Dankjewel voor het vragen Ik lees en schrijf al een tijdje niet meer mee, soms toch wat te confronterend omdat je met hele andere dingen bezig bent. Baby wordt goed in de gaten gehouden, we zijn regelmatig in het ziekenhuis. Het einde is ook al in zicht omdat ze misschien al met 35 weken gehaald moet worden, wellicht een keizersnede. Dat weten we nog niet zeker, dus nog even afwachten. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot het zo ver is!
Heel begrijpelijk.. je bereid je toch voor op een ander soort komst. Ik kan mij voorstellen dat het confronterend is. Maar jouw meisje en jullie gezinnetje dadelijk zijn net zo prachtig! En die vreugde mag er ook zijn naast al het verdriet en zorgen. Spannend met 35 weken gehaald worden! Dat is echt al BIJNA. Succes met de laatste loodjes.
Dat is lief van je, dankjewel! Ja pff het gaat opeens zo snel! Nog niet zo lang geleden stonden we op de nod lijstjes en nu is het tijd om de vluchtkoffer in te gaan pakken..
Fijn om wat van je te horen. Ik hoop dat alles naar omstandigheden straks toch zo goed mogelijk mag verlopen voor jullie alle 3. Sterkte met de laatste loodjes! 35 weken is echt al bijna.
kan ik me voorstellen! Fijn dat de kleine zo goed in de gaten gehouden word, maar wat spannend elke keer weer voor jullie. Dat is echt al bijna! Succes met de laatste loodjes! ❤️
Ja heb meer afscheiding en bij mij heel waterig. Maar ruikt niet zoet of iets. Rekbaar lijkt me sowieso afscheiding.
Wat spannend bij 35 weken al! Dat is inderdaad echt al bijna. Heel veel sterkte nog de laatste weken...
Bij mij ist echt van alles wat. Waterig, slijmerig, romig, rekbaar. Maar wel veel meer, voel het er soms uit lopen.
haha dat word lastig dan want ik ga de 42 sowieso niet halen Ik denk dat ik 40 max ga vinden, ivm suiker dus ik ga een eerdere inleiding bespreken of geplande keizersnede als hij in stuit blijft maar hij gaat gewoon draaien! En hopelijk wilt ie gewoon spontaan nog komen voor die tijd
Nou we zijn weer bij het ziekenhuis geweest en mijn god wat wordt ik toch onzeker van de verloskundige daar. Ze zeggen steeds “ja volgende keer dan dit en dat en blablabla” en elke keer als ik kom dan weet nooit iemand van de gemaakte afspraken en dan moet ik elke keer weer uitleggen waarom ik daar zit. Vandaag ook weer. Ze had voor het eerst spreekuur, wist niet wat ik kwam doen. Zei gelijk dat ik dit keer weer een keizersnede zou krijgen (terwijl dat nog lang niet besloten of besproken is). Ze maakte mega snel een echo maar heeft helemaal niet geluisterd naar z’n hartje. En ik mag nu pas weer over 4 weken terugkomen. Het wordt mij echt even teveel merk ik. Op mn werk weet niemand waar ze mee bezig zijn en moet ik overal achteraan, nu in het ziekenhuis de afgelopen tijd ook steeds. En nu weet ik dus 4 weken lang ook niet hoe het met die kleine gaat. Ik kreeg met gods gratie wel een echo volgende keer voor elkaar (terwijl ze dit zelf wilde maar goed) en hij ligt nog steeds overdwars maar nu wel de andere kant op Maar ze wist ook niet of een draaipoging mocht na een keizersnede, ze waren m’n bloeduitslagen kwijt geraakt dus moet ook weer opnieuw prikken. Blegh..... het is een heel verhaal en mega onsamenhangend i know maar moest het even kwijt. Ik hoop dat de kleine snel komt en ik klaar ben met het ziekenhuis!
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 29 augustus ♡ MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 30 augustus ♡ Lilyfee - 31 jaar - 3e kindje 01 september ♡ Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september ♡ Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september ♡ Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Patty91 - 29 jaar - 2e kindje 04 september ♡ LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje ♡ No4 - 37 jaar - 4e kindje 05 september ♡ Chechi - 31 jaar - 2e kindje 06 september ♡ Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Vlindertje95 - 26 jaar - 1e kindje 07 september ♡ Annesmit - 27 jaar - 1e kindje ♡ Olle83 - 32 jaar - 4e kindje ♡ Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje 08 september ♡ Savera - 28 jaar - 1e kindje ♡ Krokodil16 - 30 jaar - 3e kindje 09 september ♡ xxmoixx - 29 jaar - 1e kindje 10 september ♡ Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje 11 september ♡ Juffa - 25 jaar - 1e kindje 12 september 13 september ♡ Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september ♡ JB27 - 31 jaar - 2e kindje 16 september ♡ BlueEyedSoul88 - 33 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ jongen (13) | meisje (9) | verrassing (1) ------------------------------------------ Afspraken: Juli: 6 juli 14:00 - JB27 - controle VK bevalplan bespreken 6 juli 09.40 - Orchid24 - Telefonische afspraak met ? 6 juli 18:15 -krokodil16- 3d echo 7 juli 13.00 - Patty91 - Controle ziekenhuis 8 juli 11.00 - Noralie87 - controle vk 9 juli 13:30 - schatje85 - echo Erasmus schedeltje 9 juli 13.10 - Orchid24 - Controle gyn 13 juli 08:45 - Lily94 - Groeiecho 14 juli 8.40 - Olle83 - Controle vk 16 juli 9:30 - schatje85 - groei echo gyn 16 juli 10.00 - Noralie87 - Liggingsecho 20 juli 12:30 -krokodil16- VK controle 26 juli 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn 28 juli 10:20 - schatje85- controle vk 29 juli 10:30 -Krokodil16- groeiecho 34 weken Augustus 2 augustus 13:50 - Patty91 - Groeiecho +Klinisch verloskundige 9 augustus 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn 23 augustus 14:00 - Vlindertje95- Controle gyn 30 augustus 14:15 - Vlindertje95- Controle gyn September 6 september 13:15 - Vlindertje95- Controle gyn —————————————————— ✰Vlindertjes✰ Nenp Rowena25 LaVitaBella
oh bah dat is helemaal niet fijn zo nee.. misschien toch even bellen en het aankaarten dat het allemaal erg onduidelijk is nu? Ik ken het.. Al die verschillende personen werkt totaal niet.. er word niet gecommuniceerd, mensen kennen je allemaal niet echt.. gewoon geen fijn gevoel.. en ook druk op je werk zo te horen.. wanneer verlof?