uitgerekend 1 t/m 15 september 2021 -deel 2-

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Krokodil16, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier dus toch blaasontsteking, straks antibiotica halen. Had wat vage onderbuikklachten sinds paar dagen, in eerste instantie dacht ik bandenpijn maar gisteren hield de pijn dag en nacht aan dus vanmorgen meteen urine ingeleverd en dus toch. Ergens ook wel beetje blij want ik ben heel hard proberen om bekken instabiliteit te voorkomen en dacht als het dat maar niet is :|

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Jaaa had het niet verwacht. Hun zoontje is pas net 1 jaar geworden. Dus zit maar 1,5 jaar tussen de kindjes bij hen straks. Maar ontzettend leuk.

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Balen!!! Hier ook vage buikklachten, wordt er snachts zelfs wakker van. Dus ga ook maar even een plasje inleveren straks, want misschien ook wel een blaasontsteking.

Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja verstandig! Ik had die link echt nooit gelegd, echt doordat ik zoveel hoor over onderbuikpijn in zwangerschap dat dat een blaasontsteking kan zijn dus toch maar gedaan. volgensmij willen ze wel het liefste ochtendurine, dus misschien kan je morgenochtend dan opvangen en meteen brengen? Maar weet niet of dat heel veel uitmaakt

Chechi vindt dit leuk.
  5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja morgen maar even idd, willen het liefste ochtendurine. Moet ook nog van die potjes halen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Als je hier in de buurt had gewoond had je ze hier op kunnen halen. Ik heb denk ik nog 80/90 urinepotjes:roflmao::roflmao: had toen goedkoop zo’n hele bulk online omdat wij veel via zelfinseminatie moesten doen :roflmao:

Noralie87 vindt dit leuk.
  7. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Noralie87 wat leuk samen zwanger!

@Orchid24 goed dat je het hebt laten testen! Hopelijk snel getackeld die blaasontsteking.

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    @Orchid24 @Noralie87

Mag ik vragen wat voor buikpijn het is?.

Ik heb sinds 3 weken last van mijn ouderbuik. Vooral bij zitten opstaan omhoog komen op bed voorover buigen enz. Denk banden pijn. Maar zit echt onderin. En normaal als ik een blaas onsteking heb. Heb ik veel kleine plasjes bloed en pijn. Maar anders dan de pijn die ik nu heb. Maar omdat jullie zeggem dat het andere pijn is dan die je herkend van een blaasontsteking.

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Persoonlijk zou ik dus meteen morgen urine inleveren, want blaasontsteking al weken mee rondlopen is niet fijn en kan erger worden.. Het klinkt heel erg herkenbaar die pijn en dat blijkt nu dus een blaasontsteking. Voor een volgende keer zou ik toch altijd met pijn overleggen met de vk of ha want je weet nooit wat het precies is. Ik dacht ook banden of bekkenpijn, maar ja zo zie je maar.. Het begon bij mij trouwens met de pijn die jij beschrijft, maar sinds gisteren gaat die pijn ook niet meer weg. Net alsof de spieren veels te kort zijn zegmaar

Sascha81 vindt dit leuk.
  10. Krokodil16

Krokodil16 Bekend lid

8 jan 2021
    764
    811
    93
    Vrouw
    Thnx voor de reminder over de 22 weken prik. Net een afspraak gemaakt

Vlindertje95, xxmoixx en Noralie87 vinden dit leuk.
  11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja dat dus. Alsof ik vreselijke spierpijn heb. Bij omdraaien in bed vooral wordt er gewoon wakker van. Ook enorm moe, dus hoop dat het een blaasontsteking is, dan is het snel weer over.

Orchid24 vindt dit leuk.
  12. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik had dus ook al deze klachten (en nog). Was geen blaasontsteking, maar ik zou het zeker laten nakijken! Hier met veel rust is de pijn redelijk weg. Maar ik kan nog weinig zonder er weer last van te krijgen :(

13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ohh dan hoop ik dat het bij mij wel weggaat met antibiotica en niet dat het eigenlijk losstaat van die blaasontsteking.. vervelend zeg!

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @xxmoixx had jij trouwens bekken instabiliteit en fysio nu ervoor? Of doe je het gewoon rustiger aan?

15. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ik zou ook urine inleveren. Gewone blaasontsteking signalen zie je vaak niet bij zwangeren. Ik had vooral bandenpijn en harde buiken destijds, niks geen symptomen rondom plassen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    De vk dacht geen bekkeninstabiliteit. De baby lag heel laag en waarschijnlijk op m’n blaas/nieren waar ik zo een last van had. Dat is over! Ze dacht ook erge bandenpijn. Nu na bijna 2 weken rust is het grotendeels over. Maar kan dus nog weinig in huis doen of zitten om te werken zonder dat ik het voel.. Heb wel allerlei tips voor bi opgezocht en houd daar rekening mee.

Chechi en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    vervelend dat je er nog steeds zo’n last van hebt.. zou wel op tijd een fysio inschakelen als je idee hebt dat het weer erger word voordat het straks echt helemaal k*t is.. ik hoop dat het niet erger word bij je en dat het zelfs steeds wat beter gaat!

18. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Oke, Dan vang ik morgen ochtend urine op. En bel of ik het kan langs brengen. Zekere voor het onzekere. Herken dit niet als blaasontsteking. Maar als ik lees hoe jullie het ervaren. Komen veel dingen overeen. Dat heb ik ook het voelt heel strak. Bij bewegingen als opstaan enz voel ik het heel erg. Ik dacht dat dit bandenpijn was.

19. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Oooh dat wist ik niet???, Ik dacht dat het gewoon het zelfde was. Voel mijn blaas ook best wel. Ga morgen urine inleveren. Heb gelukkig nog een potje hier. Dan weet ik iig zeker of het wel of geen blaasontsteking is?.

20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar hoor, ik dacht eerst ook dit is bandenpijn of bekkenpijn. Ik wou morgen tijdens telefonische controle even overleggen met vk, want als het bekken kan zijn dan wil ik gauw naar de fysio want anders ben je straks echt nog verder van huis. Toen ging het gisteren en vandaag niet meer weg en toen dacht ik ik hoor altijd dat het in de zwangerschap zo anders is, ga toch even urine inleveren en dus toch.. o_O dus ik wacht nou de antibiotica af, maar als die klachten blijven ga ik wel even bespreken met vk of fysio. Nou heb ik natuurlijk altijd al bekkenklachten, maar probeer juist het ergste te voorkomen. Dus ik zou sowieso wel aanraden om te bespreken. We zitten pas op de helft, dus ons lichaam moet nog aardig wat aan gaan kunnen :|

Deel Deze Pagina