@Patty91 succes vandaag! de suikertest is gelukt voel me ook heel anders vandaag. Zaterdag was gewoon ellende hele dag daardoor, maar nu alleen wat moe verder prima. Denk dat savonds laat nog wat eten en drankje langzaam drinken wel heeft geholpen!
Dat doet ze idd. Toen ze hoorde dat de operatie op de planning stond wisten we al in dec maar het wachten was op een ic plek. Toen zei ze maar ik wil niet dat ze weer mijn hoofd gaan opereren. En toen heb ik haar in kindertaal uitgelegd dat er geen keuze is en dat dat moet gebeuren omdat haar hersenen wel groeien omdat ze zoveel nieuwe dingen leert op school. Maar de schedel niet en anders past het niet meer. En toen was haar reactie, ik snap het dan is het prima, maar ik vind het wel spannend. En dat is logisch. wij zijn altijd erg open en eerlijk met dat soort dingen. jullie dochter snapt het dan ook al goed wat er gaat gebeuren denk ik.
Lijkt me zo moeilijk.. denk wel goed dat jullie er zo open over zijn binnen een week de uitslag geloof ik, kon waarschijnlijk donderdag de vk wel even bellen ben benieuwd
Makkelijk is t niet. Maar t is iets waar we mee moeten dealen. Verder is ze een heel gezond pienter meisje, en doet ze niet onder voor haar leeftijdsgenootjes. Alleen qua lengte ze is net aan 1 meter geweest. De tweejarige peuters die hier komen zijn net zo groot, maar verder is ze n normaal kind. En ik merk hoe opener je over zulke dingen praat hoe beter je ermee om leert gaan. Het is iets wat bij haar hoort haar hele leventje. Het kan zijn dat ze nog wel 2/3 x n grote operatie moet ondergaan. Maar om daarvoor nou altijd in angst te leven. Ons dappere meisje komt er wel.
Ja dat is ook zo, fijn dat jullie er op die manier mee om kunnen gaan! Qua lengte heb ik ook pech maar ach klein is fijn zeggen ze dan haha!
Jaa dat is heel belangrijk. Doen we hier ook. Ik denk dat ze hem een paar dagen inslaap houden na de operatie op de IC. Was de vorige keer ook (een week toen). Jaa hij weet het helemaal. Mama geen kapje. Ik wil een infuus. Minder eng. Zegt hij
@Orchid24 fijn dat de suikertest nu wel gelukt is! Hopelijk een goede uitslag Vanochtend de kinkhoestvaccinatie gehad. Gelukkig nergens last van. Onze stokke tripp trapp is net binnen gekomen, helemaal blij mee
Jeetje @schatje85 @Krokodil16 @Noralie87 wat staan jullie spannende tijden te wachten!! Ons zoontje is nu 2x geopereerd en vond ik al niets maar als ik jullie operaties voorbij hoor komen was dat van ons peanuts. Heel veel sterkte!!!! Vandaag echo gehad en de kleine man werkte voor geen meter mee. Hij is echt flink gegroeid en loopt mooi op alle groeicurves. Mijn placenta lag te dicht bij de uitgang maar door de mega groeispeurt van mijn buik is hij onwijs opgeschoven en ligt dus niet meer in de weg Mijn placenta is gelukkig ook niet vergroeid aan mijn litteken! Dus dat was goed nieuws. Omdat ik nog steeds pijn heb is het dus nu zeer waarschijnlijk scheurend littekenweefsel maar dat is niet vast te stellen. Ik blijf nu in het ziekenhuis lopen voor alle zekerheid en over een paar weken gaan we kansberekening van mijn bevalling maken Al met al ben ik best opgelucht!
De operatie van ons meisje valt niet mee. Maar toen wij in het Ronald mcdonaldhuis verbleven tijdens en na haar operatie hoorden we nog vele heftigere dingen. Brrrr kippenvel wat we daar allemaal hoorden van mensen die daar ook tijdelijk verbleven. elke operatie van je eigen kind is spannend. Of het nou om keel amandelen gaat of n schedel correctie. fijn dat je placenta zo is opgeschoven. Dat scheurend littekenweefsel kan dat verder voor complicaties zorgen? Of is het alleen de pijn? (Wat natuurlijk ook mega kl*ten is)
@schatje85 dat hadden wij precies hetzelfde. Als je in het Ronald MC Donald huis verblijft dan hoor je nog vele male heftigere verhalen. Vooral van harte kindjes, wij hebben echt geluk gehad dat ze het zo goed doet met haar afwijking. Maar wat jij ook zegt, je gaat al snel meten met een ander terwijl iedere operatie van je kind spannend is!
Grrrr schoonmoeders vanmorgen ben ik bij de fysio geweest. Kreeg n beetje op mijn donder. Ik mag geen boodschappen meer doen en geen zwaar huishoudelijk werk. Heb ik het erover met mijn schoonmoeder. Ja moet je toch maar doen want je man kan dat ook niet allemaal erbij doen! net of ik voor de fun last heb van de bekken ofzo...
Ze vind dat mijn man al veel te druk is. Hij werk fulltime. Is daarnaast alle tijd wat hij heeft aan t klussen in ons nieuwe huis. En ze vond dat hij dat er niet bij hoeft te doen! Ik moest maar even doorzetten. Ze zei laatst al dat zij zelf met dit termijn nog op n lader stond de ramen te lappen. Ja dus, ik kan dat niet! Pfffff ben wel n beetje pissig