Uitgerekend 1 t/m 15 sept 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door H0pe, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Prima, bedankt voor het toevoegen :)

2. 1548

1548 Niet meer actief

@ Mommy; hoelaat komen ze van MvM? Hopelijk heb je daar ook een knaller (jij had toch zo'n mega knaller op 14dpo in het testentopic?)

3. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Hoe gaat het hier?
    Hier goed. Iedergeval beter geslapen dan gisteren..

4. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Joehoe! Zwanger 2-3 volgens Clearblue. Ik dacht zelf dat het 1-2 zou zijn, dus ik ben blij! :)

5. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom me ook aanmelden op de lijst! 😊 Nog wel pril zwanger 3 wk en 4 dagen maar hopen dat t goed gaat.

Loulouxx- 22 jaar - 1e kindje - voor nu 11 september uitgerekende datum.

Kan iemand mij toevoegen aan de lijst? Hoop dat de testen deze keer oplopen, omdat vorige maand ze heel snel weer afliepen. Misschien is mn lichaam er nu aan gewend😜

Spannenndd! Hoe gaan jullie oud en nieuw doorbrengen zonder alcohol? Met kerst heb ik nog wel gedronken en rauw eten gegeten, maar dat slaan we nu over 😄😄
    Mn ouders komen het weekend bij ons, bak de biefstuk maar apart en doe denk ik rood vruchtensap in een wijnglas haaha 😂 Maar het kan maar zo dat mn moeder het al door hebt, die kent me te goed denk.

6. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    ♡Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 september 2017♡

30 augustus
    Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje

1 september
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje
    FSPBM - 24 jaar - 1e kindje

2 september
    H0pe - 26 jaar - 3e kindje
    Dezelfde - 32 jaar - 2e kindje
    Fleurtje 12 - 43 jaar - 1e kindje
    Ikkehouvanjou - 29 jaar - 1e kindje

3 september
    Evabram - 28 jaar - 1e kindje
    Goo - 28 jaar - 2e kindje

4 september
    Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje
    Indy22 - 26 jaar - 3e kindje
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje
    Sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje

5 september
    Easypeasy - 30 jaar - 2e kindje

6 september
    Livaz - 29 jaar - 1e kindje

7 september
    Haha89 - ? jaar - 2e kindje?

8 september
    Liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje
    Liva - 32 jaar - 3e kindje

9 september
    1548 - 28 jaar - 3e kindje

10 september

11 september
    Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje

12 september
    Pollewop86 - 30 jaar - 2e kindje

13 september

14 september

15 september

Afsprakenlijstje:
    ♡ 30 december - MVM Mommy91
    ♡ 3 januari - MVM h0pe
    ♡ 4 januari - afspraak (echo) VK Mommy91
    ♡ 4 januari - intake vk patries2310
    ♡ 6 januari - echo easypeasy
    ♡ 9 januari - echo h0pe
    ♡ 9 januari - echo ikkehouvanjou
    ♡ 12 januari - afspraak (echo) GYN Mommy91
    ♡ 13 januar - echo sassiekaa
    ♡ 16 januari - echo indy22
    ♡ 16 januari - echo patries2310
    ♡ 17 januari - echo FSPBM
    ♡ 17 januari - echo Fleurtje
    ♡ 19 januari - echo + intake 1548
    ♡ 24 januari - intake vk h0pe
    ♡ 25 januari - echo Liva
    ♡ 6 februari - echo 2 h0pe

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

7. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Ik ben bang:(
    Verlies veel afschijding waterig

Vorige keer liefs ook zo uit en was het een mission abortus

8. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Zolang er geen bloed bij zit en je geen buikpijn hebt, hoef je niet bang te zijn hoor. Ik verlies ook veel afscheiding, ook waterig. Dat hoort er gewoon bij!

9. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16

Dankjewel

10. Livaz

Livaz Lid

29 dec 2016
    65
    3
    8
    Vrouw
    Kan me je zorgen voorstellen, ikkehouvanjou. Spannend, kan wel zeggen dat je niet moet panikeren maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben.

Mijn afspraken moet ik nog doorgeven trouwens :)
    25-1 vitaliteitsecho
    13-2 termijnecho
    15-2 officiële intake

11. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    wachten duurt lang
    Is al 9 jan , ik wil zo graag echo dan ben ik ff rustig

12. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik zou me ook geen zorgen maken hoor, hier ook waterige afscheiding. En bij mij vorige zwangerschap heb ik daar bijna de hele zwangerschap last van gehad

13. easypeasy

easypeasy Lid

15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wanneer gaan jullie het eigenlijk vertellen? Las wel dat sommige het al verteld hadden of moeders het geraden hadden. Ik hoop dat wij het geheim kunnen houden tot de 12/13 weken.

En ik ben wel nieuwsgierig of jullie willen weten of het een jongetje of meisje word. Ik ben zo nieuwsgierig dat wij waarschijnlijk wel eerder dan de 20 wkn een echo gaan laten maken :)

14. Livaz

Livaz Lid

29 dec 2016
    65
    3
    8
    Vrouw
    #174 Livaz, 30 dec 2016
    Laatst bewerkt: 30 dec 2016
    Ik wil het onze ouders/zussen/broers vertel na de echo vitaliteitsecho met 8 weken. Is nog best even wachten, maar wil het graag met een foto doen zodat het gelijk tastbaar is en wat risico's uit de weg zijn.

Mijn man heeft het aan zijn beste vriend verteld en ik vertel het morgen aan mijn beste vriendin om het toch met iémand te kunnen delen :) daarna dus eind januari de close familie en dan na de 10 weken (+ vakantie Oostenrijk) heb ik de 13e mijn eerste termijnecho en mag de hele wereld het weten!! Althans dat is het plan :D

Ik wil denk ik niet weten wat het wordt. En als ik het wél weet, dan houd ik gewoon de buitenwereld voor de gek door te zeggen dat ik het niet weet ;)

15. 1548

1548 Niet meer actief

Zijn jullie ook zo opgeblazen?

Ik lijk echt serieus zwanger!! Bij de vorige 2 kreeg ik pas een buikje rond de 20 weken.

@ geslacht: wij willen het dit keer niet weten.. Ik denk een meisje, mijn man een jongen. Over zo'n 8 maanden weten we het ;)..

16. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Ik heb sowieso al een buik, dus ik weet het niet... het valt me niet op in ieder geval. Nu mijn ouders het (min of meer per ongeluk) weten, gaan we het straks toch ook aan mijn schoonouders vertellen. Dat komt vooral doordat ik een vriendin in vertrouwen moest nemen, om samen met haar een smoes te verzinnen voor een gezamenlijke activiteit waar ik voorlopig niet aan mee kan doen. En mijn schoonouders kennen haar en haar man erg goed, we willen het risico niet nemen dat ze er per ongeluk op een andere manier achter komen. Wel vroeg dus... maar mocht het fout gaan, dan kunnen we ook steun aan ze hebben.

17. Mommy91

Mommy91 Actief lid

12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hallo meiden,

Hier is vanmorgen Mvm geweest. En had zelf ook nog een test gedaan. Nou ik ben nu super onzeker en bang. Op 14 dpo/nod had ik mega knaltest en 3+ op de clearblue en nu op de kruidvat test en Mvm test dus een stukkk lichter streepje. Heb geen bloedverlies ofzo, wel bekende soort krampen in m'n buik. Maar ben nu dus gewoon heel bang dat het mis gaat. Als testen aflopen word blijkbaar hcg ook minder. Getver...
    ben wel heel blij dat ik volgende week bij de verloskundige al even langs mag komen. Hopelijk kan ze dan iets zien op de echo. Nu afgesproken met Mvm dat ik volgende week even afwacht en anders volgende week alsnog begin.
    Voel me nog wel super zwanger en super misselijk en moe. Dus voel me nu zo alsof Mn lichaam me voor de gek houd.
    Bah... echt een ongelofelijke domper dit. :(

18. Pollewop86

Pollewop86 Actief lid

18 nov 2016
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat vervelend zeg..
    Had je toen enorm geconcentreerde ochtend urine en nu gewone urine?
    Wat kan zoiets je onzeker maken he..

Hier durf ik juist wat meer zekerheid te hebben, testjes lopen op en streepjes verschijnen sneller..

Qua vertellen; vanavond eerst aan m'n man 😁 Oh wat erg he haha, maar ik zit pas op 10/11 dpo en wilde hem verrassen met een positieve test, maar streepjes waren nog zooo licht.
    Vorige keer hebben we altijd samen getest
    Voor de directe familie hoop ik het tot zo 8-9 wk verborgen te houden. Dan is het boek weer leverbaar wat ik wil geven bij het vertellen. En hebben we hopelijk het hartje zien kloppen (bij intake VK)
    Vorige keer hebben we het gelijk al verteld ivm medisch traject, dus nu toch anders en wel leuk om het even voor onszelf te houden. Mijn moeder had er ook moeite mee dat ze het geheim moest houden

Ik heb ook veel afscheiding hoor, en kijk naar m'n wc papiertje na afvegen of ik niets van bloed zie
    Opgeblazen dikke buik had ik vorige zeangershap vanaf 12dpo zo'n beetje, 2 weken flink last van gehad

19. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16

Ik heb aantal vrienden verteld omdat ik wou delen.. Familie word denk ik 4 februari

20. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Ik pas mijn broeken nu al niet meer

Deel Deze Pagina