Jaa Lenamill wat super! Gefeliciteerd zeg. Hopelijk gaat dit een goede zwangerschap worden en mag je een gezond mooi kindje in je armen sluiten! Nou meiden ik ben aangekomen hoor! Heerlijk. Het is hier nu half 4 in de middag. M'n zusje kwam om 14.00 uur thuis van werk. Het was fantastisch! Zo gelachen, gehuild en gegild allebei haha. Heerlijk. Kom snel weer lezen en reageren hoor. Duik nog even de zon in.
Wat ontzettend fijn en ook weer ontzettend spannend! Houd je ons op de hoogte? Vind je t leuk om hier mee te blijven kletsen? 😘 Ga heel hard voor jullie duimen!! 🍀
Bij de combinatietest vroeg ik of ze al konden zien wat het wordt....... ze kon natuurlijk nog geen echte zekerheid geven maar het zag er naar uit dat het een meisje is........ spannend!
Ik kom hier heel af en toe nog even kijken hoe het met jullie gaat, maar ik praat nu mee op het november forum. Zij zijn ook allemaal net 4 weken. Ik had wel nog een vraagje. Soms krijg ik heel pijnlijke steken in mijn baarmoeder. Niet altijd aan dezelfde kant. Ik herken dit niet uit de vorige pogingen waarvan ik even zwanger was. Het lijkt op menstruatiesteekjes maar nog veel pijnlijker. Het gaat om 4 keer per dag ongeveer. Wat zou dat zijn?
Ik zou zeggen afronding van de innesteling? Kan me voorstellen dat t onzeker maakt... duim heel hard dat t nu goed mag blijven gaan en zou t fijn vinden als je ons af en toe update 😘
Hcg 425 Progesteron 18 Het ziet er voorlopig goed uit! Eerste echo in Gent is op 23 maart. Dan ben ik 7w. Duimen jullie heeeeel hard? Xxxxx
Combinatietest was goed... kans van 1:5000 Vind het nu ineens best snel gaan, de 12 weken al bereikt... en bizar om t kindje op echo zo te zien bewegen maar nog niets te voelen 😂
Sorry voor mijn onsmakelijk vraagje hier, maar ben nog geen 5 weken ver en ik heb gisteren diarree gehad en rommelende darmen. Af en toe voel ik nog steeds steken in mijn onderbuik thv baarmoeder. Ik vroeg me af of jullie dit herkennen. Mijn hcg op 4w2d was al 425.
Begrijp je onzekerheid. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ongesteld te worden, toch bleek ik zwanger... en bij de laatste twee zwangerschappen, waaronder dus mijn huidige zwangerschap, kreeg ik diarree. Ik was erg ongerust en heb zelfs de huisarts toen geraadpleegd. Dit kan geen kwaad. Gewoon veel drinken... als je koorts krijgt moet je wel even het ziekenhuis of verloskundige raadplegen. Je darmen moeten sowieso ook wennen aan de zwangerschap... ik ging van diarree naar obstipatie en weer terug naar diarree. Nu is Mn lijf er inmiddels aardig aan gewend, maar Mn darmen lijken wel sneller te werken dan normaal zeg maar 😉 Als je twijfels hebt toch ik dit opnemen met het ziekenhuis... Je krijgt pas met 7 weken de eerste echo? Gezien mijn voorgeschiedenis aan miskramen mocht ik in deze zwangerschap al met 6+4 bij de Gyn langskomen... en als je dan n hartje ziet kloppen geeft dat ontzettend veel rust... Sowieso kunnen ze vanaf 5 a 6 weken al zien of de vruchtzak op de goede plaats zit en vanaf 6 weken Kun je een ini mini kindje gaan zien... en meestal vanaf 6+ weken ook de hartslag
Dank u Blosje. Waarschijnlijk mag ik volgende week al naar mijn eigen gyn voor een eerste echo hoor. Zij gaat me deze keer heel kort opvolgen. In Gent vinden ze extra bloedtest en vroegere echo niet nodig. Ik probeer me niet te veel zorgen te maken, maar het is echt moeilijk. Soms denk ik dat ik mezelf enkele pijntjes inbeelden. Enkel de diarree is zeker echt. Het is precies wel over deze ochtend. Hopelijk de pijnlijke steken in mijn baarmoeder ook! Gisteren moest ik gehurkt op de grond gaan zitten toen zo'n steek opkwam.
Helaas is de diarree terug en ben ik ook nog misselijk. Het hoort erbij denk ik dan maar. Ik zal toch gerust zijn als de hcg goed stijgt en het vruchtje goed binnen mijn baarmoeder zit!