uitgerekend 1 t/m 15 september 2021 -deel 2-

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Krokodil16, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dan ben je kots en kots misselijk.... Zal het volgende week wel even overleggen met de vk als ik controle heb. Wat ze dan eigenlijk willen controleren met dat drankje. Dat je geen hele zak snoep achter elkaar leeg moet eten :roflmao:

Fitmom86 en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik gebruikte vaak Kruidvat of etos maar ook huismerk van de Hoogvliet supermarkt. Zal ook wel niet goed zijn, maar 't is wel goedkoop.

Jaaa hier ook alweer 25 weken vandaag!

Sascha81, juffa en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Krokodil16

Krokodil16 Bekend lid

8 jan 2021
    764
    811
    93
    Vrouw
    Hahahah ik ben benieuwd

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Qua verzorging lotiondoekjes heb ik nu paar verschillende in huis kijken welke het fijnste is. En ik denk dat ik wel kijk voor naïf of krijg naïf wat ik begrijp is dat je ook maar heel weinig gebruikt dus dan doe je er ook lang mee. Hoor daar veel goede verhalen over en ik heb zelf een hele gevoelige huid dus als hij mijn huid heeft dan word het goed kijken naar de ingrediënten die erin zitten haha. zwitsal ruikt lekker maar hoor daar toch wel meer allergie verhalen over dus als ik die krijg prima, maar durf zelf die niet gauw te kopen

Sascha81 en Chechi vinden dit leuk.
  5. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Beetje late reactie van mij. Maar hier ligt ie ook alleen maar met zijn voetjes naar beneden. Altijd getrap op mijn blaas. Heel af en toe denk ik Yes hij is gedraaid, maar dan ligt ie toch alweer heel snel met zijn voeten beneden.

6. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    @Sascha81 wij gebruiken hier altijd zwitsal (voor het badje, douchegel, shampoo en haarlotion). Echt nooit ergens last van gehad. Bodylotion gebruiken wij eigenlijk amper. Onze dochter heeft nooit last gehad van huidirritatie/eczeem. Ik zou dus gewoon proberen wat voor jullie werkt. Ik kan me voorstellen dat als je kindje een heel gevoelig huidje heeft dat bepaalde producten met parfum dan niet goed kunnen zijn, maar dat weet je van tevoren niet. Ik had ook alle babywasjes de vorige keer braaf met neutral gewassen, maar de kraamhulp heeft in de kraamweek alles wel met lekker wasmiddel gewassen en ze zei dat dat prima kon, dat je dat toch even moet uitproberen. Onze dochter heeft toen ook nergens last van gehad. Maar dat verschilt dus echt per kindje en kan je van tevoren nog niet zeggen lijkt me :)

Sascha81 en Orchid24 vinden dit leuk.
  7. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik niet de enige dus hahaha :roflmao: hopelijk draaien onze baby’s gewoon op tijd!

Noralie87 en schatje85 vinden dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Oh zo’n naar gevoel hè. soms ook echt recht naar onder. Voelt nogal raar :|

Net pijn/gespannen aan 1 kant dus wie weet is ze gaan draaien haha.

9. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ja dat is n heel k*t gevoel. En vaak doet t gewoon pijn. Dan zeg ik ik hoop dat ie snel draait want dit is niet te doen. Geeft mijn man als reactie dan trapt hij straks tegen je ribben aan en klaag je daar weer over:roflmao:

Vlindertje95 en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ik had heel wat pagina’s bij te lezen.
    Ik voel me de laatste weken niet echt lekker. En ben druk vooral in mijn hoofd met de dingen die gaan komen.
    Volgende week vrijdag eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. Dan beginnen mijn man en schoonvader met klussen. Het is de bedoeling om eind juli in de woning te trekken. 2 augustus moeten we onze sleutel inleveren van onze huidige woning. Het is echt n hele grote klus om alles voor die tijd klaar te krijgen. Maar ik heb er zelf geen grip op dus moet maar proberen om het los te laten.
    Ik werk nog steeds 3 dagen, wordt wel echt zwaar, hoop het nog 7 weken vol te houden dan begint eerst mijn vakantie en aansluitend mijn verlof.
    Ik breng mijn dochter alleen nog maar op mijn vrije dagen naar school. Met een kinderwagen met 4 kinderen erin naar school lopen is echt te zwaar, gelukkig neemt mijn man dat over.

Afgelopen woensdag is mijn suiker geprikt, eerst nuchter daarna naar huis om normaal te ontbijten en dan 2 uur daarna weer. Gelukkig niet met zo’n drankje waar jullie het over hadden.
    Wordt zo n keer gebeld door de gyn voor de uitslag. Denk dat t wel goed zit.

mijn dochter mag weer mee naar de vk, ik loop deels bij vk en deels bij de gyn.
    Dus 4 juni n pret echo gepland zodat ze de baby broertje ook eventjes kan zien.

Noralie87 en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Pfff ja t doet regelmatig gewoon pijn op die plek. Heel soms ineens wat hoger maar bijna altijd recht naar beneden haha.
    Mijn vriend zegt precies hetzelfde :roflmao: en toch lijkt me ribben wat fijner dan recht naar onder. Soms ben ik bang dat ze zichzelf er zo uit trapt :rolleyes:

schatje85 vindt dit leuk.
  12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ah kijk dat is beter met gewoon ontbijten. Hoorde ook dat ze bij andere vk praktijk hier het idd ook zo doen.

Succes met de verhuizing, lijkt me ook zwaar als je zwanger bent!

13. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook totaal geen zin in. Vorige zwangerschap precies t zelfde mee gemaakt. Maar dit is de enigste kans om in t oude huis van mijn opa te gaan wonen. Dus moeten we t er maar voor over hebben.

14. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Suikers zijn goed :thumup: nuchter 5.1 en 2 uur na het eten 4.6

15. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nou die is zeker niet gedraaid :( M’n hele onderkant + blaas bont en blauw getrapt net :thumup::|

16. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    doet het echt zeer ja? Ik kan me daar echt nog niks bij voorstellen en dat terwijl ik de kleine toch al heel duidelijk voel en heel duidelijk zichtbaar schopt etc :roflmao: hier gaat ie vaak snachts op mijn blaas te keer, voelt eerder grappig en moet dan vaker naar de wc. En zijn andere schopjes ondanks dat ze echt duidelijk voelbaar en zichtbaar zijn pijnlijk kan ik het niet noemen. Enige wat soms is dat het iets oncomfortabel voelt als hij echt helemaal tegen mijn huid wilt aanliggen en er bijna uit wil komen zegmaar of bij mijn ribben wilt liggen waardoor ik kaarsrecht moet zitten maar dat is ook nog niet echt pijnlijk. Punt komt nog wel dat het zeer gaat doen, maar daar heb ik nu gelukkig nog geen last van! Vervelend dat je er dan wel al last van hebt :|

17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    komt een hele drukke tijd aan inderdaad! Veel succes en als werken niet meer gaat, wel aan toegeven he goed voor jezelf zorgen! Leuk een pretecho! Hopelijk suikertest ook goed

18. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Hier t zelfde. Vanmiddag lag die naar boven maar dat was weer voor korte duurt. Hij draait iedere keer snel weer met zijn benen naar beneden. Moest net echt flink zuchten toen die tekeer ging :eek:

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  19. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Suiker was prima staat hier ergens boven ;)

Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Chechi

Chechi Niet meer actief

Wij gebruiken Naif. En alhoewel het aan de prijzige kant is, doen wij een heel jaar met het setje. Je gebruikt zo weinig bij die kleintjes. Niks gehoord over dat het niet goed is, is ontworpen door dermatologen. Mijn zoontje heeft erg gevoelige huid en reageert op andere producten minder goed.

Sascha81 en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina