Ja, alles voor de baby is eigenlijk al klaar. Dus deze week heb ik de diepvries uitgeruimd en ontdooid, de meterkast uitgeruimd en heel veel weg gegooid daarvan, nu ben ik de bijkeuken onder handen aan het nemen. Het nadeel is dat ik zelf aardig beperkt ben door m’n bekken/rug (ik ben vorig jaar aan een hernia geopereerd) dus ik moet steeds om hulp vragen. Mijn man is de vloer in de woonkamer aan het leggen, dus m’n oudste zoon moet me dan maar helpen.
Ik denk dat dat niet heel goed gaat. Wij hebben een ledikant en die moet je al zo laag opmaken dat het al een beetje vouwen en proppen wordt voor mijn gevoel. Ik heb voor de kinderwagen bij de Hema wat besteld (hoes en lakentje). Kost niet zoveel. Misschien kun je daar eens kijken?
Ik ben vooral moe van de hele revalidatie van mijn kind. Hij heeft erg last van emoties die er allemaal uit komen. Veel afspraken ook in het ziekenhuis. Dus 0.0 nesteldrang helaas
Ja kan me voorstellen dat er weinig tijd over blijft voor andere dingen. Hoe gaat het met het revalideren?
och logisch dat daar al je aandacht en energie naar uit gaat.. hoe gaat het met revalideren? En krijg je hulp zodat wat jij gedaan wilt hebben wel een keer gedaan word?
Revalideren staat een jaar voor. Al gaat het wel al beter voor de operatie. Zn oude niveau nog lang niet maar we gaan vooruit. Alleen al zijn emoties en frustraties komen er de hele dag door uit. Hij ontploft heel veel. Ik vind het heel verdrietig. Jaa ik heb hulp hoor. Maar hij is zo boos en gefrustreerd dat ik het vaak niet over kan laten aan de ander. Gisteren heel even smiddags geslapen. Iedereen zegt ohh nog even en de baby is er. Ik denk ohh dat duurt nog 9 weken.
@juffa ik zou wel aparte wiegdekentjes halen! Ik heb er 2. Die gebruik ik ook in de kinderwagen. Ik vind de ledikantdekentjes wel echt te groot voor de wieg/kinderwagen
@juffa ik zou een wollen wiegdeken kopen. Die is ideaal qua temperatuur regulatie. Kun je daarna ook heerlijk gebruiken. @Krokodil16 klinkt pittig! Sterkte met alles. Hier beperkte nesteldrang haha. Het valt reuze mee vooralsnog. Gisteren opeens zin om te stofzuigen, heb ik zelden. Maar dat is zowat alles. Hahahaha
Vandaag in deel 2 van de nesteldrang: Mijn vriend liep gister weer met een pot verf door het huis vlekjes aan te stippen (alsof de baby er wakker van ligt als alles niet perfect wit is ) En ik heb zojuist een berg aan schoonmaakspullen besteld + nieuwe wc borstels Want je zou daar maar om verlegen zitten. Verder ook extra verzorgingsproducten en kraamverband etc besteld. Dan hoeven we daar de eerste tijd niet aan te denken.
haha zo grappig dat je vriend er ook last van heeft Hier ook weer lekker bezig geweest Schap in woonkamerkast erbij gemaakt, dus past nu meer in. Kasten beneden zijn uitgezocht. Alleen de voorraadkast nog maar man wilde die anders dus maar even samen doen morgen. Dan alle troep verzamelen en wegbrengen Dan na zijn weekend ga ik beginnen met de schoonmaak klussen. De wasjes draaien al wel volop. Heerlijk!
Ja herkenbaar! Dan is straks alleen bijhouden en sommige dingen hoeven niet continu weer schoon. Zoals ramen zemen doet mijn man altijd, mag die over tijdje doen en ja hier zit toch volgende dag weer vogelpoep erop dus hopelijk kan ik me daarbij neerleggen
Helaas niet.. ben hondsberoerd opgestaan! Ziek, snotterig, hoofdpijn, misselijk, keelpijn en hoesten. Zo maar eens Corona test.