skull hope!

16. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sweety succes morgen.
    Ik begrijp je wel hoor met je onzekerheid.
    Maar als je klachten alleen maar toenemen lijkt me dat een goed teken hoor.
    Ook al zeggen klachten niet alles over het verloop van de zwangerschap.
    Maar toenemend lijkt me goed!
    Ik ga sowieso voor je duimen!
    Laat ons even wat weten.

En de klachten die horen er ook een beetje bij. Ook dat je niet zo goed kunt genieten erdoor.
    Zonde maar het is heel normaal.

Er zijn enkele die nergens last van hebben maar de meerderheid voelt zich ook beroerd hoor.
    Na de 12 weken voelen de meeste zich beter.
    Hier begint het beter voelen en minder moe nu al.
    Maar ben nog steeds misselijk hoor. Maar niet meer zo intens.

17. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

@sweety
    Heel herkenbaar hoor! Heb precies hetzelfde als jij.
    Morgen ochtend termijnecho. Hoop dat ik daarna eindelijk de omzekerheid van me af kan zetten. Ik hoop voor jou ook!

Ben niet de slankste, masr begin nu wel een soort bolletje onder in m'n buik te voelen :) best grappig.

18. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hoe gaat het hier? Ik ben flink ziek geweest de afgelopen week en begin eindelijk op te knappen. Ik had vorige week vrijdag een intake en echo en vind er niks aan. Een klunzige arts gynaecoloog die in ervaren overkwam. Het duurde eerst erg lang voordat ze het hartje kon vinden dus ik was super zenuwachtig en dacht dat het voorbij was. Ze begon daarna meteen over dat ik wellicht terug naar de verloskunde kan gaan en dat ze mij gaat bespreken in een overleg met artsen hierover. Ik heb namelijk al twee keer een vroege vruchteloos gehad met 14 weken. Ik gad dus meteen aan dat ik in het ziekenhuis wil blijven tot deze periode voorbij is zodat ik meer echo's kan krijgen. En ik moet zoeiezo de 20 weken echo bij de gyn doen. Dus het lijkt mij logisch dat we daarna os gaan overleggen of ik weer naar een verloskundige kan gaan. Ze heeft mij toen beloofd afgelopen dinsdag te bellen over wat het behandelplan wordt. Maar ik heb niks meer gehoord. Ik heb gebeld met het ziekenhuis maar ze konden niks vinden in het systeem. Aanstaande woensdag weer een controle echo dus dan even klagen hierover. Ik vind dit niet kunnen. Ik vind deze zwangerschap al spannend genoeg en aan dit soort dingen Hennie geen behoefte.

19. Fizz

Fizz Niet meer actief

Vlindermama2014 wat fijn dat je voorgevoel klopte en alles in orde is!

Sweety ik herken die onzekerheid. Zou blij zijn als ik over een tijdje de kleine kan voelen, weet van mijn eerste zwangerschap dat dat me een beetje rust geeft. Succes met je echo vandaag! Hoop dat je daarna wat meer vertrouwen hebt dat het goed gaat :)

Zeksem waardeloos dat ze hun afspraken niet nakomen! ik zou lekker proberen om iig tot de 20weken echo bij je gyn te blijven als je je hier beter bij voelt. Zou het zeker aangeven bij je volgende afspraak, want dit lijkt me geen normale gang van zaken...

Mutsefruts88 succes met de termijnecho :)

20. Fizz

Fizz Niet meer actief

Maakt iemand trouwens gebruik van een leuke zwangerschapsapp? Ben op zoek naar een leuke app, maar alles wat ik zie moet ik me voor registreren en dat vind ik dan weer minder...

Deel Deze Pagina