Paar dagen geleden gedroomd dat ik met 'een poep en een scheet' was bevallen... ...van een jongetje! Denk zelf ook dat het een jongetje is op één of andere manier. Totaal geen gevoel van een meisje. In mijn omgeving word al wel veel ingezet op een meisje.
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje 31 augustus Fizz - 27 jaar - 2e kindje 1 september? FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje Evabram - 28 jaar - 1e kindje Ddara -30 jaar -2de kindje (?meisje?) 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Lootje - 32 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje 4 september Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Edj - 29 jaar - 1e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindjd 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 27 februari - controle/echo/bmh meting Mommy91 ♡ 1 maart - controle Mutsefruts88 ♡ 8 maart - intake & controle gyn Indy22 ♡ 9 maart - controle Lootje ♡ 9 maart - controle Fizz ♡ 10 maart - controle Ddara ♡ 10 maart - controle Sweety28 ♡ 11 maart - geslachtsbepaling Marni1 ♡ 13 maart - geslachtsbepaling Mutsefruts88 ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91 ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780 ♡ 15 april - 20 weken echo Mutsefruts88 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz SoesaM Fleurtje12 Patries2310
Wat leuk dat zoveel van jullie een geslachtbepaling laten doen Ik twijfel nogsteeds, maar ik weet bijna zeker dat als ik straks alle geslachtsbepalingen van jullie voorbij zie komen dat ik ook wil haha ben veel te ongeduldig DDara krijgen jullie een meisje??? Zag ineens roze op de lijst.... Hier de laatste dagen best last van flinke buikkrampen... ken dit niet van m'n eerste zwangerschap... herkent iemand dit? Zou blij zijn als het volgende week is want dan mag ik weer voor controle
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 27 augustus H0pe - 26 jaar - 3e kindje 28 augustus Mommy91 - 25 jaar - 4e & 5e kindje 29 augustus 30 augustus Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e & 4e kindje 31 augustus Fizz - 27 jaar - 2e kindje 1 september? FSPBM - 24 jaar - 1e kindje Jennn1115 - 39 jaar - 3e kindje Evabram - 28 jaar - 1e kindje Ddara -30 jaar -2de kindje (?meisje?) 2 september Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje 3 september Lootje - 32 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje 4 september Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 6 september Oceanspirit - 25 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? EvaElisa - 26 jaar - 1 kindje 8 september Zeksem - 30 jaar - 1e kindje Manuuw - 24 jaar - 1e kindje 9 september Mamatee - 26 jaar - 2e kindje Vlindermama2014 - 29 jaar - 2e kindje 10 september Furby - ? jaar - 2e kindje Chelley - 26 jaar - 1e kindje Edj - 29 jaar - 1e kindje 11 september Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje Jster - 23 jaar - 1e kindje Lyan88 - ? jaar - 1e kindje 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje Fenna0780 - 35 jaar - 1e kindje Marni1 - 27 jaar - 2e kindjd 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 1 maart - controle Mutsefruts88 ♡ 8 maart - intake & controle gyn Indy22 ♡ 9 maart - controle Lootje ♡ 9 maart - controle Fizz ♡ 10 maart - controle Ddara ♡ 10 maart - controle Sweety28 ♡ 11 maart - geslachtsbepaling Marni1 ♡ 13 maart - geslachtsbepaling Mutsefruts88 ♡ 14 maart - 15 weken check Ikkehouvanjou ♡ 15 maart - pessarium plaatsen/opname Mommy91 ♡ 22 maart - geslachtsbepaling Goo ♡ 24 maart - pretecho geslacht Fenna0780 ♡ 25 maart - geslachtsbepaling Ikkehouvanjou ♡ 11 april - 20 weken echo Ikkehouvanjou ♡ 15 april - 20 weken echo Mutsefruts88 In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Liefwolkje 1548 Lenamill Easypeasy Liva Livaz SoesaM Fleurtje12 Patries2310
Wij beginnen ook steeds meer te twijfelen of we het niet toch weer willen weten🙈 wij zijn zoooo nieuwsgierig
Ha meiden, leuk al die geslachtsbepalingen. Ben heel benieuwd hoeveel boys en hoeveel girls het gaan zijn. Hier vandaag weer controle gehad en echo, ook baarmoederhals meting gehad, die was nog in orde. De kleintjes doen het ook prima. Echt bizar weer hoeveel gegroeit, ze lijken al zo groot, maar zijn ze nog niet natuurlijk. Ben in ieder geval goed gekeurd voor m'n reisje naar amerika haha. Dus even lekker weekje genieten daar en dan een week nadat ik terug kom krijg ik een pessarium geplaatst. Spannend! Zal misschien tussendoor nog even hier komen bijlezen als het lukt, maar als ik dus even stil ben weten jullie waarom.
Hahahaha mijn vriend werd anderhalve week terug ofzo helemaal beduusd wakker. Hij zei dat hij had gedroomd dat ik aan het bevallen was, dat het super makkelijk ging 'met een poep en scheet' letterlijk zijn woorden haha. Dat de eerste baby er al was, dat ik nog lag te bevallen van de tweede maar dat hij de eerste vast had en hij was er helemaal ondersteboven van. Hij vertelde dat het een meisje was, maar echt anders dan onze dochter (dat was een flinke meid van 4200 gram en 56 cm bij de geboorte). Dit was een heel teer meisje, maar hij vond haar super mooi en zo lief!! Ik vond het zo schattig om te horen, hij was echt helemaal verliefd op die droombaby. En hij is normaal de nuchterheid zelve. Dit is voor het eerst in drie zwangerschappen dat ik hem zo heb gezien. Maargoed, hij is er nu in elk geval dus van overtuigd dat er op zijn minst een meisje bij zit. Ik weet nog niet of we het willen weten. Vooralsnog niet, maar dat kan nog veranderen. We hebben het allebei al eens ervaren, wel weten en niet weten en het had allebei z'n leuke dingen Mommy91, ga je alleen of met je kindjes? Ik zie er altijd zo tegenop met kids bijv. naar amerika ofzo. Die jetlag vind ik zo'n ramp!! Nou weet ik niet precies waar orlando ligt, wij moesten tot nu toe naar san francisco (9 uur tijdverschil). Vond het best wel pittig en zou er nu zwanger niet aan moeten denken. Al is 31 graden wel enorm welkom!! En natuurlijk suuuuuuuuuuuper leuk om je zusje te zien en het haar persoonlijk te vertellen terwijl ze zo ver weg woont, dat is wel echt heel speciaal En verder kwam ik hier nog een klein vreugdedansje doen!! Ik ben namelijk al een paar dagen niet zo misselijk geweest en begin ook elke dag weer meer energie te krijgen Zo fijn zo fijn zo fijn!! Eindelijk weer leuke dingen doen met de kids, samen koken, lekker naar het bos, winkeltjes bouwen, in de tuin werken.. Ik had er echt geen energie voor de afgelopen maanden, was écht een ongezellige moeder. Super sneu. Zo blij dat dat nu weer normaal begint te worden. Hoop dat iedereen zich snel weer goed mag voelen
Dat is het ook! En wat mijn ervaring vooral is dat ik bij de vorige zwangerschappen er wel meer een band mee kreeg toen ik eenmaal wist wat het was. Maar toch lijkt het me ook eens mooi er bij de bevalling pas achter te komen.. Jullie willen het dus wel weten?
Mommy91 top dat de controle goed was! Hele fijne reis! Hoop dat je inmiddels veilig bent aangekomen en je zus hebt kunnen verrassen H0pe erg he die nieuwsgierigheid! Hoewel ik het best leuk zou vinden om het geslacht pas bij de bevalling te ontdekken weet ik dat ik dat nooit zou volhouden vind de 20weken echo al lang duren Hier komen we totaal niet uit een jongensnaam... onze keuzes liggen nieteens bij elkaar in de buurt, dus wel fijn als we over een paar weken het geslacht weten en dan weten of we überhaupt wel over een jongensnaam moeten gaan discussiëren
Hallo lieve dames, hopelijk gaat alles heel goed met jullie? Misschien kennen jullie me nog? Ik was eind december ook zwanger en uitgerekend voor 9sept. Toen bleek het een biochemische zwangerschap te zijn. Vandaag lijk ik terug 4 weken zwanger te zijn. Hopelijk lukt het deze keer wel om zwanger te blijven en kunnen wij in november eindelijk ons langverwachte kindje in onze armen sluiten!!! 🍀🍀🍀🍀🍀