uitgerekend 1 t/m 15 september 2021 -deel 2-

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Krokodil16, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fitmom86

Fitmom86 Actief lid

9 jan 2021
    187
    341
    63
    Vrouw
    Ik moet vanmiddag voor extra controle, ik had zaterdag een paar keer dat m’n hart heel snel klopte (130-150 slagen per minuut) zonder echte inspanning. Gelukkig ging het weg toen ik ben gaan liggen. Sindsdien heb ik ook hoofdpijn en ben steeds licht in m’n hoofd/duizelig en enorm moe. M’n bloeddruk was ook bij de laatste 2 controles aan de hoge kant (bovendruk 140-145) dus ik wil toch voor de zekerheid alles nog even laten controleren.
    Baby is overigens super beweeglijk dus daar maak ik me verder geen zorgen om.

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Goed dat je het laat nakijken. Hopelijk is het niets bijzonders!

Fitmom86 vindt dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Goed dat je het even laat nakijken. Hopelijk geen gekke dingen.

Fitmom86 vindt dit leuk.
  4. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie de baby zo goed voelen!, Ik heb het idee dag ik de baby ook dagelijks voel❤ Ik voel het onder in mijn buik. Kan dat?. Voel een soort plopjes of zachte schopjes. Ben benieuwd wanneer het krachtiger word?.

Misselijkheid werd beter maar sinds een paar dagen weer meer aanwezig. Word juist misselijker als ik eet. Voelt alsof er een brok of eten vast in mijn keel zit. Naar gevoel. Ik wilde graag weer een paar uur aan het werk als boventallig. Maar twijfel. Ben het thuis zitten zo zat. Mis ritme en onder de mensen te zijn. Vraag mij alleen af hou ik t vol een paar uur die mondkapje. Heb daar moeite mee namelijk.

Hier is vanochtend de kinderwagen binnen gekomen. De musty nio sea green. Kreeg er een gratis luiertas bij e ln autostoel. Heb gekozen met bij betaling voor een luiertas die erbij hoort. Rn een voetenzak ipv een autostoel omdat ik die al heb. Heb nu alles op een kamer staan. Die staat helemaal vol!. Hebben nu wel alle grote dingen. Alleen nog een matrasje. Weten jullie welke goed is?. Heb een bopita slaapkamer. Zag dat ze ook van bopita matrasjes verkopen. Maar weet niet zo goed waar op te letten?.

Chechi en Patty91 vinden dit leuk.
  5. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder❤

6. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat het kamertje komt!, Leuk is dat he als je steeds meer in huis krijgt. Hier vind ik het heel bijzonder. Ook al staat alles nog in dozen. Ik kijk regelmatig even op de kamer die nu als opsla dient haha. En kijk dan even na de pakjes die ik al heb gekocht. Vind het een bijzonder idee dat ons meisje straks die kleertjes aan heeft❤

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wordt net teruggebeld door de huisarts dat mijn urine niet schoon is. Maar ze denken aan nierstenen ipv een blaasontsteking. Deze geven namelijk dezelfde klachten als een blaasontsteking en ook bloed in de urine. Wordt straks teruggebeld wat de verdere actie hierop gaat zijn.
    Iemand die dit ook eens gehad heeft?

8. Fitmom86

Fitmom86 Actief lid

9 jan 2021
    187
    341
    63
    Vrouw
    Oh bah, zelf geen ervaring maar klinkt naar. Sterkte!

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Noralie87 oh bah vervelend! Hier ook geen ervaring mee..

@Fitmom86 goed dat je het laat nakijken! Hopelijk geen gekke dingen

@Sascha81 misschien kan je het uitproberen als je het zat bent? Ik zou even overleggen en soms valt het op werk juist weer wat meer mee of is het een optie dat je zonder mondkapje werkt. Mensen die last hebben van astma etc hoeven in principe ook geen mondkapje op. De consumentenbond site is altijd handig om te kijken welke goed zijn. De ikea heeft 2 goede matrassen die op nummer 1 en 3 staan. De een is iets van himmalalv ofzoiets en de 3e is krummelur. Maakt niet uit welk bed je hebt, als het standaard maten zijn in ieder geval.

Hier gaan wij morgen de kamer verven :D En woensdag worden er wat kasten weggebracht naar ikea eindelijk! En dan hebben we de ruimte om de commode kwijt te kunnen en dan kunnen we ledikant in elkaar zetten :D

Sascha81 vindt dit leuk.
  10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nou, ik krijg toch weer een antibioticakuur en dit keer 10 dagen. Maar moet ook naar de uroloog voor een echo van m'n nieren. Om uit te sluiten of er een niersteen zit.

Patty91 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hopelijk is die kuur voldoende en komt er uit de echo niks!

12. Fitmom86

Fitmom86 Actief lid

9 jan 2021
    187
    341
    63
    Vrouw
    M’n bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant maar verder niks zorgwekkends. Voor de zekerheid hebben ze nog wel bloed afgenomen. Verder rustig aan doen en meer water drinken omdat m’n urine geconcentreerd was. Dat verbaasde me een beetje want ik drink sowieso altijd 1,5-2 liter per dag.

Noralie87, Patty91 en Krokodil16 vinden dit leuk.
  13. Fitmom86

Fitmom86 Actief lid

9 jan 2021
    187
    341
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat de kuur helpt en de uroloog niks vind!

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Gelukkig nu niks zorgwekkends! Ohh inderdaad dat word veel drinken zeg..

15. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dat wil ik ook maar probeer al 4 weken contact te krijgen met leidinggevende. Helaas is zij sinds een paar jaar niet meer wie ze was. En helaas na burn out is ze nog steeds niet de zelfde helaas. Krijg geen reactie op mails. (gister wel een gezamelijke mail maar geen reactie op die van mij) Heb ook ergens het idee dat zij liever heeft dat ik thuis blijf ivm werken ziekenhuis en covid. Maar baal ervan dat ik geen reactie terug krijg. Sinds ik thuis zit alleen via mail contact gehad. Laatste ik denk ik zo.n 6 weken geleden.

Oke thx zal eens even kijken op ikea.

Spannend hoor. welke kleuren gaan jullie gebruiken?.

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  16. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Oehh jakkes klinkt eng, Hopelijk is het niks. Ik heb wel eens dat mijn hart overslaat. Ook een heel naar gevoel.

17. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Volgens mij voelde ik de baby net links bovenin mijn buik❤
    Zeg wel volgens mij haha maar wat kan het anders zijn he;). Zo,n apart gevoel is dat. Gek idee vind ik het nog steeds dat er een mensje in mijn buik zit. Vooral nu ik haar begin te voelen!

juffa, Vlindertje95, Lily94 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ohh wat raar zeg.. burn out kan gebeuren natuurlijk maar als ze nu weer werkzaam is dan moet ze ook haar taken uitvoeren.. of een vervanger hebben voor haarzelf.. dan zou ik bedrijfsarts inschakelen want ik denk dat je in de ziektewet zit?

Het behang is beetje zand/wit kleur en de verfkleur sluit daar het mooist op aan haha, tenminste dat hoop ik haha want het duurt altijd paar weken voordat ik een kleurtje kies die bij het behang past maar op een grote muur is dan weer heel anders:roflmao: Wij hebben houten meubels en ik ga even kijken of het nodig is om er een te verven ja of nee. Verder wil ik er wat donkergroene accessoires bij met misschien dat roest wat je nu veel ziet. Maar mezelf kennende kan dat ook heel wat anders worden :roflmao:

Chechi vindt dit leuk.
  19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Rustig aan doen idd!!

20. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Zij is al een tijd terug alleen helaas als je contact zoekt reageert ze of niet of na een lange tijd. Heb haar vandaag weer een mail gedaan. En er dingen in gezet als verlof berdrijfarts en uwv die mij in mei belt. Werd kort daarna gebelt door haar. Heb Din een afspraak met haar. En wil een paar uur gaan werken per week. Tot verlof blijf ik dan boventallig. Kan dan weg gaan wanneer ik het niet meer volhou. Vind het wel een fijn idee dat ik weer bezig ben en onder de mensen ben. Muren komen wel op mij af. Vooral als het zo slecht weer is.

Hoe zit het met verlof bespreek je dat met leidinggevende of arbo. Zij dacht arbo.

Wat leuk zeg. Haha herken het heel goed ben zelf een drama met kleuren kiezen. hopelijk gaat t met de baby kamer makelijker!

Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina