Oke pffff gelukkig, Las zoiets ook op een site. En weet even niet of de verloskundige dat gezegd heeft. Want kreeg zoveel info. Maar daar staat mij niks van bij. Maar zij zei ook al dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Omdat t niet vaak voorkomt.
Ooh dat weet ik niet?, Mss heeft ze dat wel gezegd. Zal zo eens kijken heb wel dingen opgeschreven. Maar of ik dat erbij gezet heb weet ik niet?. Oke ik zal het los laten. Vond het best een eng idee dacht nu moet ik voorzichtig zijn met alles. Ooh echt heb jij het ook. Heb t idee dat ik c opgeschreven heb maar twijfel. Zal straks even kijken. Zo niet dan mail ik de verloskundige. Wil het wel weten.
hier ben ik met beide jongens geweest met 13 weken! En ze hadden het goed, zijn ook nog steeds jongens . Dus groot gelijk hoor! Ik ga ook met 14 weken!
Ja gelukkig!, ik heb Maandag geprikt. Ze gaan ook nog kijken of ik waterpokken heb gehad. Ik kan het mijn ouders niet meer vragen helaas. en dacht zelf van wel. Ze zei ze bewaren het bloed nog even dus kan vragen of ze daarop willen testen. Nou prima toch. Dan weten we dat ook. Hopelijk komt de nipt ook snel. Maar pfff hoop zo dat die wel positief is❤
Ik laat het los!!❤ Wil onbezorgd kunnen genieten. Nu nog een positieve nipt test en misselijkheid weg en kunnen heerlijk gaan genieten!.
Ja dat vond ik ook al, Had ook niet verwacht dat ik tijdens de intake al uitslag ervan zou krijgen. Blij dat het verder goed is.
@Sascha81 Aahh ze hebben mij dat uitlegt idd, omdat het bloed van onze baby wel in mij is terecht gekomen door dat ongeval, had ze het er idd over dat als ik een andere bloedgroep had ik een prik zou moeten krijgen. Ik zou je er niet bang door laten maken, gewoon voorzichtig zijn zoals we nu allemaal zijn met onze buik, en mocht je er toch een harde stoot in krijgen gewoon voor de zekerheid nog bloed laten prikken, dan weet je het zo en kunnen ze het met die prik oplossen voor je. @Lilyfee Ben je zenuwachtig voor morgen? Ik krijg er kriebels in de plaats van voor jou als ik er aan denk morgen weet je gewoon al wat je krijgt. Kreeg net een mailtje van UZ Leuven. Meteen een schok, maar het was enkel om te zeggen dat mijn bloed is ontvangen. Binnen nu en 7 dagen de uitslag.. krijg er stress van!
@Hoop1990 haha ja, dat heb ik wel hoor! Maar ik hou er wel rekening mee dat ze het niet goed kan zien omdat deze baby zooo ontzettend druk is tijdens echo’s. Dus ik probeer nog een slag om de arm te houden Wel bizar hoor.. dat het allemaal zo snel gaat. oef.. kan me voorstellen! Hoop dat je snel de uitslag hebt..
Yes! Termijnecho vanavond gehad en alles is goed! Kleine was erg druk Druk met handjes aan het gebaren en aan het trappen Ben 2 dagen vooruit gezet, vandaag dus 11 weken! Wij zijn zo verliefd!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Hebben jullie al eens gekeken naar jullie echo's met de skull theory? P.s. Ook ik blijf hier kletsen
Ah wat fijn! Mooie echo! Ik heb mij wel verdiept in de skull maar eigenlijk is er nul evidentie dat het iets zegt. Ook wetenschappers halen het compleet onderuit, het schedel van een jongetje en meisje verschilt in het begin helemaal niet. Sowieso is aan een schedel (zelfs volwassenen) moeilijk te beoordelen of het om man of vrouw gaat, daarvoor kijken bot experts altijd naar de bekken van een skelet. Er is onderzoek gedaan naar de theorie en daar komt uit dat 50 procent goed geraden wordt, precies gok kans dus.. Toch grappig om er naar te kijken en te fantaseren, maar met een korrel zout haha
Ah super! Gefeliciteerd! ja bij mij zeiden ze eerst meisje met 10+5, maar met 12+1 zeiden ze een jongen. Roosie gaf aan dat ze dat toch vaker zien voor de 12 weken, dus dat misschien toch meer betrouwbaar is na de 12 weken. Ik zou het gewoon in het topic gooien!