Oh, daar ben ik niet bang voor, hoor. Het komt met vlagen (is nu alweer over) en is niet pijnlijk, alleen irritant. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap, alleen had ik het toen pas vanaf 7 weken. Maar ik houd het in de gaten.
Wauw, wat is het hier gezellig druk aan het worden. Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames. Hier nog steeds weinig tot geen klachten. Vergeet af en toe dat ik zwanger ben Nou ik geniet er nog maar even van. Als ik de verhalen mag geloven kunnen de klachten nog in volle hevigheid komen
Dezelfde oke gelukkig nee dan moet je je ook geen zorgen maken.. Even een off topic vraagje, maar denk dat sommige we wel kunnen adviseren 😊 We hebben een tablet aangeschaft en zoek wat leuke apps voor een meisje van 4 jaar. Iemand tips??
Hai, Ik kom er ook bij hoor. Ik ga later alles goed doorlezen. Sinds gister, op vermoedelijke NOD, een positieve test. We gingen er eigenlijk vanuit dat het deze maand niet raak was, maar ja waar gesext wordt worden kindekes geboren. Ik heb sinds gister ochtend al 'menstruatie klachten' vandaar dat ik dacht volgende maand gaan we ervoor. Vandaag was niet veel beter. Ik maak me niet perse zorgen, maar ik zal niet verbaast zijn als ik als of een menstruatie krijg. Verder dacht ik geen zwangerschapskwaaltjes te hebben, maar vandaag kon mn man wel wat veranderdingen opnoemen. (Welke ik me wel in kan vinden)
Heej manine gezellig! Over de spelletjes geen idee. Ik heb wel vanmiddag voor t eerst een filmpje aan gezet, was zo moe! Ze hebben kikker en vriendjes gekeken en vonden het allebei geweldig haha.. Heb me net aangemeld voor mvm, maar met een gezonde dosis tegenzin merk ik. Werd misselijk bij enkel de gedachte aan de geur van die bussen zeg! Dacht even ach heb al vier keer meegedaan, misschien kan ik het deze keer wel laten Maargoed, toch maar aangemeld natuurlijk. Doen jullie ook allemaal (weer) mee?
Ik vond het erg meevallen bij vorige zwangerschap. Maar was ook niet erg misselijk en geen last van geuren/smaken. Al was ik ook wel blij toen ik weer 'gewoon' mocht plassen Meld me zeker weer aan.
Vanmiddag aangemeld bij mvm en ze komt zometeen al langs.. Ben benieuwd, is mijn eerste test met avondurine, stiekem best zenuwachtig..
Hi Ik meld me ook graag aan. Ik weet geen exact termijn door een onregelmatige cyclus maar rond de 4 weken nu. Ik ben 32, dochter van 4 en zoon van 3. We wilden graag een derde maar deze piept er alvast snel tussendoor Heel blij mee en ik hoop dat alles goed verloopt. Heb 25 januari de eerste echo.
Dat is zeker snel beginnen. Ik wist niet beter dan dat je pas met 6 weken kunt/mag verzamelen? Hier doen ze het in ieder geval pas vanaf 6 weken. Welkom Liva!
♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡ 30 augustus Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 1 september Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje FSPBM - 24 jaar - 1e kindje 2 september H0pe - 26 jaar - 3e kindje Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje 3 september Evabram - 28 jaar - 1e kindje Goo - 28 jaar - 2e kindje 4 september Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje Indy22 - 26 jaar - 3e kindje Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje 5 september Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje 6 september 7 september Haha89 - ? jaar - 2e kindje? 8 september Liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje Liva - 32 jaar - 3e kindje 9 september 1548 - 28 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje 13 september 14 september 15 september Afsprakenlijstje: ♡ 30 december - MVM Mommy91 ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91 ♡ 4 januari - intake vk patries2310 ♡ 6 januari - echo easypeasy ♡ 9 januari - echo h0pe ♡ 9 januari - echo ikkehouvanjou ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91 ♡ 13 januar - echo sassiekaa ♡ 16 januari - echo indy22 ♡ 16 januari - echo patries2310 ♡ 17 januari - echo FSPBM ♡ 17 januari - echo Fleurtje ♡ 19 januari - echo + intake 1548 ♡ 24 januari - intake vk h0pe ♡ 25 januari - echo Liva ♡ 6 februari - echo 2 h0pe In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Ik wist het ook niet, bij mijn vorige zwangerschappen ook pas rond de 6 weken begonnen.. Maar man, wat stinken die flessen toch .. Slapen jullie ook zo beroerd? Ik ben nu voor dd 3e ochtend op een rij om 5 uur uitgeslapen.
Ik mocht met 5 wk beginnen, omdat hun test met ongeconcentreerde urine super donker was en ik dus genoeg hcg plaste. Maar nog geen 4 wk is zeker vroeg, maar zij zullen het wel weten. Super dat je mee doet! En succes met die vieze geur Slapen.. ja dat is bijna mijn enige symptoom.. hevig dromen en veel wakker. En vanaf 6u wakker terwijl ik vandaag uit had kunnen slapen
Aah, hier moest ik zijn Ik had ook een clubje aangemaakt voor september, maar niemand reageerde... blijken jullie hier te zitten! Ik weet sinds woensdag dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Super spannend, leuk, bijzonder, alles. Ik wist dat ik moest gaan testen toen ik mijn dames vast moest gaan houden bij het belopen van de trap, mijn hemel wat doen die pijn! En misselijkheid valt wel mee, maar er is 1 ding wat me echt over m'n nek helpt: de geur van oliebollen. Niet handig in deze periode! Even een aanvulling: 29 jaar - eerste kindje - voorlopig op 6 september gepland