Hier kriebelt het enorm om de eerste kleertjes te gaan kopen. Elke keer zit ik weer op de websites te scrollen, maar ik wacht toch nog even op de geslachtsbepaling om wat gerichter te kopen. Unisex keuze vind ik nog best tegenvallen. Hebben jullie al kleertjes gekocht?
Ik heb precies hetzelfde. Ik wacht tot 19 maart, dan weten we zeker het geslacht, maar dan ga ik echt los. Ga voor die middag een half uurtje shoppen boeken bij de babywinkel hier in de buurt
Nou zeker!! Dacht er eerst heel luchtig over, maar dit is toch de eerste check of ons kindje geen afwijkingen heeft. Dus ben best wel, zenuwachtig. En moet nog tot 15.50 u. wachten....
Nee ik heb nog niks gekocht, Wil ook wachten tot ik weet of het een jongen of meisje is. En ja dat bestellen houdt mij tegen. Hoop dat we binnenkort gewoon in een winkel kunnen shoppen. En niet 10 min op afspraak.
Vraagje wanneer begin je met het insmeren van je buik?, En welk product gebruiken jullie?. Welke is fijn?. Nog een vraag ik ging voorheen 1 soms 2 keer per maand onder de zonnebank. Ik word heel wit. En dat punt heb ik nu bereikt haha. Zie er gezonder uit met een beetje kleur. Ik weet dat het niet schadelijk is voor de baby maar zwangerschapmasker. Iemand ervaring of tips?. Of een bepaalde creme. Ik twijfel nog heel erg of ik t moet doen?. Vind het ene kant spannend. Maar zou er wel graag iets gezonder uit willen zien en voelen!!.
Jaa precies ik snap je helemaal. Jaa het echt medische zo'n check. Ik duim voor je dat alles goed is en dat de tijd snel gaat
Ik heb dat nooit gedaan. Maar smeer me gewoon helemaal in met bodylotion van rituals. Doe ik altijd al na het douchen.
Ik heb al de meest vreselijke scenario's door m'n hoofd gehaald. Zelfs dat het hartje niet meer klopt. Vind dit geloof ik de meest spannende zwangerschap van de 3. Maar de kans is vele malen groter dat alles goed is!