@juffa he shit vervelend zeg! Goed dat jullie zo opgevolgd worden en dat tot nu toe de conditie van de kleine goed is. Hopen dat het reden 1 of 2 gaat zijn!
Oh nee @juffa. Heel spannend klinkt het allemaal. Het kan allebei de kanten opgaan dus. Hopen op 1. Hoe ben je er zelf eronder?
@juffa ik duim zoooo erg dat het optie 1 of 2 is. En die kans is natuurlijk mega groot. Maar toch snap ik de spanning ook heel goed. Ik hoop dat je je niet te druk maakt en toch ook een beetje kan genieten nog. Dikke knuffel!!
Zeker spannend, die spanning zal gaan blijven helaas. Ik ben nog wel redelijk nuchter. Het moet nog even landen denk ik. Ik hoop enorm dat het zich in de zwangerschap oplost. We zitten gelukkig dichtbij het ziekenhuis, dat toevallig de beste op dit gebied is van de hele Benelux. Dus dat is geluk bij een ongeluk. Ik vind het wel heel lastig dat we 0,0 invloed hebben. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen op het beste.
Hier lijkt alles goed. Alleen moeten ze alles van drie kanten bekijken. Sommige dingen kon ze dus maar van 2 kanten bekijken. Dus ik moet terug komen. Ze stuurt mij wel weg en zegt zonder zorgen hoor. Ziet er goed uit alleen moeten we het van drie kanten bekijken. Ik ben alleen niet opgelucht. Ik had gehoopt dat het nu achter de rug zou zijn. Vond het enorm spannend. Ik moest daar op die bank ook huilen. Toen ze begon.
@juffa ontzettend spannend ja.. en inderdaad dat je niks kan doen is vreselijk.. elke keer weer spannend als je naar het ziekenhuis moet.. dikke knuffel! @Krokodil16 hoe was de guo?
och wanneer kan je terug? Hopelijk lukt die kant dan wel.. maar tot nu toe hartstikke goed nieuws dus! Ik hoop dat je gauw terug kan dan zodat het achter de rug is
@juffa wat heftig voor jullie. Hopen idd op 1 of 2. Ik snap dat het spannend is en blijft. Wel fijn dat je zo strak onder controle zit en dat ze de baby goed in de gaten houden. Dikke knuffel van hier. @Krokodil16 wat vervelend dat je nog n keertje terug moet komen. Maar fijn dat t vanuit 2 kanten er al goed uit zag. Komt vast goed volgende week. Voor jou ook n dikke knuffel. hier ook nog n week wachten op de guo. Spannend en dan niet zo zeer ivm t erfelijke syndroom, kans is erg klein dat ze dat gaan zien op de echo, maar meer de echo in t algemeen. Was t maar vast 23 april hadden we t gehad. Achja dat weekje vliegt ook zo voorbij.
Ja is ook mega spannend. Alles word zO uit vergroot. Ik heb vandaag de huig, oogvlies en de kleppen van de aorta gezien van mijn kind. Heel bizar. Elke mm word bekeken voor je gevoel.
@juffa wat heftig zeg! Hopelijk mag het meevallen en lost het zich vanzelf op! En fijn dat je er zo op tijd bij bent. .. nog meer dames die al lekkende borsten hebben? Jemig zo vroeg heb ik het nog nooit gehad
Yes!! Gister toevallig onder de douche. Een borst maar, maar dacht ook wat? Is dat melk? Toen ik erin kneep kwam er echt een straaltje. Dus echt al melk. Die doen het dus ook nog
@Krokodil16 ik kan me dat goed voorstellen! Hopelijk kunnen ze het kindje volgende keer wel van die kant bekijken.
@juffa vind het heel heftig voor je, gelukkig duurt het leven naar de echo's toe niet zo lang, maar het lijkt mij ook erg intensief voor jullie. Hopelijk lukt het om niet te veel te stressen en dat je van de zwangerschap kunt genieten! @Olle83 ik had het mijn vorige zwangerschap ook al heel vroeg, met 17 weken al! Was echt niet leuk haha ik ging zuur ruiken nu hoop ik erop omdat ik dan denk dat het een goed teken is voor de borstvoeding, alhoewel het niets zegt als je het niet hebt, maar toch!
Haha toevallig deze zwangerschap nog niet! Bij de vorige had ik serieus vanaf 18 weken echt hele plassen melk in bed, dus ik zat er nu ook al op te wachten. Maar het blijft droog!
Ik heb sinds paar dagen blijkbaar last van ichsias (als ik google moet geloven) alleen zonder de pijn, nou hoop ik dat die pijn dus ook mooi wegblijft haha. maar mijn rechterbil begint te tintelen zodra ik zit, elke keer als ik zit. Ben alvast begonnen met oefeningen, hopelijk gaat het daardoor beter maar rustig zitten kan ik zo niet meer. Iemand bekend ermee?