♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 30 augustus ♡ Lilyfee - 31 jaar - 3e kindje 01 september ♡ Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september ♡ Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september ♡ Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje ♡ Noralie87 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Patty91 - 29 jaar - 2e kindje 04 september ♡ LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje ♡ No4 - 37 jaar - 4e kindje 05 september ♡ Chechi - 31 jaar - 2e kindje 06 september ♡ Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Vlindertje95 - 26 jaar - 1e kindje 07 september ♡ Annesmit - 27 jaar - 1e kindje ♡ Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje 08 september ♡ Krokodil16 - 30 jaar - 3e kindje 09 september ♡ xxmoixx - 29 jaar - 1e kindje 10 september ♡ Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje 11 september ♡ Juffa - 25 jaar - 1e kindje 13 september ♡ Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 15 september ♡ JB27 - 31 jaar - 2e kindje 16 september ♡ BlueEyedSoul88 - 33 jaar - 2e kindje ——————————————— Bevallen en geboren: ♡ 17-08-2021: Savera - 28 jaar - 1e kindje - 37+0 - ♡ 19-08-2021: MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - 38+4 - L. ♡ 21-08-2021: Olle83 - 33 jaar - 4e kindje - 37+4 - J. ——————————————— Afspraken: Augustus 23 augustus 14:00 - Vlindertje95 - Controle gyn 25 augustus 13.40 - Orchid24 - Controle gyn 26 augustus 09.45 - Noralie87 - controle vk 27 augustus 08.40 - Orchid24 - Telefonische informatie inleiding 30 augustus 14:15 - Vlindertje95 - Controle gyn September 01 september 20:30 - xxmoixx- Controle vk 06 september 13:15 - Vlindertje95- Controle gyn 06 september 08:45 - xxmoixx- Controle vk —————————————————— ✰Vlindertjes✰ Nenp Rowena25 LaVitaBella
hier een hele tijd niet opgeweest. Zie nu dat er al baby’s zijn geboren!!! Jeeeeej!! @Savera gefeliciteerd met je dochtertje!! Wat spannend allemaal! Knap hoe je ermee omgaat! @MaHeRo88 jij ook gefeliciteerd met je zoon! Wat een droom bevalling!! Daar teken ik ook voor haha! @Olle83 gefeliciteerd met je zoontje! Jeetje persdrang bij 3 cm al. Heb je goed volgehouden! Nu lekker genieten! Wij gaan nu naar het ziekenhuis. Moet me om 07:00 melden voor de inleiding. Ben mega zenuwachtig!
@MaHeRo88 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hele leuke naam! Klinkt als een fijne bevalling. Nu lekker genieten ❤️ @Olle83 Ik heb je natuurlijk al gefeliciteerd, maar zo gek om er dan hier compleet aan voorbij te gaan. Blij voor jullie ❤️ @LaNinaa oehh spannend!! Heel veel succes vandaag!
@Olle83 heerlijk baby knuffelen! gefeliciteerd! @LaNinaa heel veel succes vandaag! Wat een bijzondere dag.
@Olle83 gefeliciteerd❤️ @LaNinaa ohh spannend! Hopelijk geen ballon of iets nodig en een vlotte voorspoedige bevalling! Zet hem op en succes!
Dankjewel meiden! Ik zat nog goed dicht, heb nu 2 pilletjes gehad. Voel soms wat meer harde buiken nu dus heb het idee dat het wel iets doet. We gaan het zien!
@Olle83 Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn dat jullie thuis zijn, nu lekker genieten met elkaar! @LaNinaa spannend! Heel veel succes!
Oohhh jij doet het zelfde als ik.. Ik heb uiteindelijk 2 dgn harde buiken gehad en de derde dag ingeleid Mijn tip; wees niet ongeduldig en heb niet te snel te veel hoop op veel ontsluiting voor de inleiding. Laat het over je heen komen. Loop lekker wat rond in het zkh tussen de ctgs door.. en probeer zo relaxed mogelijk te blijven tot je hoort; we gaan de vliezen breken haha. Dan ga je! Heeel veel succes vandaag en evt komende dagen!
Gefeliciteerd @Olle83 met de geboorte van jullie zoontje. Klinkt als een pijnlijke bevalling. Gelukkig duurde het niet te lang en ben je er nu vanaf.. haha zo denk ik elke x maar. Geniet van jullie gezin!
Ja heb om 09:00 en om 12:00 tabletten gehad. Heb soms harde buiken, maar wel krampen. Rond 16:00 gaan ze kijken om vliezen te breken dus ben benieuwd. En anders weer te tabletten geloof ik
spannend! Hopelijk gaat dat lukken! Hoe vaak geven ze tabletten als het niet lukt? Mijn ziekenhuis doet geloof ik maandag ballon 1, volgende dag ballon 2 als ballon 1 niet voldoende is. En na 2 dagen niks volgt er een rustdag geloof ik. Maargoed ik hoop dat het bij niemand zover komt. Ik duim dat je vliezen straks gebroken kunnen worden! Veel succes in ieder geval!
Ohhh echt? Bij mij wilde ze alleen vliezen breken om 9u of 12u hahaha als t 16u was had ik pech.. Ik hoop voor je 16u vliezen breken!! Dan is het wachten over! En anders krijg je indd weer oraal tablet En dan kijken ze morgenochtend.. en dan gaan ze morgenochtend vliezen breken of vaginaal de tabletjes inbrengen.. net hoe ver je bent. Spannend joh! Been there haha dus kan helemaal met je meeleven! Hopelijk heb je niet alleen de zelfde voorbereiding maar ook de zelfde bevalling! Succes meid!
De eerste dag 3x gift om de 4u oraal Tweede dag 3x gift om de 4u vaginaal Derde dag inleiding of indd rustdag.. maar dat hoop je echt niet nee. Beste scenario is dat het nu gewoon spontaan start of de vliezen vandaag of morgen gebroken mogen worden, uiterlijk woensdag ochtend
Bij mij controleerden ze dat alleen als ze zagen dat ik veel contracties had.. voorweeen.. Anders kreeg ik gewoon weer tabletje. De tweede dag was dus vaginaal dus dan controleerden ze uiteraard ook de ontsluiting tegelijk als ze evt een tabl inbrachten