Rompers vraagje.. shirtjes, broekjes, zie veel leuks dus koop van alles haha. Alleen heb nog niet veel rompers omdat ik blijf twijfelen qua weer en zo’n pasgeborene wat handig is en wat nodig is. Geen mouw, korte mouw, lange mouw? Hoeveel? Kies ik dan gewoon simpel basic of leuk patroontje haha
Ik heb zowel in 50 als 56 wat met korte en lange mouwen. Sowieso van alles wat witte (3 ofzo per maat en soort) en dan in 56 nog wat gekleurde met lange en korte mouwen.
Hier vooral maat 56, die rib rompers van de hema vallen mooi smal. Heb lange en korte mouw. Korte voor onder een shirtje en de lange kunnen evt gewoon zo met een broekje als het warm is. Heb deze keer veel overslag rompers. Niet eens omdat het handig is. Maar vooral omdat ik die wel mooi vind om gewoon zo te dragen. In sept is het waarschijnlijk nog behoorlijk warm dus dan is een romper met broekje voldoende.
Deze van NAME IT vallen trouwens ook heel smal! En wel voldoende rek erin. Owja! Hema heeft tegenwoordig bij veel rompers een dubbele rij knoopjes. Dan gaan ze lekker lang mee.
Ik heb voornamelijk korte mouw rompers. Wat ook praktisch is in t begin zijn de overslag rompers hoef je ze niet steeds over het hoofd te trekken. Basic is t makkelijkste want als je lichte kleertjes hebt die schijnen wel eens door... en dan n aantal met n leuk patroontje gewoon voor de heb
Morgen poging 2 suikertest, nu vroeger dus dat scheelt misschien weer iets. Alleen wel verder weg omdat het hier te lang duurt voor ik weer terecht kan. Denk dat ik dit keer toch maar iemand mee vraag dan want als ik zo beroerd ben en met autorijden ben ik altijd extra beroerd, vind ik geen fijn idee om te moeten rijden heen en terug zonder iemand
Hopelijk houd je het dan wel binnen! Anders kan je ook nog zelf een dagcurve doen, ik vind dat zelf veel beter inzicht geven hoe je reageert op je normale eetpatroon.
Och dames, ik ben hier al een tijdje niet geweest En teveel om terug te lezen ben ik bang Hier gaat het gelukkig wat beter. De pijn in mijn bekken blijft stabiel; bewegen en rust afwisselen en hier een middenweg in vinden lijkt te werken. Ook al 2 weken (op gisterochtend na) gaan migraineaanval meer gehad Ontspanning lijkt hier het sleutelwoord. Helaas wel carpaaltunnelsyndroom in beide handen/armen er voor teruggekregen Fysio, dry-needling en 's nachts een brace lijkt iets te helpen. Ook hier vliegt de zwangerschap en de dagen voorbij, aankomende donderdag al weer 25 weken Ook groeit het buikje enorm! Hij beweegt enorm en zit haast niet stil, met name 's nachts niet Vandaag kunnen wij de babykamer afhalen en eindelijk in elkaar zetten deze week. Het is toch best een drukke bedoeling met een peuter van 2 in huis en een man die 60 u per week werkt Gelukkig heb ik veel bijval van onze ouders.
Ik heb rompers maat 50/56. Met mouw en zonder mouw. Met en zonder printje. Het kan namelijk in september nog best warm zijn en ook nog een hittegolf komen. Heb ook een paar pakjes met korte mouw, als het toch niet warm wordt dan doe ik daar rompers met lange mouw onder dus daar ook een paar van. Heb eigenlijk van alles wat voor koud en warm weer.
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 29 augustus ♡ MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 30 augustus ♡ Lilyfee - 31 jaar - 3e kindje 01 september ♡ Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september ♡ Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september ♡ Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Patty91 - 29 jaar - 2e kindje 04 september ♡ LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje ♡ No4 - 37 jaar - 4e kindje 05 september ♡ Chechi - 31 jaar - 2e kindje 06 september ♡ Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Vlindertje95 - 26 jaar - 1e kindje 07 september ♡ Annesmit - 27 jaar - 1e kindje ♡ Olle83 - 32 jaar - 4e kindje ♡ Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje 08 september ♡ Savera - 28 jaar - 1e kindje ♡ Krokodil16 - 30 jaar - 3e kindje 09 september ♡ Mariekemama - 35 jaar - 3e kindje ♡ xxmoixx - 29 jaar - 1e kindje 10 september ♡ Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje 11 september ♡ Juffa - 25 jaar - 1e kindje 12 september 13 september ♡ Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september ♡ JB27 - 31 jaar - 2e kindje 16 september ♡ BlueEyedSoul88 - 33 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ jongen (13) | meisje (9) | verrassing (1) ------------------------------------------ Afspraken: Mei 29 mei 08.20 - Orchid24 - Suikertest Juni 1 juni 9:30 - Lily94 - kinkhoestprik 1 juni 11.30 - Patty91 - Echo + gesprek gynaecoloog 3 juni 8.30 - Olle83 - suiker prikken 4 juni 15:00 - schatje 85 - pret echo (dochter mag mee) + controle vk 4 juni 17:15- Krokodil16- Controle vk 8 juni 8.50 u. - Noralie87 - kinkhoestprik 8 juni 09:15 - xxmoixx - controle vk 8 juni 12.00 - Orchid24 - 2D pretecho 9 juni 8:40 - schatje85 - rhesus C prikken. 9 juni 8.50 u - BlueEyedSoul88 - Groeiecho + uitslag 10 juni 09.45 - Orchid24 - Controle vk 11 juni 15.45 u. - Noralie87 - 3D/4D pretecho 15 juni 11.00 u. - Noralie87 - groeiecho 17 juni 08.00 - Lily94 - controle vk 17 juni 09:30 - fitmom86- controle en ctg 17 juni 10.40 - Olle83 - controle vk 17 juni 17:45 - Chechi - pretecho 18 juni 9:00 - schatje85 - groeiecho 28weken gyn 22 juni 9.00 - Noralie87 - controle vk 22 juni 16:40 - JB27 - groeiecho gynaecoloog 25 juni 11.15u - Lilyfee - controle + groeiecho 28 juni 11:00 - Vlindertje95- Controle gyn 30 juni 13.00 - Olle83 - Groeiecho Juli 5 juli 08.10 u - BlueEyedSoul88 - Groeiecho + uitslag 6 juli 14:00 - JB27 - controle VK bevalplan bespreken 9 juli 13:30 - schatje85 - echo Erasmus schedeltje 13 juli 08:45 - Lily94 - groeiecho 16 juli 09:00 - Patty91 - Placentalokalisatie 26 juli 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn Augustus 9 augustus 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn 23 augustus 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn 30 augustus 14:15 - Vlindertje95- Controle gyn September 6 september 13:15 - Vlindertje95- Controle gyn —————————————————— ✰Vlindertjes✰ Nenp Rowena25 LaVitaBella
Ja dat is hierna de optie die overblijft inderdaad, maar ze willen het liefst met dat drankje omdat dat blijkbaar toch nog steeds het meest betrouwbaar is. Ik ga vanavond voor 12 uur denk ik nog even flink eten, zodat ik in de ochtend misschien minder honger heb en vk gaf als tip drankje langzaam drinken. Misschien kan ik nog vragen voor buiten te zitten of raam flink open voor frisse lucht en dan redden we 2 uur ipv 1 uur hopelijk
Gelukkig gaat het wat beter. Hier is rust ook het sleutelwoord. Dus ik doe rustig aan en dan gaat het goed!
Ik had er ook moeite mee om het binnen te houden hoor... Het is ook gewoon heel veel suiker op je nuchtere maag.
Hier nog steeds lekker vakantie, het weekend weekendje weggeweest met de hele familie. Zo genoten van alles neefjes en nichtjes en fijn kunnen kletsen met mijn nicht die 3 weken eerder uitgerekend is. Zij heeft vorige week Pfizer vaccinatie gehad. Ik twijfel nu toch een beetje. Maar denk toch dat ik me niet laat inenten. Pas na de bevalling.
Ja zeg dat, ik vond het niet vies maar ik merk in de hele zwangerschap al dat ik echt snel niet lekker ben. Laatst moest ook tandartscontrole even onderbroken worden omdat ik heel duizelig en licht werd en vaak in de auto etc. Normaal echt niet gauw last van, maar nu na het eten en op allerlei momenten maargoed vk zei dat meestal 2e keer lukt dus daar gaan we gewoon voor!
Klinkt heerlijk! Vooral bij je gevoel blijven dat is in dit geval (ofja eigenlijk altijd) het beste wat je kunt doen
Ik had het vannacht. Vreselijk duizelig en misselijk. Kan de baarmoeder zijn die op een bloedvat drukt en daar wordt je niet lekker door.
Ik ben niet bang voor de zwangerschap of vroeggeboorte ofzo, maar wat er gaat gebeuren op lange termijn. Ik ben nogal van de uitersten bij een zwangerschap en bevalling. Dus zul je nèt zien dat ik bij die hele kleine groep hoor waar er zeldzame bijwerkingen bij het kind zijn opgetreden en dan kan ik het mezelf nooit vergeven.