Ze wordt in april alweer 3 jaar. Maar dit is de eerste nacht dat ze doorgeslapen heeft. Dus voor ons al een feestje waard. Zou toch fijn zijn als ze dit weet door te zetten Is een enorm slechte slaper, vanaf dat ze 4 maand oud was hebben we echt een strijd gevoerd om haar tussen de middag nog in slaap te krijgen, volgehouden tot ze 1 jaar was. Toen gaf ik het op. Ze had genoeg aan max 7uur slaap per dag. Hoop zo dat de tweede een betere slaper zal zijn.
Wie heeft er al de bak soda test gedaan. Kon er wel om lachen. *wat bak soda met je urine *gebeurt er niks meisje *gaat het bubbelen en schuimen jongen Mijn uitkomst was jongen
Ik ga ook 10-2 voor de termijnecho! Bij was de echo uitwendig Heb een korte inwendige gehad voor uitsluiten bbz, vond het toen meevallen(maar was heel kort)
Ja! Ze sliep gewoon tot half 7! Één keer is ze wakker geworden, stapte uit bed op potje plassen en daarna weer netjes terug in bed, met dekentje over. Allemaal zonder papa en mama. Hebben babyfoon met camera, dus kan alles zien
Nee, ik ken hem helemaal niet. Lijkt me wel lachen... ik ben benieuwd. Ik duik zo de kast in om te kijken of ik nog wat heb liggen. Manlief wil niet weten wat het wordt... En ik stiekem wel...
Bij de vorige twee wisten we het ook niet. Na de geboorte van de 2e waren ze het ook vergeten te zeggen. Mijn man had al een vermoeden en de vk en kraamhulp(vriendin) dachten al dat ik het wist. Dus toen meneer schoongemaakt en ingewikkeld bij me werd gelegd vroeg ik: en wat is het? Toen zag ik 3 verbaasde gezichten naar me kijken. 2 kregen een flinke blos op de wangen en manlief zei vrolijk: oh... gewoon een jongen
Ik ben wel benieuwd of je het al hebt geprobeerd? Mijn gevoel voor mezelf zegt heel sterk een jongen. Maar omdat ik zo ‘anders’ en veel erger ziek ben dan bij mijn zoontje denk ik soms toch een meid...
Zelf gekeken naar de Ramzi methode. De vorige zwangerschap klopte die, een meisje. Nu zou volgens die methode een jongen komen. Ben benieuwd. Die methode zou gaan om de plek van de placenta aan het begin van de zwangerschap. Ik zie het maar gewoon als bakerpraatje, voor de leuk dus. Mijn man denkt dat het een meisje is. Nu maar gaan overleggen of we het echt willen weten of dat het een verrassing blijft.
Hoi allemaal, Hoe is het hier? Ik ben weer een tijdje niet online geweest omdat ik me zo slecht voelde. Ik dacht buikgriep maar dat duurt meestal maar een dag of 2 en ik heb het al van het weekend dus ik denk dat mijn misselijk gewoon dubbel en dik terug is.. Jeej.. En daarbij komend dat onze jongste te laatste 3 weken gewoon niet meer wil slapen. Normaal is het opstaan, knuffel en slaapt die verder maar nu is het gewoon telkens opnieuw vanaf 12h dat hij wakker is en niet meer wil slapen, ik ben kapot! Gelukkig vanavond ontspanning! we gaan naar de bios, jeej! Hier weet ondertussen heel de familie het, kan het gewoon niet meer wegsteken.. sebiet weer tijd voor een buikfoto, als ik eraan denk zal ik die hier posten maar lijk echt wel een maand of 5 zwanger..
Was het gisteren weeral helemaal vergeten, zwangerschapsdementie zekers? Maar hier is die weer: Nog dames die al heerlijk genieten van het showen met hun buikje?
Nou duidelijkheid en geen duidelijkheid. Een van de twee lijkt gestopt met groeien. Daar was ook geen hartactiviteit meer. Inmiddels ook een afwijkende vorm dus daar moeten we naar het lijkt afscheid van nemen. De ander leeft nog. Gegroeid van 1.9 naar 3.4 mm met hartactiviteit normaal voor de grootte dat hij is maar nog steeds voor de termijn veel te klein. Nou kwam het volgens hem vaker voor dat er geschoven moet worden met de termijn dus dat het niks zegt. Dus omdat het zo vroeg is durfde hij geen voorspelling te doen. Kan alle kanten op. Dus volgende week weer terug.
Nope het was echt mm. Dus de termijn klopt dus ook nog totaal niet. Maar er is nog steeds hartactiviteit. Dus dat maakt het extreem bizar en verwarrend
Buikje groeit goed zeg, vind ik mooi! Mijn buik ziet er gewoon heel raar uit, alsof ik veel te veel gegeten heb afgelopen tijd.
@Jodie1988 , jeetje, dan is het inderdaad te klein voor je 9 weken. Maar zolang er hartactiviteit is, is er hoop!
Zeker een mooi buikje @BertxBirgit ! Mag je zeker trots op zijn! En mijn buikje ziet er ook raar uit @wishtobe ... idd alsof ik teveel heb gegeten... ik hoop dat ik het nog even geheim kan houden. Ik wil graag zelf (samen met mijn man) de moeilijke beslissingen nemen (al dan niet zwangerschap beëindigen als de kleine chromosoomafwijkingen heeft) en niet teveel worden doodgegooid met (overigens meestal goed bedoelde) adviezen. Het hele circus is nu weer begonnen... nipt kon de vk niet aanvragen... arts geneticus zegt dat het gewoon kan, afdeling prenatale diagnostiek zegt weer van niet... niemand weet wat, geen protocollen... wat wij hebben is te zeldzaam... woensdag weer gesprek met vk na termijnecho over hoe nu verder. Ik merk dat ik er weer erg onzeker over wordt... maar goed... juist omdat het zo zeldzaam is, is de kans op een gezond kindje groter toch?
Wat een verwarrende en onzekere tijd... heel veel sterkte! Hopelijk weet je volgende week weer wat meer. Knuf!