@Chechi jij had de informatie avond bij het vcn gedaan toch over de bevalling? Is dat echt informatie of moet je ook dingen doen samen haha? Heb hem dinsdag maar is nu via zoom
Ja die moeten wij ook nog plannen! Wij hebben in juli de bevallingscursus. Borstvoeding nog niet gepland. @Chechi oef gelukkig geen rare oefeningen haha. Ik weet niet of iemand van jullie in het cwz wilt bevallen maar er is binnenkort een digitale rondleiding je moet je wel inschrijven maar het is gratis.
@xxmoixx vet stom is dinsdag en dan heb ik dierentuin en bevallingscursus. Alles is op dinsdag Ik ga ook zwangerschapszwemmen met groepje van CP maar ook dat is op dinsdag, dus ik begin week erna hopelijk word het nog een keer georganiseerd.. zie nu dat vorige 26 mei was, dan wie weet eind juli weer
Ik wil waarschijnlijk in het Radboud bevallen. Ben destijds daar bevallen. Wel het cwZ gezien. Ik vind de 1 persoonskamers van CWZ wel erg fijn, maar wat voor mij de doorslag gaf is dat er niet altijd een anesthesist aanwezig is om je een ruggenprik te geven. En dan kunnen ze best moeilijk doen om diegene met dienst op te roepen.. ken meerdere mensen die daar last van hebben gehad en m’n VK bevestigde dat dat regelmatig gebeurd. Daarnaast ga je binnen een paar uur bij een goede bevalling weg. Dus dan vind ik een 2 persoons kamer niet zo erg. En als er medisch echt iets aan de hand is, vertrouw ik meer op Radboud dan op CWZ qua kunde, dus dan liever artsen die ik vertrouw dan een een persoons kamer. Allemaal een gevoelskwestie!
Ohhh dat is bij ons niet gezegd? Pfff.. Volgende afspraak nog maar bespreken dan. hoe zit dat trouwen als je een spoed keizersnede moet? Dan is er toch ook iemand aanwezig..?
Ik las online juist meer negatievere ervaringen van het radboud, op een of andere manier gaat mijn voorkeur altijd uit naar het cwz maarr het is misschien wel goed om beide even goed te bekijken/bespreken. Ik wil eigenlijk graag een bad, bij het cwz is er maar 1 kamer die dat heeft helaas. En bij radboud moet je daar weer voor betalen dat vind ik dan ook wel weer jammer..
Met een spoed keizersnede wordt de dienstdoende anesthesist opgeroepen, maar die komt dus niet graag voor reguliere bevallingen.