Oei, dat is lastig. Gelukkig hebben jullie nog even. Mijn man laat mij altijd kiezen. Hij streept wel namen weg die hij echt niet mooi vindt.
Chagrijnig,chagrijnig, chagrijnig en oh ja chagrijnig! Wat ben ik chagrijnig vandaag. Geen idee waarom, maar alles irriteert mij. Zeurende dochter... Normaal heb ik daar geen moeite mee en praat ik rustig met haar over wat haar dwars zit of waarom iets niet kan. Nu ben ik gewoon chagrijnig aan het doen. Oude buurvrouw die toch even kwam vragen wat die dame gisteren kwam doen met die grote tas (MvM). Waar bemoeit ze zich mee?! Hoop toch niet dat dit tot september aanhoudt, vrees dat ik dan geen vrienden over heb tot die tijd.
Haha.. bij ons was het altijd precies andersom Het was maar goed dat het twee jongens zijn geworden. De week voor de bevalling (beide keren) waren we er niet over uit. We wisten overigens bij beide keren niet wat het zou worden. Extra spannend! Maar nu wil ik het wel weten
Dat is gewoon een zwangerschapskwaaltje hoor Ik heb er ook last van. En ik neem geen blad voor mijn mond als ik zwanger ben Dat was gisteren ook weer duidelijk. Ik heb namelijk niet zo'n fijn gesprek gehad met de afdeling klinische geneeskunde. Ik mocht namelijk niet komen! Alleen maar omdat ik de vorige keren de vlokkentest heb geweigerd. Kennelijk kom je 5 jaar later niet meer in aanmerking voor een informatief gesprek en eventuele prenatale diagnostiek als je een keer nee hebt gezegd??? Ik was behoorlijk ! En chagrijnig.... Maar ik heb (op een nette manier ) onderhandeld en nu mogen we met 10w komen voor een echo en een gesprek. Ik voel me daar nou niet bepaald meer welkom. En de assistent zei als laatste ook nog dat ik mocht kiezen door wie ik deze zwangerschap begeleid wil worden (ivm met de bijna fatale afloop de vorige keer). Maar die keuze had ik snel gemaakt... niet bij hun! (Zolang het nog wel bij mijn eigen vk mag). Met mijn eigen vk heb ik overigens een heel fijn gesprek gehad. Voorlopig mag ik nog gewoon bij hun onder controle komen.(bevalling moet wel in het zh) We mogen ook met 8w een echo daar laten maken, dat is onze eigen keuze. Ik weet alleen nog niet of ik dat wel wil... het is een bevestiging van de zwangerschap, maar die krijgen we anderhalve week later ook...(als het goed is) Ik zal strakjes mijn afspraken in de planning zetten.
Wat is dat nou? Vanwege een weigering bij een andere zwangerschap zou je nu ergens geen recht op hebben? Goed dat je het alsnog geregeld hebt! Hoop dat je gewoon bij de VK mag zijn voor de verdere controles.
Wat een onzin zeg. Alsof een beslissing eerder gelijk niet meer van gedachte mag veranderen. namen; onze zoon heeft een Scandinavische naam dus denk dat we in die hoek zoeken weer vandaag best wel steekjes in m’n onderbuik. Weet dat het erbij hoort, ruimte maken, maar vervelend is het wel.
Wie heeft er ook zo’n last van een opgeblazen buik? Pff ik lijk wel 3 maanden zwanger! foto is van gisteravond, maar vandaag ook de hele dag een mega opgeblazen buik!
5 jaar later heb je toch andere omstandigheden? Snap het niet zo goed dat je dan geen screening mag...
@Lola83 , hier ook wel. Niet extreem, maar mijn spijkerbroeken zitten niet heel erg lekker meer. Bij de eerste pas rond 24 weken een zwangerschapsbroek aangeschaft, al kon een normale broek ook nog wel. Dat ga ik dit keer niet redden denk ik.
Hier ook een hele opgeblazen buik, vooral einde van de dag! Even voor de moeders met meer kinderen. Wanneer en hoe vertelde jullie je oudere kinderen dat je zwanger was? Tussen oudste en jongste zit maar 1,5 jaar, dus toen heb ik niets echt iets hoeven vertellen..
Zo herkenbaar dit! En ik ben er helaas ook echt lekker winderig bij, heel charmant. Lekker trage stoelgang Ik heb het gister aan mijn moeder en vader vertelt. Ik ben vorige keer gek vrij geweest aan de mensen die me dichtbij staan, ontgaat ik het ook graag met hen deel als het mis gaat. Maar bij mijn vriend vertellen we het pas na de echo, dat vindt hij fijner. Ieder zijn ding toch!
Midden in de nacht en lig al een behoorlijke tijd wakker van enorme buikkrampen, lijken soms bijna beginnende weeën. Tegelijk zo misselijk dat ik het idee heb straks de hele maaginhoud eruit te moeten gooien. Krijg steeds meer het gevoel dat het niet goed zit...
Wat akelig zeg! Ik heb het 02:30 uur zien worden en vervolgens dacht mijn zoontje om 5:30 Joehoe ik ben wakker. Ik had maagzuur waardoor ik misselijk werd, telkens plassen en krampen ook ja! Hoe voel je je nu?
Zijn het niet gewoon de darmen? Die krijgen snachts rust en gaan dan aan het werk.. ik hoop het voor je!