uitgerekend 1 t/m 15 september 2021 -deel 2-

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Krokodil16, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

Chechi Niet meer actief

Het kan ook indalingspijn zijn! Dat zijn ook een soort krampen/steken. Vaak gaat het gepaard met darm klachten. Hier ook al de hele week last van.

Vlindertje95 en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja daar twijfelde ik ook nog over. Maar dit had ik de vorige keren ook toen m’n buik zo groeide. Dus geen idee wat het nu is. Volgens mij ligt ze ook nog niet goed om in te dalen :rolleyes: Donderdag controle, eens zien wat ze zeggen over de ligging etc.
    Hoe is het met jou?

juffa en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ze kunnen ook in stuit indalen hoor.... ;) maar dat hoop ik idd niet voor je.

Hier totaal nog geen tekenen van indalen gelukkig want volgensmij ligt ie nog steeds in stuit.

juffa, Chechi en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier ook pijntjes, maar vind het vergelijkbaar met mijn vorige blaasontsteking dus ik ga morgenochtend toch voor de zekerheid even urine opvangen en de hap bellen..

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  5. Chechi

Chechi Niet meer actief

Over het algemeen goed! Wat afronding stress op het werk.. de zolder is nu af en de vloer gelegd, dus we kunnen beginnen aan de babykamer! Vandaag de eerste spulletjes kopen bij de Ikea.

Ik heb dus wel last van indalingspijn denk ik. Hij is nu ook super bewegelijk aan één kant en voel af en toe zon voet omhoog steken haha.

6. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ahh leuk dat je eindelijk kan beginnen! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Hihi dat bewegelijke is hier de laatste dagen ook ineens. Maar vaak grote lichaamsdelen, ik kan nog niet echt voeten ofzo onderscheiden. Hopelijk daalt hij dan snel in zodat die pijn wat afneemt.

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Grappig die lichaamsdelen. Gisterenavond kon ik ook een voetje voelen. Helemaal bovenin.
    Hij was ook zo ontzettend bewegelijk!

Orchid24 en Chechi vinden dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Haha grappig dat ze allemaal zo druk waren de laatste dagen! Storm op komst :roflmao:
    Deed gewoon pijn hier.. Maar ben er wel blij mee. Liever dat dan dat ze weer zo rustig is.

Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja dat heb ik ook liever hoor. Beter een bewegelijk kindje dan dat ik hem niet voel. Dit is ook het bewegelijkste kindje van de 3 in mijn buik. Ik voel ook echt al zijn bewegingen. Dus wanneer ik echt helemaal niks voel, moet ik echt aan de bel trekken!

juffa, xxmoixx en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Vervelend dat jullie last hebben van buikpijn maar vind het toch wel fijn om te lezen. Omdat ik zelf ook al begon te twijfelen of die menstruatie achtige buikpijn er nou wel of niet bijhoort nu. Gelukkig zakt het elke keer snel weer weg.

Noralie87, xxmoixx en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Krokodil16

Krokodil16 Bekend lid

8 jan 2021
    764
    811
    93
    Vrouw
    Ik heb ook regelmatig dat menstruatie gevoel. Verloskundige zegt dat het erbij hoort.

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier geen blaasontsteking :D dus de onderbuikpijn zal wel termijn gerelateerd zijn haha!

13. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Goed om het toch even te laten checken! Hier is het na 3 dagen weer iets minder. Zal wel met vlagen komen idd van het termijn :) Een kruik helpt hier altijd wel heel goed. Mocht je er erge last van krijgen.

Het heeft me wel getriggerd vast de laatste dingen te regelen haha. De eerst was zit erin en heb een lijst met laatste spullen die nog gehaald moeten worden. Van de week maar eens bestellen. Met 34 weken toch ook maar vast de vluchttas en klossen enz regelen.

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja het leek gewoon veel op toen dus dacht toch maar even checken inderdaad! Ja dat is een goede!

haha:roflmao: Ja ik wil echt hele huis onder handen nemen, weet gewoon niet eens waar te beginnen. en dan denk ik als ik dat nu doe wil ik dat dan straks niet weer allemaal doen? :rolleyes: Maarja kan ook niet alles in die laatste weken doen, maar wil het gewoon allemaal schoon hebben precies op het moment dat de kleine komt :roflmao: Wasjes wacht ik nog even mee, maar ga inderdaad rond week 33-34 wel klossen huren. En denk ook zo'n rugsteuntje die handig kan zijn met borstvoeding geven en misschien een po stoel:oops: is beetje douche kruk en wc ineen. Hebben boven geen wc en moet altijd vaak naar wc dus denk misschien toch handig om die te hebben:|

15. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja ik wilde dus ook wachten tot mijn verlof maar begin nu toch wel echt drang te krijgen.. In het ergste geval doe ik sommige dingen maar opnieuw haha. Ik ga bv het bedje niet al opmaken, maar dan ligt het wel vast gewassen klaar :) Ik wil bv ook 2 setjes van ons eigen beddengoed extra gewassen hebben (las ik ergens als tip). Normaal was ik op zaterdag ochtend ons beddengoed en gaat dat er tegen de avond weer op. We hebben wel meer maar dat ligt in een la, zal wel lekker muf zijn haha.

Oh ja dat rugsteuntje en die andere spullen werden hier ook aangeraden. Is kraamzorg al bij jou geweest? Hier heeft ze een en ander aangekruist wat handig is en waar te bestellen etc.
    Wij hebben gelukkig wel een wc boven, anders zou ik voor de zekerheid ook zo'n postoel bestellen hoor. Wat maakt het uit? Straks lig je hartstikke kreupel na die bevalling en kan je niet zo de trap af.. Je kan het maar beter hebben en niet gebruiken dan dat je erom verlegen zit :) Wij bestellen denk ik nog wel een douche kruk. Ik twijfel even want we kunnen net zo goed een klapstoeltje in de douche zetten? Vond de kraamzorg alleen minder veilig.. Dus we gaan dat toch maar doen. Beter ermee verlegen dan erom toch :)

Het huis zelf schoonmaken ga ik nog niet aan beginnen hoor haha. Doet vriendlief nu al grotendeels. Ik ben wel bezig met wat opruimen (vandaag alle half dode planten weggegooid uit de woonkamer :roflmao: het is maar wat je bedenkt he met al die hormonen). Ik denk dat op het einde mijn schoonmoeder wel extra komt om te helpen poetsen (kan al zo weinig zelf meer, en die buik groeit enorm nu. En zij wilt graag wat doen, dus prima). Mn zusje en moeder boden ook al aan. Dus ik hoop dat die rond week 38 een keer een grote poetsbeurt doen..:rolleyes:

Orchid24 en Vlindertje95 vinden dit leuk.
  16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb daar ook zo'n last van, die nesteldrang.... Nog even dan kan ik me gaan uitleven.
    Wasjes wacht ik mee tot 34 weken. Dan zijn de Kids week met opa en oma mee en kan ik alles rustig doen!

Orchid24 vindt dit leuk.
  17. Chechi

Chechi Niet meer actief

Gelukkig!

Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja slim! Ik ga ook beginnen deze week met alle kasten uitzoeken en anders indelen. Dat schoonmaken komt daarna als alles is opgeruimd.Zou fijn zijn wat hulp!

Ja op Medipoint kan je kijken! Alleen klapstoeltje moet je kopen en via hun zo'n douche stoel is gratis :o: Kraamzorg is niet langs geweest vanwege corona, ze hebben me al heel vroeg gebeld als intake rond de 22 weken ofzo haha

Vlindertje95 en xxmoixx vinden dit leuk.
  19. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nou de dagelijkse volksverhuizing tussen 20;00-02;00 is weer bezig hoor. Alweer de zoveelste dag.. Kan er niet van slapen :| Geen idee wat er gebeurt maar ze gaat flink los haha. Voelde vandaag vooral helemaal boven en onderin wat, nu weer vooral midden en zijkant. Ze zou toch niet weer dwars zijn gaan liggen :confused:
    Bij jullie ook nog nachtbrakers? Dit beloofd wat voor straks

Chechi en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ahh tot 2 is lang/laat! Hier voel ik hem nu nog wel, maar al stuk rustiger (hij is overdag en savonds drukker) en straks slapen we allebei:roflmao: Als ik naar wc ga voel ik hem soms klein beetje maar niet meer heel druk. Hopelijk zegt het bij jou niks over straks en blijft de mijne zijn ritme houden!

Deel Deze Pagina