Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fizz mooie echo.

Hier is de echo goed gegaan. Heel beweeglijk babietje gezien. En eindelijk wat duidelijkheid. Ik blijf in t ziekenhuis tot de 20 weken echo. Ik krijg een uitgebreidere versie op de gewone 20 weken echo. Ik heb morgen een termijnecho. Deze arts vond dit wel belangrijk, terwijl de vorige zei dat het niet hoeft. En vanaf volgende week heb ik 5 weken lang elke week een echo. Ben daar blij mee. En erg spannend allemaal.

2. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hee meiden,

Hier ook weer een controle gehad, datum is blijven staan op 28 augustus.
    Zo gaaf die kleine mini's weer te zien, armpjes en beentjes zo mooi, gezichtje enz. En ze hebben ook even in 3d gekeken. Ze zijn al zo actief, bewegen en draaien, echt bizar. :D

Het is trouwens een di/di tweeling, dat wil zeggen, eigen vruchtzak en eigen placenta, dus twee-eiig. Hoewel, als ik het goed begrepen heb is er als ze van hetzelfde geslacht zijn nog zo'n 20-30% kans dat ze toch een-eiig zijn, maar heel vroeg al gesplitst. Maar dat is dus afwachten, op zich maakt het verder niets uit. Dit is wel de "veiligste" tweeling zwangerschap.

Bijgevoegde bestanden:

3. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Mooi die echos!
    Gisteren de combi test gehad. Kindje was heel bewegelijk en werkte absoluut niet mee haha. Je kon alles super goed zien; ruggengraatje, vingertjes en hersentjes. Super schattig :)

Morgen maar afspraak maken voor de 20 weken echo. Klinkt nog zo ver weg!
    Hier ook eindelijk de 12 weken bereikt :) en dat ging toch ook best wel snel.

4. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Wow mommy91 wat bijzonder om te zien!!
    Gaaaaaf!!

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    BREEK EVEN IN :)..

Ik was erg benieuwd hoe het met je gaat meis?
    Ik hoop zo dat je een fijne zwangerschap hebt!

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    #1346 indy22, 16 feb 2017
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017
    Wat een fijne berichten over mooie echo's allemaal! Fijn zeg :)

Hier na vandaag ook opeens het twaalf weken dansje kunnen doen. Waar ik na de eerste echo op 5 september ben gezet (terwijl ik zelf 3 september dacht) ben ik vandaag vooruitgezet naar 30 augustus!! Dat verklaart trouwens wel waarom ik met 3 weken al zo misselijk was, ik was blijkbaar gewoon 'al' vier weken zwanger toen.
    Maar opeens dus een week verder dan gedacht, dat gaat dan wel makkelijk opeens haha.

Sjaggie pk's vind ik wel onprofessioneel hoor. Tot nu toe best het een en ander meegemaakt aan dingen waar ik niet perse heel tevreden over was, maar altijd met de beste bedoelingen. Tot nu toe altijd aardig behandeld. Ook als ik zelf het gevoel had dat ik een zeikerd was. Voelde bijv. een keer op zondag veel minder leven. Voelde me super lullig dat ik ze daar in het weekend voor kwam storen, maar een en al vriendelijkheid en geruststellen :) En zo hoort het ook wel rondom zwangerschappen denk ik. Je vind het zelf allemaal al spannend genoeg.

Vandaag dus ook de combinatietest gehad en alle uitslagen waren 1:5.000 (maf trouwens dat mijn vk zegt dat dat de beste (kleinste kans) uitslag was maar dat ik net iemand met 16.000 en 20.000 zag, maargoed, blijft een goede uitslag..)
    Allebei de baby's waren helemaal gezond voor zover ze konden zien. Ik heb serieus al twintig vingertjes gezien!! En twee hartjes met allebei vier kamertjes, maagjes, niertjes, blaasjes.. Super bijzonder:$
    Ik krijg het om de een of andere manier niet voor elkaar om de foto up te laden, misschien later.
    De ene baby was super relaxt, draaide zich soms eens om, trapte af en toe zn broertje/zusje als het echt te gortig werd maar was verder echt aan het chillen, terwijl de bovenste als een malle aan het koppeltjeduikelen was en schopte en maaide met zn armen hahaha. Echt een druktemakertje.

De moeheid begint gelukkig weg te zakken. Twee dagen geleden zelfs opeens een dag waarom ik me super energiek voelde en de hele dag niet misselijk was. Badkamer & wc gesopt, konijnenhok verschoont, hele tuin geveegd, drie wassen gedaan en het hele huis schoongemaakt hahahahaha. Oh en nog verstelwerk gedaan en dingen met de verloskundige, de gynaecoloog en de borgverzekering geregeld. Ik dacht echt: gebruikmaken hiervan! Wie weet hoe lang het duurt!
    Jammergenoeg terecht want gister en vandaag gewoon weer kotsmisselijk wakker geworden. Maar het was echt een heerlijke dag. En daar komen er binnenkort in het tweede trimester hopelijk nog veel meer van.

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

27 augustus
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje

28 augustus
    Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje

29 augustus

30 augustus
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje

31 augustus
    Fizz - 27 jaar - 2e kindje

1 september
    FSPBM - 24 jaar - 1e kindje
    Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Ddara -30 jaar - 2de kindje

2 september
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje
    Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje

3 september
    Goo - 28 jaar - 2e kindje
    Lootje - 32 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje

4 september
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

6 september
    Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje

7 september
    Haha89 - ? jaar - 2e kindje?
    EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje

8 september
    Zeksem - 30 jaar - 1e kindje
    Manuuw - 24 jaar - 1e kindje

9 september
    Mamatee - 26 jaar - 2e kindje
    Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje

10 september
    Furby - ? jaar - 2e kindje
    Chelley - 26 jaar - 1e kindje
    Edj - 29 jaar - 1e kindje

11 september
    Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje
    Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje
    Jster - 23 jaar - 1e kindje
    Lyan88 - ? jaar - 1e kindje

12 september
    Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje
    Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje
    Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje

13 september

14 september
    Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje
    Marni1 - 27 jaar - 2e kindje

15 september

Afsprakenlijstje:
    ♡ 17 februari - 2e echo ikkehouvanjou

♡ 20 februari - combinatietest Ddara
    ♡ 21 februari intake + termijnecho Fenna0780
    ♡ 21 februari - Termijnecho Marni1
    ♡ 22 februari - combinatietest EvaBram
    ♡ 23 februari - termijnecho blosje89
    ♡ 27 februari - controle/echo/bmh meting Mommy91

♡ 8 maart - intake & controle gyn Indy22
    ♡ 9 maart - controle Lootje
    ♡ 10 maart - controle Ddara

♡ 10 maart - controle Sweety28
    ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91
    ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Liefwolkje
    1548
    Lenamill
    Easypeasy
    Liva
    Livaz
    SoesaM
    Fleurtje12
    Patries2310

8. Fizz

Fizz Niet meer actief

Mommy91 wat mooi die 3d echo!! Echt minimensjes! Zouden ze altijd wel mogen doen :p

Indy22 fijn dat de combinatietest goed was. Gaat wel lekker snel als je zover vooruit wordt gezet haha

Ik heb inmiddels ook mijn 12 weken dansje mogen doen :D

9. EvaBram

EvaBram Actief lid

28 aug 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jippie ik ben vandaag ook 12 weken, hoewel m'n officiële termijnecho as woensdag is, waag ik toch maar een dansje:D

10. Chelley

Chelley Actief lid

12 sep 2016
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden, wie kan ik een privé berichtje sturen? Ik wil ook graag bij het Facebook groepje.

11. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Stuur maar een PB

12. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Hier vandaag 12 weken!!! Tijd voor een dansje!

13. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Jeeeeej!!! Wat gaat het allemaal hard. Hier nog even wachten....

14. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Alles gaat goed morgen 12 weken..
    Helaas nog wel overgeven

15. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Jeeej vandaag 13 weken! Nu 2e termijn al in.. ik schrik er soms van hoe snel het allemaal gaat zeg. Ik hoop dat ik dit termijn wat meer kan gaan genieten van de zwangerschap 😊

Mommy, ik zie nu pas je echo! Wat ontzettend gaaf vooral 3d! Wauwww wat een prachtige mensjes al he ongelofelijk

16. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL

Wat leuk ook al 12 weken! Wat gaat het hard!
    Ik zit pas op 10,5.. Komt vanzelf ook dichter in de buurt van 12 weken!

17. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Jaa 2e trimester in zicht voor iedereen! :D
    Hier morgen ook 13 weken, vind het ook echt snel gaan.

18. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hoi meiden ik had vandaag de combinatie test........ en ze hadden allemaal nieuwe apparatuur in het echo screening center dus ik trok de stoute schoenen aan en vroeg.......... KUNT U ZIEN WAT HET GAAT WORDEN?

En tot mijn grote verbazing wilde ze daar wel een uitspraak over doen......... Ze zei wel dat het allemaal niet met zekerheid gezegd kon worden in dit stadium van de zwangerschap aangezien het geslachtsdeel er bij een jongen en een meisje nagenoeg gelijk uitziet....... alleen schijnt er een theorie te zijn over de stand van het geslachtsdeel......

Maar ze zei: VOOR HOE VER IK HET NU KAN ZIEN, DENK IK DAT HET EEN MEISJE GAAT WORDEN!!!!!!!

hahahaha ik vind het zooo leuk!!!!!!

Ik hoopte stiekem een beetje op een jongen omdat ik dat voor me zoontje heel leuk zou vinden aangezien je qua leeftijd dicht op elkaar zitten,........ maar een meisje heb ik nog niet ;) dus dat zou ook super leuk zijn :D

Dus de conclusie is ...... ik ben super blij dat het een meisje lijkt te zijn........... en als het met 20 weken ineens toch een jongen blijkt te zijn is de verrassing nog groter:p
    Dus ik vind het allemaal prima maar het maakt het zo veel werkelijker voor nu dat ik een beeld heb van wat er in me buik lijkt te zitten!

Uit deze echo bleek trouwens dat ik 12w4d zwanger zou zijn maar de bevallingsdatum wordt niet meer aangepast:p dus ik ben benieuwd!

19. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorrysorry, late reactie! Lief je berichtje! Kijk eerlijk gezegd niet meer zo heel vaak op ZP, zit meer op facebook.
    Maar gaat momenteel erg goed! Geniet er zo van :D
    Misselijkheid is eigenlijk zo goed als weg, alleen nog moe. Maar dat neem ik voor lief. Kan er echt van genieten!

20. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook 12 weken bereikt. Vindt het opeens erg snel gaan allemaal. Leuk maar ook spannend.

Deel Deze Pagina