Uitgerekend 1 t/m 15 september 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 28 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.920
    1.508
    113
    Vrouw
    Oei, dat is lastig. Gelukkig hebben jullie nog even.
    Mijn man laat mij altijd kiezen. Hij streept wel namen weg die hij echt niet mooi vindt.

2. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Chagrijnig,chagrijnig, chagrijnig en oh ja chagrijnig!
    Wat ben ik chagrijnig vandaag. Geen idee waarom, maar alles irriteert mij. Zeurende dochter... Normaal heb ik daar geen moeite mee en praat ik rustig met haar over wat haar dwars zit of waarom iets niet kan. Nu ben ik gewoon chagrijnig aan het doen.
    Oude buurvrouw die toch even kwam vragen wat die dame gisteren kwam doen met die grote tas (MvM). Waar bemoeit ze zich mee?!

Hoop toch niet dat dit tot september aanhoudt, vrees dat ik dan geen vrienden over heb tot die tijd.

3. Lizzy123

Lizzy123 Actief lid

18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Haha.. bij ons was het altijd precies andersom:roflmao::roflmao: Het was maar goed dat het twee jongens zijn geworden. De week voor de bevalling (beide keren) waren we er niet over uit. We wisten overigens bij beide keren niet wat het zou worden. Extra spannend! Maar nu wil ik het wel weten;)

4. Lizzy123

Lizzy123 Actief lid

18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Dat is gewoon een zwangerschapskwaaltje hoor;) Ik heb er ook last van. En ik neem geen blad voor mijn mond als ik zwanger ben:roflmao::roflmao:
    Dat was gisteren ook weer duidelijk. Ik heb namelijk niet zo'n fijn gesprek gehad met de afdeling klinische geneeskunde. Ik mocht namelijk niet komen! Alleen maar omdat ik de vorige keren de vlokkentest heb geweigerd. Kennelijk kom je 5 jaar later niet meer in aanmerking voor een informatief gesprek en eventuele prenatale diagnostiek als je een keer nee hebt gezegd??? Ik was behoorlijk :mad:! En chagrijnig...;). Maar ik heb (op een nette manier ;)) onderhandeld en nu mogen we met 10w komen voor een echo en een gesprek. Ik voel me daar nou niet bepaald meer welkom. En de assistent zei als laatste ook nog dat ik mocht kiezen door wie ik deze zwangerschap begeleid wil worden (ivm met de bijna fatale afloop de vorige keer). Maar die keuze had ik snel gemaakt... niet bij hun:roflmao:! (Zolang het nog wel bij mijn eigen vk mag).
    Met mijn eigen vk heb ik overigens een heel fijn gesprek gehad. Voorlopig mag ik nog gewoon bij hun onder controle komen.(bevalling moet wel in het zh) We mogen ook met 8w een echo daar laten maken, dat is onze eigen keuze. Ik weet alleen nog niet of ik dat wel wil... het is een bevestiging van de zwangerschap, maar die krijgen we anderhalve week later ook...(als het goed is)
    Ik zal strakjes mijn afspraken in de planning zetten.

5. wishtobe

Wat is dat nou? Vanwege een weigering bij een andere zwangerschap zou je nu ergens geen recht op hebben? Goed dat je het alsnog geregeld hebt!
    Hoop dat je gewoon bij de VK mag zijn voor de verdere controles.

6. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Wat een onzin zeg. Alsof een beslissing eerder gelijk niet meer van gedachte mag veranderen.

namen; onze zoon heeft een Scandinavische naam dus denk dat we in die hoek zoeken weer

vandaag best wel steekjes in m’n onderbuik. Weet dat het erbij hoort, ruimte maken, maar vervelend is het wel.

7. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Wie heeft er ook zo’n last van een opgeblazen buik? Pff ik lijk wel 3 maanden zwanger!

foto is van gisteravond, maar vandaag ook de hele dag een mega opgeblazen buik!

Bijgevoegde bestanden:

BertxBirgit, MrsWit en Ro1990 vinden dit leuk.
  8. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    5 jaar later heb je toch andere omstandigheden? Snap het niet zo goed dat je dan geen screening mag...

9. Jamie1992

Jamie1992 Lid

16 dec 2019
    95
    56
    18
    Vrouw
    Ja! Hier idem dito. Mijn blouse vandaag staat helemaal strak bij mijn buik! Dat is normaal nooit...

Lola83 vindt dit leuk.
  10. wishtobe

@Lola83 , hier ook wel. Niet extreem, maar mijn spijkerbroeken zitten niet heel erg lekker meer.
    Bij de eerste pas rond 24 weken een zwangerschapsbroek aangeschaft, al kon een normale broek ook nog wel. Dat ga ik dit keer niet redden denk ik.

Lola83 vindt dit leuk.
  11. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Bizar! Ik heb s avonds altijd al een opgeblazen buik. Alvast wennen hoe je er straks uit ziet

Lola83 vindt dit leuk.
  12. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Maandag intake moeders voor moeders. Ben wel echt heel benieuwd hoe t gaat zijn!

Akka en Lola83 vinden dit leuk.
  13. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Hier ook een hele opgeblazen buik, vooral einde van de dag!

Even voor de moeders met meer kinderen. Wanneer en hoe vertelde jullie je oudere kinderen dat je zwanger was?
    Tussen oudste en jongste zit maar 1,5 jaar, dus toen heb ik niets echt iets hoeven vertellen..

14. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar dit! En ik ben er helaas ook echt lekker winderig bij, heel charmant. Lekker trage stoelgang :(

Ik heb het gister aan mijn moeder en vader vertelt. Ik ben vorige keer gek vrij geweest aan de mensen die me dichtbij staan, ontgaat ik het ook graag met hen deel als het mis gaat. Maar bij mijn vriend vertellen we het pas na de echo, dat vindt hij fijner. Ieder zijn ding toch!

15. wishtobe

Midden in de nacht en lig al een behoorlijke tijd wakker van enorme buikkrampen, lijken soms bijna beginnende weeën. Tegelijk zo misselijk dat ik het idee heb straks de hele maaginhoud eruit te moeten gooien.

Krijg steeds meer het gevoel dat het niet goed zit...

16. Jamie1992

Jamie1992 Lid

16 dec 2019
    95
    56
    18
    Vrouw
    Wat akelig zeg! Ik heb het 02:30 uur zien worden en vervolgens dacht mijn zoontje om 5:30 Joehoe ik ben wakker. Ik had maagzuur waardoor ik misselijk werd, telkens plassen en krampen ook ja! Hoe voel je je nu?

17. wishtobe

Ook al zo een korte nacht dus. Hoe houd jij zo een dag vol?

18. Jamie1992

Jamie1992 Lid

16 dec 2019
    95
    56
    18
    Vrouw
    Automatische piloot... Niet denken maar doen en vroeg naar bed of middag dutje.

19. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Zijn het niet gewoon de darmen? Die krijgen snachts rust en gaan dan aan het werk.. ik hoop het voor je!

20. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Wat vervelend! Hoe voel je je nu?

Deel Deze Pagina