@Lily94 Wow, wat een duidelijke echo. Geniet ervan! Bij jou is de Nub wel heel duidelijk ja. Benieuwd of het zo blijft.
@Lily94 super! Haha duidelijk ja ben benieuwd of het zo blijft! Andere dames veel succes en plezier vandaag!
Toch maar fb aanmaken daar kun je hem wel plaatsen. Ik had gisteren ook n super leuk filmpje. Mijn dochter heeft de baby nu ook echt zien bewegen. Fijn dat alles er goed uit ziet! Super mooie echo oh dames door jullie post heb ik zin in duo drop en waterijs. Ik moet vanavond boodschappen doen zal vast in de kar verdwijnen ik vind het nu ineens snel gaan. 2 weken geleden de termijn echo waar ik zolang op heb gewacht en nu alweer ruim 12 weken. Hoop dat de volgende weken ook allemaal voorbij vliegen. Komt denk ik ook wel omdat iedereen het weet en je er gewoon over kan praten
@schatje85 ik vind het ook steeds sneller gaan! Nu vind ik dat niet erg, maar denk dat ik straks wel denk wow even wat langzamer graag!!
@Lily94 Super fijn! Zo bijzonder. Ik wil je gevoel niet verpesten maar hij kan echt nog omhoog gaan. Mijn echoscopiste zat te vertellen dat ze het samen met een collega bij haar iedere dag checkten en op 11+6 stond hij ineens kaarsrecht omhoog. Andere meiden die nog moeten super veel succes! ❤️
Lief dat je het vraagt. Erg wisselend. Overdag wel afleiding maar bij rust gaat mijn hoofd aan de haal. Als mijn telefoon gaat dan stijgt mijn stressniveau. Ik vind het allemaal erg spanning. Ik zou willen dat het 6 maart is. Heb ik de guo achter de rug en de nipt uitslag ook al binnen
Dikke knuffel. Ik wou dat ik wat onrust van je weg kan nemen. Hopelijk krijg je snel de uitslag en is alles goed.
Als je straks in ieder geval de uitslag hebt dan is dat alweer een zorg minder. Hoop dat de tijd voor je voorbij vliegt! Nog iets meer dan een weekje en dan heb je ook dat eindelijk achter de rug.
WAAAH ik ben best nerveus weer En ik moet nog zolang wachten Wordt een heeeeeeele lange dag Zojuist wel alvast een prikafspraak voor de NIPT gemaakt Moet toch bloed laten prikken voor onderzoek en echt geen zin om later in de week WEER te moeten prikken
Haha neee je verpest mijn gevoel niet hoor! Bijzonder dat die toch ineens zo omhoog was gaan staan. Wij hebben 1 dochter dus nu een zoon zou ook super leuk zijn, het maakt ons echt helemaal niks uit. Alleen de schedelvorm is echt exact zoals die van onze dochter en de nub staat zo duidelijk in de meisjesstand (er zit ook een 'vorkje' als uitsteekseltje bij de nub, dat schijnt ook meisjesachtig te zijn), dat mijn voorgevoel nu wel echt een meisje is. Maar ik ga natuurlijk nog nergens vanuit! We wachten rustig af.