@Hoop1990 wat vervelend dat je misselijkheid toe nee Wat lief! Ik heb heel veel stress gehad. Maar ik heb vanochtend het verlossende antwoord gekregen. De nipt is goed en er zijn ook geen nevenbevindingen gevonden. De standaard bloeduitslagen waren ook goed. Ik heb dus gehuild van geluk. Ik hoorde ook in het ziekenhuis dat ze versoepeld hebben en dat er iemand mee mag naar de guo. Dus ik hoop ook echt dat dit vrijdag zo is. @Hoop1990 wat vervelend dat je erger misselijk bent. Ik heb gisteren ook nog gespuugd heel vervelend. Onder de douche haha
Heel herkenbaar. Moeilijke afweging. Ik zou die afspraak afzeggen of alleen leuk naar de baby kijken. Pas als je het zeker weet. Ik nijg nu meer naar het geslacht weten.
Dankjewel voor de reacties... misschien moet ik inderdaad als ik dit gevoel volgende week nog steeds heb de afspraak afzeggen totdat ik er wel zeker van ben.... beide kanten valt iets van te zeggen hoor en ik snap ook als je er wel voor kiest om te weten want bij onze zoon hebben wij het wel gedaan toen met een ballon en een feestje dat moment was ook super speciaal en daarna gericht shoppen .... had eigenlijk ook niet verwacht dat het nu zo in. Mijn hoofd zit om het dit keer niet te weten.... wij zijn eigenlijk allebei zo nieuwsgierig !!! Maar toch lijkt mij dat moment bij de bevalling zo speciaal en hebben wij beide een keer meegemaakt... alleen dat van te voren shoppen voor de kleertjes ... het kamertje dat zit mij nog dwars.. hoe gaan jullie het bekend maken ? Weten jullie dat al ? en zijn er al dames die zeker weten dat ze het niet willen weten?
Ik ben de afgelopen dagen ook weer kotsmisselijk. Bah het was echt n weekje weg. Verschrikkelijk, hopelijk is t snel weer weg. @Krokodil16 fijn die goede uitslag.
dat zou ik doen! Je hebt nog alle tijd om die keuze te maken! Nog geen idee hoe we het bekend gaan maken.. van tevoren wilde ik met gebak wat doen maar dat gaat nu beetje lastig of we moeten iedereen langs maar vind ik ook niet echt heel leuk. En ik sta zelf helemaal niet graag op video ofzo maargoed het is hoe dan ook leuk, dus wellicht een foto of gewoon vertellen
@Krokodil16 Yeahhh wat een goed nieuws! En ook dat je man waarschijnlijk mee mag naar de guo. Ben heel blij voor je. Oh in de douche word ik ook altijd ziek. Door de hitte/benauwdheid ofzo? Bah bah @schatje85 ja ik dacht ook een paar dagen dat het iets beter ging maar het is dubbel en dwars terug gekomen. Brrr . Ik durf alleen maar vloeibaar eten te pakken omdat dat makkelijker kotst. Echt frustrerend.
Ah bah wat vervelend. Hier nog niet hoeven spugen. Maar zodra ik moet spugen trek ik aan de bel bij de dokter voor medicatie.
Wat vervelend dat sommigen nog zo misselijk zijn! Hopelijk trekt dat snel weg.. Hier vandaag eindelijk 12 weken vandaag ook mijn collega’s verteld, mijn bazen wisten het vrijdag al, maar nu weet dus echt iedereen van werk het. Alleen maar leuke reacties gehad!
@Krokodil16 wat een fijn nieuws! @Remama2018 ik snap je wel. Wachten heeft ook zo zijn charme. Zelf ben ik alleen veel te nieuwsgierig! @Noralie87 succes morgen! @misselijk Ik voel me eigenlijk heel goed en krijg weer wat trek in eten. Gisteren en eergisteren wel overgegeven. Ik werd uit het niet ineens heel misselijk en na het spugen voelde ik me weer goed. Raar hè die hormonen! Ik heb het vandaag aan mijn collega’s en kids verteld. De reacties waren zo leuk. Echt genieten!
Een woordzoeker met als uitkomst: ‘De juf krijgt een baby’. Ik had verwacht dat de oplossing direct door de klas geroepen zou worden, maar de blaadjes werden heel lief omgedraaid en iedereen kreeg de kans om het raadsel zelf te ontcijferen. Wel werden er hints gegeven door kinderen: ‘Het is heel schattig’. Waarop een aantal kinderen begonnen te raden. Uiteindelijk werd het antwoord genoemd en viel het kwartje ook bij de rest. De reacties waren enorm grappig en leuk. Tenslotte werd er nog een vragenrondje gedaan. Dat de juf nog geen dikke buik heeft was ook wel heel gek. Daarna nog lekker snoepspenen getrakteerd.